maar toch zie je wel aardig wat kleurverschil of niet? Bijv rechts van dat middelste lampje? daar is het veel witter toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:45 schreef HaerdenC het volgende:
neen op de foto lijkt dat zo maar inwerkelijkheid is dat niet dat is hoe het droogt na de ochtend douw of een regenbui
Ik geloof je, of zijn de voegen niet overal even diep ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:51 schreef HaerdenC het volgende:
neen lijkt echt zo hoor in werkelijkheid is het echt wit ... op foto ziet het zo uit![]()
dan betreffende die pannen ... ik mis er geen maar vroeger waren er 2 schoorstenen en de vorige eigenaars hebben 1 schoorsteen weg gedaan maar de hoekpannen zijn niet meer verkrijgbaar daarom ziet het wat lullig uit maar ... er komt normaal volgend jaar of jaar er na een nieuw dakop zich geen prioriteit aangezien het dak in goede dichte staat is ... het is gewoon lelijk
Als de kop van de nagel niet te groot is kan je ook proberen om die in een accu boortol te zetten. Kop zo wijd mogelijk open draaien en dan langzaam weer dicht draaien. Aanspannen en voorzichtig draaiend er uit halen. Is wel niet al te best voor je kop lijkt mij maar wel een makkelijke manier om ze er uit te krijgen. Misschien draai je ze wel af, ook geen probleem lijkt mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:58 schreef HaerdenC het volgende:
De mijne zijn niet geschroefd maar genageld, ik ben aan het kijken of ik er met de wipzaag net tussen kan om de nagels door te zagen. anders wordt het echt een gekut dit is voor mij de minst leuke job tot nog toe aan de verbouwing. Beetje bang van de asbest troep en zo.
Ik ben zelf ook alleen een paar avonden in de week aan het klussen en soms in het weekend, maar heb toch een container staan. Ik heb de container voo 106 euro kunnen huren en er zit geen termijn aan dat de container mag blijven staan. Het is 6m3. Ik ben blij dat ik dat niet allemaal ook nog eens weg hoef te brengen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 06:26 schreef HaerdenC het volgende:
een container is leuk als je bv 5 dagen aan een stuk kan doorwerken maar ik ben zelfstandige dus ook nog dagtaken er bij, mijn volledige verbouwing doe ik voor en na het werk in de verloren uurtjes en de weekends dus dan had die container thuis misschien 2 of 3 weken moeten staan ... daarbij komt dat ik nu de oldtimer in die 3 weken toch nog binnen heb kunnen stallen.
Bij ons in het dorp werkt het een beetje anders ... wij hebben een bepaald gratis quota voor afval dat we mogen binnen brengen gratis, daarna is het betalend. Voor steenpuin mogen we 1 ton binnen brengen daarna is het iets van een 0.05 euro per kg dus een 50 euro per ton ik heb een 5 tal ton gebracht aan steenpuin dus 4 ton betalend is een 200 euro. Voor asbest mogen we 600 of 800 kg of zo per jaar brengen. Ik hoop en denk niet dat mijn dak zoveel zal wegen in het totaal dus zou mijn normaal niks kosten.
Netjes werken dat valt allemaal wel mee hoor. Iedereen denkt dat maar het kan allemaal nog stukken properder. Nu als je werkt maak je dingen vuil daar kan je gewoon niet buiten, ik doe mijn best om het een beetje fatsoenlijk te doen omdat het voor mijn vriendin anders echt niet leefbaar isvloertje graven doe ik 3 weken over als het dan 3 weken een hoop rommel is buiten en zij kan niet met mijn zoontje de tuin in zou ze mij waarschijnlijk niet al te positief ontvangen
ikzelf heb er ook een goed gevoel bij als rommel zo snel mogelijk weg is. Al staat er nog geen nieuwe garage het voelt wel alsof het een vooruitgang is omdat er een paar ton rommel, stenen en afval verzet is.
De staalplaat zou ik niet slijpen hoor, dan ga je roest krijgen. Wij korten die altijd in met een knabbelschaar.quote:Op maandag 23 januari 2012 07:39 schreef HaerdenC het volgende:
[ afbeelding ]
Zo de laatste balkjes zijn op maat gemaakt, de dakconstructie is dus eigenlijk klaar nu ... ben ook gaan kijken voor het steeldek dak met anti condensatie laag dak gaat een 700 euro zijn voor de platen, bevestigingsmatteriaal en dakgoot met beugels. Het gaan 8 platen zijn van 6.5 meter lang die ik zelf op maat zal afslijpen. Kleur antraciet.
mooiquote:Op maandag 30 januari 2012 09:48 schreef HaerdenC het volgende:
komt net genoeg overop foto zie je dat niet goed
Kinderen zijn vaak de dupe van zulke dingen, wat natuurlijk ook logisch is, het is niet niks.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:12 schreef Anne het volgende:
Het komt altijd goed. Of dat nou met of zonder vrouwlief is..
Ik hoop dat Linusje er ook goed mee om kan en zal gaan. Want da's niet niks voor 'm natuurlijk.
Ik begrijp werkelijk niet wat je bezielt om zo'n schokkende mededeling tussen/na het verslag van de lopende en nog uit te voeren werkzaamheden&klussen te plaatsen als zijnde "een terloopse mededeling".quote:Op maandag 13 februari 2012 08:26 schreef HaerdenC het volgende:
Vanaf nu sta ik er alleen voor. Het is even rondkijken en dingen herbekijken. Het ziet er alleszins naar uit dat ik de woning kan overnemen (wat ik echt wil want ik wil er echt blijven wonen) maar ik zal de andere partij moeten uitbetalen. Het zal dus allemaal een beetje rekenen worden. Hoeveel updates er dus nog volgen ... zal daar een beetje vanaf gaan hangen. Er zijn nog klussen die ik graag wil doen en als ik ze doe update ik ook zeker het topic hier.
Heb je gezien in welk forum dit topic staat? Klussen & Wonen. Ik denk niet dat HaerdenC hier (of elders op dit forum) uitgebreid zijn relatie wil gaan bespreken, dat is geheel offtopic en waarschijnlijk behoorlijk privé.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:44 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet wat je bezielt om zo'n schokkende mededeling tussen/na het verslag van de lopende en nog uit te voeren werkzaamheden&klussen te plaatsen als zijnde "een terloopse mededeling".
Heb je dan echt helemaal geen gevoel in je lijf?
@blomke ik vind je een beste vent, maar je gaat nu wel even met de botte bijl te keer.. Je kunt niet oordelen over TS zn situatie, dus doe dat ook aub niet.. Verder hoeven we hier geen reacties aan te verspillen, ik lees TS zn updates graag en waardeer zijn kunde..quote:Op maandag 13 februari 2012 22:58 schreef blomke het volgende:
Er bestaat ook zoiets als een ex-, Is die ex- nu "een post op de begroting van de verbouwing geworden"? Een beetje rekenen om haar uit te kopen en de klussen voort te zetten. Om kotsmisselijk van te worden!
Ik ben blij dat er mensen bestaan met een nuchtere en reële kijk op het leven, in plaats van dramaqueens zoals jij nu bijvoorbeeld uithangt.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:58 schreef blomke het volgende:
Er bestaat ook zoiets als een ex-, Is die ex- nu "een post op de begroting van de verbouwing geworden"? Een beetje rekenen om haar uit te kopen en de klussen voort te zetten. Om kotsmisselijk van te worden!
18mm is veel teveel joh, wij hebben hier deuren van 12mm, en ongeveer ook 120x120, werkt perfect.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:52 schreef HaerdenC het volgende:
praktisch echt op geen enkele manier uitvoerbaar helaas ... want dan had ik het uiteraard gedaan! Dit was echt de enige oplossing zonder het half verdiep te moeten aanpassen en uitbreken. Nu ... het is proper afgewerkt, past binnen de woning, budget vriendelijk en ik zeg het ... de zolder is een bureau en voor eventuele mensen die komen logeren. De woning heeft zowieso al 3 slaapkamers dus ruim zat voor mij en mijn zoontje. De zolder is gewoon afgewerkt om wat storage te hebben voor bv de kerstspulletjes en wisselen tussen winter en zomer kleding ... dat soort dingen en mijn pc staat er. We moesten zowieso isoleren dus maar ineens afgewerkt. Het is inderdaad nu wel een prachtige ruimte. 5.5meter breed en 7 meter lang ... nu in de lengte zijn er wel 2 stukken onder de dakschuining die puur opslag zijn. Daar ga ik trouwens nog schuifdeurtjes voor makengelakt in wit mdf of zo. Heb al gekeken voor de rail systemen maar moet nog eens juist uitrekenen. Deurtjes worden 110 a 120 hoog ... 2 rails achter mekaar. Ben aan het denken om voor gewoon 18 mm mdf te gaan. Die platen zijn 244 op 122 ... ik zou per plaat dus 2 deuren er uit krijgen van 120 op 120. Dat zou willen zeggen 5 deurtjes per kant. Een mdf plaat kost 20 euro ... ik heb dan 10 deurtjes nodig dus 5 platen ... toch weer al snel 100 euro ... en dan zijn ze nog niet geverfd, nog geen rails etc. Wel ... we zien wel weer ... nu eerst de garage, wil dat echt af hebben. Direct een groot ding wat gedaan is en af.
Ja, precies, ben ik ook benieuwd naar. Toen je schreef dat je de zaagstukken weer hergebruikte dacht ik alquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:48 schreef RanTheMan het volgende:
nee van je nieuw aangebrachte plankenJe hebt je rabbat deeltjes feitelijk als laminaat gelegd, maar een rabbat deel heeft geen kopse verbinding...
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef HaerdenC het volgende:
bedanktondertussen is de zijwand klaar alsook de voorkant foto's volgen morgen vroeg nu op mobieltje maar wilde het toch even melden.
Hmm da's waar.quote:Op zondag 26 februari 2012 08:24 schreef HaerdenC het volgende:
nu een beetje water binnen is niet zo erg he het is een open carport dus aan de open kanten komt er ook water binnen he ...
Je doet m'n loodgietershart pijn,quote:Op maandag 16 april 2012 07:50 schreef HaerdenC het volgende:
zo rijden doe ik nooit meer ... ik voelde me een beetje een ridder in een verkeesborden steekspelhet was gelukkig maar 5,5 km ...
ik ben niet terug voor zink gegaan omdat ik dan moest gaan solderen en vanalles ... het moest vooruit gaan en ... de andere buizen zijn ook allemaal kunstof dus njaals ik ooit de dakgoten vervang dan doe ik alles ineens tegoei maar ik moest nu een snelle werkende oplossing hebben
rechts iets voorbij je "glasblokken"quote:Op maandag 25 juni 2012 11:09 schreef HaerdenC het volgende:
Zie jij ergens onkruid danKiezel er na geharkt dus nu is het ook verdeeld
meerdere redenen hiervoor:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef RanTheMan het volgende:
je bent nog wel ff bezig.. maar waarom er niet gewoon los in en invegen?
Dat zijn leuke berichten, je investeert veel in je woning. Ben erg benieuwd naar je plannen en de uitwerking ervan. Ik ga het weer volgen.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:49 schreef HaerdenC het volgende:
Ik ga dadelijk eens bellen voor blauwe kiezel om op te vullen en af te werken ... en dan heb ik redelijk groot nieuws aan te kondigen. Als alles goed gaat komen er nog grote werken aan![]()
- nieuwe keuken
- nieuwe vloer op beneden verdiep (keuken + doorloop en hal aan voordeur in zelfde tegels en living zelf in masief hout ... grenen whitewash en vernis met uv protectoruiteraard zal alles te volgen zijn ... exacte planning is nog niet echt bekend
Ik zou DOLGRAAG op gas koken maar er is geen gasaansluiting in mijn straat en aangezien ik zonevreemd maar geregulariseerd door leeftijd woon ... in agratisch gebied moet je niet denken dat dat er gaat komen ... zeker niet met slechts 7 huizen in de straat.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:55 schreef mark_dabomb het volgende:
Die medewerkers zitten ook doorgaans flink te vloeken op de software
ennuh, lekker op gas koken!
Ik kook al 10 jaar keramisch ... even tussendoor in huurhuis gas gehadquote:Op donderdag 27 september 2012 13:32 schreef mark_dabomb het volgende:
Oooo, maar dat wist ik nietDan zou ik ZEKER de inductieplaat nemen (299 euro met booster van Ikea valt me nog zeker mee). Keramisch moet je echt niet willen (ik heb er 2,5 jaar op gekookt en ben het spuugzat).
Bedanktquote:Op donderdag 27 september 2012 13:42 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Leuk dat je verder gaat met de verbouwingen! De wijze waarop je zaken aanpakt en er verslag van doet zijn altijd leuk om te lezen.
- Schoonspuiten nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:25 schreef RanTheMan het volgende:
Goed bezig, en o ja, moet je je vlonder niet weer eens schoonspuiten
Maar ben je niet bang dat je de zorgvuldig aangelegde rand gaat kapot lopen zonder bandje?
Ik heb 4 jaar een keramische kookplaat gehad. (Kwam vanaf gas, dus wist (ook) niet beter)quote:Op donderdag 27 september 2012 16:08 schreef HaerdenC het volgende:
Ik kook al 10 jaar keramisch ... even tussendoor in huurhuis gas gehaden er heeft nog nooit iemand geklaagd
![]()
Heb in het weekend tijd uitgetrokken om mij eens goed te informeren en bij te lezen onderander over kookplaten. Het is toch iets wat je aankoopt voor ettelijke jaren. Ook ga ik eens heel erg goed nadenken over de exacte indeling van de kasten en een intelligent systeem om er dingen in op te bergen aangezien ik toch redelijk beperkt ben. Ik hebt 2 stukken muur waartegen ik dus keukendingen kan plaatsen ... 1 kant is 1.55 meter de andere kant 1.8 meter. In totaal heb ik dus een dikke 3 meter keuken wat niet zo gek veel is. Nu dat kan wel beetje anders gezien worden, ijskast/frigo en afwasmachiene staan hier los van en ik heb al een stuk zelf geplaatste tussen de living en de keuken va dik 2 meter. Alles samen is het dus best een behoorlijke keuken. In het te vernieuwen gedeelte komt dus enkel kookplaat, oven, spoelbak en afzuigkap.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar een keramische kookplaat gehad. (Kwam vanaf gas, dus wist (ook) niet beter)
Geloof me, als je eenmaal inductie hebt gehad, wil je zelfs met geld toe niet meer terug naar keramisch...
euh gefeliciteerd (denk ik..)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:27 schreef HaerdenC het volgende:
Vandaag eens wat ander nieuwsmaar ... wel goed nieuws. Ik ben net terug van de notaris en het is nu echt officieel "MIJN" huis
dus mensen ... in deze positieve flow mag er weer wat meer actie verwacht worden!
Hoe heb je die schuine kant gemaakt? gewoon met cement?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 06:32 schreef HaerdenC het volgende:
De schuine kant is nu redelijk goed uitgedroogd en ziet er behoorlijk uit, ik had niet zo heel veel keuze. De schuine voorkant ben ik erg tevreden over, ziet er strak uit en proper afgewerkt. Nu eens ik klaar ben gaan de zijkantjes dat ook zijn hoor.
[ afbeelding ]
Ondertussen heb ik vooraan tijdelijk de overschot van de cylex tegels gelegd ... ik plan van op een later moment de inrit te herdoen dus het is maar tijdelijk desondanks ziet het zo een beetje verzorgd uit ... zijkant van carport (links tussen carport en terras waar de kruiwagen tuimelingen is aan het maken) moet ik nog kiezel bijvullen.
Gefeliciteerd, dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:27 schreef HaerdenC het volgende:
Vandaag eens wat ander nieuwsmaar ... wel goed nieuws. Ik ben net terug van de notaris en het is nu echt officieel "MIJN" huis
dus mensen ... in deze positieve flow mag er weer wat meer actie verwacht worden!
zoiets heb ik ook gemaakt achter mijn huis, van mijn bestrating naar een asfaltpaadje, maar helaas is het na 4 maanden allemaal gaan scheuren.. Hoop dat jou dat niet gaat overkomenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:35 schreef HaerdenC het volgende:
schuine kant is gemaakt van cement/zand en veel compactuna
ik veronderstel van niet maar hou je op de hoogte ... als het scheurt is het waarschijnlijk te snel gedroogd of wel geen stabiele ondergrond uit zelfde materiaal denk ik ... tot nu toe is het mijne netjes en in orde ...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:45 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook gemaakt achter mijn huis, van mijn bestrating naar een asfaltpaadje, maar helaas is het na 4 maanden allemaal gaan scheuren.. Hoop dat jou dat niet gaat overkomen
Wel ik heb nu deze ... het heeft 65 euro gekost dus ik ga toch deze opgebruiken :-)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:19 schreef _VoiD_ het volgende:
Die PL85 prof die ik postte is ook elastisch.
Idee afgescheeptquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:18 schreef Lessien01 het volgende:
Geen idee hoe zoiets heet. Maar het lijkt me, als vrouw zijnde, echt vreselijk om te poetsen! Zelfs al is het hout vernist, lijkt het me niet dat je daar zomaar een emmer water over mag uitgooien. Dat zou volgens mij na enkele jaren echt vreselijk lelijk worden.
En ik vind het ook echt afschuwelijk lelijk, sorry
hahaha toen ik net met partner gebroken had, kwam mijn moeder langs om te helpen ... je weet wel oude stempel ... vent alleen ... blabla ... onopvallend uiteraard van ik kom langs om je even te zien en zo ...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:53 schreef Lessien01 het volgende:
Ik geloof best dat het helemaal netjes is bij jou thuis. Jij klust ook zo ongelooflijk netjes dat het gewoon niet anders kan of de rest van je huis ligt er helemaal schoon bij.
Ik zou voor grijs voegsel gaan. Ziet er strak uit!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef HaerdenC het volgende:
Ondertussen zijn de tegeltjes gedroogd en ben ik aan het twijfelen geslagen ... ik heb antraciet voegsel maar ik denk dat ik beter grijs voegsel haal omdat dat mooier gaat zijn ... wat denken jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ga eerlijk zijn ... voor het allemaal is zoals ik het wil is er wel nog wat werk te doen vrees ik ... maar goed ik heb tijd hequote:
Zo doe ik het ook: Rustig aan, dan breekt het lijntje niet.... En ik doe er liever wat langer over, met het gewenste resultaat, dan wat korter terwijl ik er niet echt tevreden mee ben.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:10 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
ik ga eerlijk zijn ... voor het allemaal is zoals ik het wil is er wel nog wat werk te doen vrees ik ... maar goed ik heb tijd hevooral ik wil niet dat alles over hoop staat of dat ik overal stof en vuil heb liggen dus stukje bij stukje opschieten en goed bijhouden met poetsen ... maar goed ... het komt uiteindelijk allemaal wel goed
Cho ja ... ik heb in der tijd voor heel veel dingen gekenen naar mogelijkheden en dit is eigenlijk het enige echt haalbare ... de tekening is beetje vertekend hoor er gaat nu pak meer plaats zijn dan voorheen het is maar een snelle schets. Het nieuwe blok is eigenlijk al in gebruik voor de keuken hoor ... onder de trap staat de afwasmachiene en in het nieuwe blok staan alle borden en zo dus direct uit de afwasmachiene in de kast. Aan de living kant kan je dan direct de borden pakken.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:29 schreef RanTheMan het volgende:
het blijft allemaal wat krapjes vind je niet? Kun je dat stukje dat je vorig jaar er bij hebt getrokken (met werkblad) niet inzetten als extra keuken deel?
Ik doe ieder jaar hetzelfde eigenlijk omdat het mooi resultaat geeft en goed mee valt ...quote:Op woensdag 17 april 2013 12:35 schreef mark_dabomb het volgende:
Waar ga je de terrasvlonders mee behandelen?
Dat waren mijn andere kasten ookquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:45 schreef Anne het volgende:
Gelukkig lees ik dat je ze wel een beetje gaat re-stylen![]()
Want het is wel een beetje oubollig zoals ze er nu bij staan. Vind ik dan hè.
Maar fijn, zo'n financiële meevaller!
Je wil niet weten hoe hard ik er zelf naar uit kijk om EINDELIJK kastjes te hebben en zo ... momenteel zit alles in curver bakken of staat op het buffet. Ben het danig beu. Desondanks neem ik er mijn tijd voor om alles zo net mogelijk te makenquote:Op maandag 18 november 2013 08:48 schreef usernaamvergeten het volgende:
Ben benieuwd hoe dat gaat worden, leuk dat je alles zelf spuit en opknapt! Gaat erg mooi worden denk ik zo.
Nieuwe kastjes zouden niet anders zijn dan deze buiten de kleur dus daar was ik minder bang voor. Wel voor de hoeveelheid werkquote:Op maandag 25 november 2013 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zat gisteren nog een oud topic van hem door te lezen, soms mis ik hem echt hier!
Mooie projecten en prachtige aanpak.
Leuk topic ook dit Haerden!En ik schrok van de foto's van je keuken, maar wit geverfd is het al een heel ander beeld.
Inderdaad dat is wel te doen ... nu we zien welquote:Op maandag 25 november 2013 13:25 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Goed bezig en uiteraard uitgebreid gedocumenteerd.
Dat afgebrokkelde hoekje kun je de volgende keer ook uitfrezen/multitoolen/beitelen en met een stukje hout opvullen.
Hier blijkbaar ook niet ... gelukkig kan ik het nog verwijderen en volledig hertrekkenquote:Op maandag 2 december 2013 13:04 schreef usernaamvergeten het volgende:
Ik weet niet hoe dat in België zit maar in Nederland zou deze manier van elektra plaatsen in geen geval goedgekeurd worden.
Dat heb ik ook gelezen maar hier gaat het lastig anders he ... ik moet aan de andere kant raken. Nu ik heb van alles foto's dus ik kan presies zeggen hoe alles ligt. Ik heb op andere plaatsen in mijn woning gezien dat men dat vooral toepast waar mogelijk ... het stopcontact van de dampkap komt de stroom ergens van rechts ... de stopcontacten van beneden naar boven ... dus ligt sowieso al in 2 richtingen en is goed gekeurd, uitgevoerd door een cert. Elek. raar dus.quote:Op maandag 2 december 2013 16:14 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb van de elektrafokkers begrepen dat elektraleidingen altijd of horizontaal of verticaal moeten lopen. Ik hoop ook altijd bij het boren in de muur dat mijn klussende voorgangers dat streven ook gehanteerd hebben want dat maakt het leven wel makkelijker bij het bepalen waar je vooral niet moet boren.
Dat zal nog wel even duren helaasquote:Op maandag 9 december 2013 12:54 schreef Wolken het volgende:
Haerden petje af voor je werk hoor! Ziet er ( zoals altijd ) weer super netjes uit. ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
wel ik heb een paar opties die ik overweegquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:01 schreef AnneX het volgende:
Goeie job weer, Haerden![]()
De verf/ lak van de liggende planken - waarop servies etc. - kun je beschermen tegen stoten en krassen met doorzichtig plastic matten ( op een rol) .
Zelf heb ik ze in het rood.
Geen idee hoe het heet.
Ga zo door
ik vrees het ook ... redelijk stom wel ... gewoon schuren gaat het ook niet oplossen vrees ik. Wat raar is, is dat er in de primer niks van te zien was ... vraag me dus af of er na de primer iets op gekomen is maar ik zou niet weten wat.quote:Op maandag 23 december 2013 12:15 schreef mark_dabomb het volgende:
Dat gaat niet goedkomen zonder opnieuw schuren. Lijken wel siliconen of een ander hechtprobleem.
gedaan toen het windstil wasquote:Op maandag 6 januari 2014 14:26 schreef RanTheMan het volgende:
Goed bezig man!! Ik ben even weg geweest, maar wil toch graag ff terugkomen op het spuiten van de binnenkant van je kastjes.. Ik zie dat je dat buiten onder je carpost hebt gedaan.. was dat niet extreem vervelend met de wind en zo?
Dan is de kans zelfs 100%.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:09 schreef HaerdenC het volgende:
Als je wil weten of je ketels op inductie werken moet je gewoon even een magneet tegen de bodem houden. Als de magneet blijft plakken is de kans heel erg groot dat ze compatible zijn.
Ook jouw oude keramische plaat, vaatwasser, wellicht je koelkast & vriezer, je oven, je gsm, je tv, je audioset enz. heeft een softwareversie. Nu staat de versie toevallig op de achterkant vermeld, niks om je druk over te maken.quote:Onderkant van het fornuis. Ik vond het een beetje zorgbarend dat mijn fornuis een software versie heeft ... 1.39 in mijn geval. Gelukkig dat er 5 jaar garantie op is want daar ben ik al minder voor te vinden.
Inductie koken is behoorlijk wennen maar inderdaad hoe verdomds snel werkt dat hahahahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dan is de kans zelfs 100%.
[..]
Ook jouw oude keramische plaat, vaatwasser, wellicht je koelkast & vriezer, je oven, je gsm, je tv, je audioset enz. heeft een softwareversie. Nu staat de versie toevallig op de achterkant vermeld, niks om je druk over te maken.
Maareh... Hoe bevalt het inductiekoken?
Inderdaad weet je wat het ook was ... ik heb toen ik alleen ging wonen (toen ik 18 jaar was) de goedkoopste set ketels gekocht die er verkrijgbaar waren in een groot waren huis, ondertussen waren die dus 15 jaar oud. Een setje ketels bij ikea voor 40 euro kon er dus wel even afquote:Op zondag 26 januari 2014 11:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Ziet er allemaal erg netjes uit HaerdenC !
Wij koken dan sinds we verhuisd zijn ook op inductie; dat bevalt ons zoveel malen beter dan het koken op gas. Het kookt ook veel sneller en het is makkelijker proper te houden.
Alleen niet alle pannen kunnen op inductie, maar daar kun je in de winkel met een magneetje dan weer achter komen
Hier in Nederland ligt (bijna) overal wel een aardgasleiding; dus hier heb je wat meer keuze wat dat betreft. Maar er zijn genoeg plaatsen te bedenken waar je of op flessengas of elektrisch moet koken.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:53 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Inderdaad weet je wat het ook was ... ik heb toen ik alleen ging wonen (toen ik 18 jaar was) de goedkoopste set ketels gekocht die er verkrijgbaar waren in een groot waren huis, ondertussen waren die dus 15 jaar oud. Een setje ketels bij ikea voor 40 euro kon er dus wel even aftevens paar extra steelpannetjes gekocht omdat ik vaak voor mij alleen en mijn zoontje kook. 2 duurdere pannen had ik al gekocht vorig jaar en een wok heb ik voor kerst gekregen
ik ben ook fan van inductie. Volgens mij is dat momenteel de beste optie die beschikbaar is.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:19 schreef HaerdenC het volgende:
* HaerdenC bekeek eens even de statistieken van zijn persoonlijke blog. Er is dus echt iemand die gezocht heeft op google naar "flink door palen" en is terecht gekomen op de pagina met de constructie van mijn carport ... somebody must have been disappointed.
verder momenteel even rust maar ... binnekort grote vooruitgangplintjes, muurtegeltjes, ledbuis, etc. Maar ben eerst even wat andere dingen aan het doen
Goed maar drukquote:Op maandag 16 juni 2014 21:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]![]()
Maar hoe is het in Belgie inmiddels ?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hoi HaerdenC, ik was je haast kwijt. Of het nou mijn smaak is of niet, je maakt er zo'n tof huis van en dat alles met zo veel zorg en aandacht. Ik vind het altijd zo jammer dat jouw topic een beetje verloren lijkt en een beetje genegeerd lijkt tegen al dat andere prachtige klusgeweld dus bij deze meld ik me bij deze aan als fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |