mooiquote:Op maandag 30 januari 2012 09:48 schreef HaerdenC het volgende:
komt net genoeg overop foto zie je dat niet goed
Kinderen zijn vaak de dupe van zulke dingen, wat natuurlijk ook logisch is, het is niet niks.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:12 schreef Anne het volgende:
Het komt altijd goed. Of dat nou met of zonder vrouwlief is..
Ik hoop dat Linusje er ook goed mee om kan en zal gaan. Want da's niet niks voor 'm natuurlijk.
Ik begrijp werkelijk niet wat je bezielt om zo'n schokkende mededeling tussen/na het verslag van de lopende en nog uit te voeren werkzaamheden&klussen te plaatsen als zijnde "een terloopse mededeling".quote:Op maandag 13 februari 2012 08:26 schreef HaerdenC het volgende:
Vanaf nu sta ik er alleen voor. Het is even rondkijken en dingen herbekijken. Het ziet er alleszins naar uit dat ik de woning kan overnemen (wat ik echt wil want ik wil er echt blijven wonen) maar ik zal de andere partij moeten uitbetalen. Het zal dus allemaal een beetje rekenen worden. Hoeveel updates er dus nog volgen ... zal daar een beetje vanaf gaan hangen. Er zijn nog klussen die ik graag wil doen en als ik ze doe update ik ook zeker het topic hier.
Heb je gezien in welk forum dit topic staat? Klussen & Wonen. Ik denk niet dat HaerdenC hier (of elders op dit forum) uitgebreid zijn relatie wil gaan bespreken, dat is geheel offtopic en waarschijnlijk behoorlijk privé.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:44 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet wat je bezielt om zo'n schokkende mededeling tussen/na het verslag van de lopende en nog uit te voeren werkzaamheden&klussen te plaatsen als zijnde "een terloopse mededeling".
Heb je dan echt helemaal geen gevoel in je lijf?
@blomke ik vind je een beste vent, maar je gaat nu wel even met de botte bijl te keer.. Je kunt niet oordelen over TS zn situatie, dus doe dat ook aub niet.. Verder hoeven we hier geen reacties aan te verspillen, ik lees TS zn updates graag en waardeer zijn kunde..quote:Op maandag 13 februari 2012 22:58 schreef blomke het volgende:
Er bestaat ook zoiets als een ex-, Is die ex- nu "een post op de begroting van de verbouwing geworden"? Een beetje rekenen om haar uit te kopen en de klussen voort te zetten. Om kotsmisselijk van te worden!
Ik ben blij dat er mensen bestaan met een nuchtere en reële kijk op het leven, in plaats van dramaqueens zoals jij nu bijvoorbeeld uithangt.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:58 schreef blomke het volgende:
Er bestaat ook zoiets als een ex-, Is die ex- nu "een post op de begroting van de verbouwing geworden"? Een beetje rekenen om haar uit te kopen en de klussen voort te zetten. Om kotsmisselijk van te worden!
18mm is veel teveel joh, wij hebben hier deuren van 12mm, en ongeveer ook 120x120, werkt perfect.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:52 schreef HaerdenC het volgende:
praktisch echt op geen enkele manier uitvoerbaar helaas ... want dan had ik het uiteraard gedaan! Dit was echt de enige oplossing zonder het half verdiep te moeten aanpassen en uitbreken. Nu ... het is proper afgewerkt, past binnen de woning, budget vriendelijk en ik zeg het ... de zolder is een bureau en voor eventuele mensen die komen logeren. De woning heeft zowieso al 3 slaapkamers dus ruim zat voor mij en mijn zoontje. De zolder is gewoon afgewerkt om wat storage te hebben voor bv de kerstspulletjes en wisselen tussen winter en zomer kleding ... dat soort dingen en mijn pc staat er. We moesten zowieso isoleren dus maar ineens afgewerkt. Het is inderdaad nu wel een prachtige ruimte. 5.5meter breed en 7 meter lang ... nu in de lengte zijn er wel 2 stukken onder de dakschuining die puur opslag zijn. Daar ga ik trouwens nog schuifdeurtjes voor makengelakt in wit mdf of zo. Heb al gekeken voor de rail systemen maar moet nog eens juist uitrekenen. Deurtjes worden 110 a 120 hoog ... 2 rails achter mekaar. Ben aan het denken om voor gewoon 18 mm mdf te gaan. Die platen zijn 244 op 122 ... ik zou per plaat dus 2 deuren er uit krijgen van 120 op 120. Dat zou willen zeggen 5 deurtjes per kant. Een mdf plaat kost 20 euro ... ik heb dan 10 deurtjes nodig dus 5 platen ... toch weer al snel 100 euro ... en dan zijn ze nog niet geverfd, nog geen rails etc. Wel ... we zien wel weer ... nu eerst de garage, wil dat echt af hebben. Direct een groot ding wat gedaan is en af.
Ja, precies, ben ik ook benieuwd naar. Toen je schreef dat je de zaagstukken weer hergebruikte dacht ik alquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:48 schreef RanTheMan het volgende:
nee van je nieuw aangebrachte plankenJe hebt je rabbat deeltjes feitelijk als laminaat gelegd, maar een rabbat deel heeft geen kopse verbinding...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |