quote:Op woensdag 28 september 2011 17:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
bij een lekkere chick wel sexy maar bij een lekkere chick is alles sexy dus ik vind het lelijk denk ik
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
bij een lekkere chick wel sexy maar bij een lekkere chick is alles sexy dus ik vind het lelijk denk ik
mh, deze zie ik wel eens vaker terugkomen.. toch snap ik het niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:11 schreef BlackRhino het volgende:
lippenstift
Serieus, ranzige zooi. Totale afknapper ook.
Je denkt dat mannen dat bewust zien ?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:10 schreef Meloewa het volgende:
Jullie hebben het gelijk over nadelen van het zoenen
Ik heb het eigenlijk over de eerste aanzicht van een meisje of vrouw![]()
Denk je dan ''mooi die lippen zo'' Ziet er leuk uit''
of denk je ''bah die lippenstick/lipgloss is echt jammer.. en te opvallend''?
Wat gaat er door je hoofd?
Ja als je face to face bent dan zie je dat toch wel als ze praat of zo... Het geeft er ook een beetje de nadruk op die kleuren /glittens/ glans.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:13 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Je denkt dat mannen dat bewust zien ?
Doe niet zo raar. Lipstick doe je primair voor andere vrouwen.
denk niet dat je iedere vrouw zonder make-up wil zien hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 18:16 schreef ArnosL het volgende:
Doe maar geheel zonder make-up, nog beter
En het grootste deel van de mannen ziet dat desondanks niet bewust. Misschien denken ze wel "goh, lekker ding" en zouden ze je minder leuk gevonden hebben zonder - maar gaan analyseren dat je leuke make-up hebt, of je haar iets anders zit, of... doen ze echt nietquote:Op woensdag 28 september 2011 18:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja als je face to face bent dan zie je dat toch wel als ze praat of zo... Het geeft er ook een beetje de nadruk op die kleuren /glittens/ glans.
Ik ga heel vaak zonder make-up de deur uit... soms zelf nog met nat haar.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:16 schreef ArnosL het volgende:
Doe maar geheel zonder make-up, nog beter
kan me hier in vinden. als manzijnde doe ik ook geen lipgloss meer op omdat mijn lippen al vol zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 18:18 schreef Copycat het volgende:
Als ik lipgloss gebruik, worden mijn lippen veel te vol en opzichtig naar mijn smaak. Lipstick is dan weer wel mooi, mits mat. Ik kom meestal toch uit bij een heel lichtroze, bijna nude of juist een volle rode.
Kortom, het ligt allemaal heel persoonlijk, net als de mening van anderen.
Dat dus. Tenzij het echt een overdaad aan make-up is, want dat valt op en is per definitie lelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:17 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
En het grootste deel van de mannen ziet dat desondanks niet bewust. Misschien denken ze wel "goh, lekker ding" en zouden ze je minder leuk gevonden hebben zonder - maar gaan analyseren dat je leuke make-up hebt, of je haar iets anders zit, of... doen ze echt nietDat is echt iets stereotiep vrouwelijks.
Ja wel raar, Elke vrouw die ik ken let wel op detailsquote:Op woensdag 28 september 2011 18:17 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
En het grootste deel van de mannen ziet dat desondanks niet bewust. Misschien denken ze wel "goh, lekker ding" en zouden ze je minder leuk gevonden hebben zonder - maar gaan analyseren dat je leuke make-up hebt, of je haar iets anders zit, of... doen ze echt nietDat is echt iets stereotiep vrouwelijks.
Heerlijk natuurlijk!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:51 schreef Meloewa het volgende:
Lipgloss en lipstick?
Ik kom net terug van de V&D en heb me drie 3 lipsticks gekocht van Sephora maar 10 euro.. en het neigd allemaal naar rood/roze met glans en mat. Nu ik ze thuis test.. en kijk in de spiegel vind ik het zelf wel mooi maar ik zie vaker wel mensen praten over dat ze het wel of niet mooi vinden.
Dus was wel nieuwsgierig naar de echte meningen hier achter..
Wat vinden jullie nou van lipgloss en lipstick bij vrouwen.. en wat vinden jullie van ''felle'' kleuren als lipstick/lipgloss?
en wat liever lipstick of lipgloss?
naja groetzel.
Een man ziet dat meteen, met meer aandacht naar gezicht/lichaam dan de rest.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja wel raar, Elke vrouw die ik ken let wel op detailshoe '' snel'' kijken jullie dan..
Als ik naar iemand kijk dan denk ik gelijk aan de plus/min punten.
Bijv mooie ogen.
Lelijke neus.
Rare ketting
weet ik veel zoiets i.i.g
fotos.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:18 schreef Copycat het volgende:
Als ik lipgloss gebruik, worden mijn lippen veel te vol en opzichtig naar mijn smaak. Lipstick is dan weer wel mooi, mits mat. Ik kom meestal toch uit bij een heel lichtroze, bijna nude of juist een volle rode.
Kortom, het ligt allemaal heel persoonlijk, net als de mening van anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
doe ik ook hoor. Zeker bij t gezicht zie ik gauw wat de afwijkingen zijn. Heb ik nog geen 10 seconden voor nodigquote:Op woensdag 28 september 2011 18:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja wel raar, Elke vrouw die ik ken let wel op detailshoe '' snel'' kijken jullie dan..
Bijv mooie ogen.
Lelijke neus.
Rare ketting
Eerst naar de minpunten vragen. Dat is leuker en makkelijker namenlijk ''klagen''quote:Op woensdag 28 september 2011 18:22 schreef das_phantom het volgende:
maar wat zijn jouw pluspunten eigenlijk?
gewoon .. binnen 0.05s:quote:Op woensdag 28 september 2011 18:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Bijv mooie ogen.
Lelijke neus.
Rare ketting
Maar wat zijn jouw minpunten eigenlijk (vind je zelf)?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Eerst naar de minpunten vragen. Dat is leuker en makkelijker namenlijk ''klagen''
Ja doe maarquote:Op woensdag 28 september 2011 18:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Eerst naar de minpunten vragen. Dat is leuker en makkelijker namenlijk ''klagen''
Ligt eraan of je een lekker wijf bent.quote:
Ogen alleen vind ik ook wel genoeg. Zo'n meisje met een laag make-up vind ik bij voorbaat al niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ga heel vaak zonder make-up de deur uit... soms zelf nog met nat haar.
Maar dan voel ik me niet op me zekerst.![]()
Als ik tijd heb en ben bezig met make-up dan hou ik ook wel van kleine details.
Sowieso vind mijn ogen en lippen en wangen het belangrijkst.
mwa ik vind die matte kleur heel lelijke die witte parel lipstick/lipgloss en dan een dikke laag foundation op en spinnenpoten van mascara als wimpers en je hebt de official slet look anno 2011quote:Op woensdag 28 september 2011 18:31 schreef ems. het volgende:
Hoe feller de kleuren hoe goedkoper je eruit ziet, trouwens.
Sowieso hoe meer makeup hoe meer slet.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mwa ik vind die matte kleur heel lelijke die witte parel lipstick/lipgloss en dan een dikke laag foundation op en spinnenpoten van mascara als wimpers en je hebt de official slet look anno 2011
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Sowieso hoe meer makeup hoe meer slet.
Pcies..geen aandacht aan besteden verder. Puber=aandachtzoeken. Dit topic = aandachtzoeken.quote:
neeeeee ik wilde alleen jullie mening weten... dus nu ontopic ok :quote:Op woensdag 28 september 2011 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies..geen aandacht aan besteden verder. Puber=aandachtzoeken. Dit topic = aandachtzoeken.
Dat is gelukt.
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:22 schreef das_phantom het volgende:
maar wat zijn jouw pluspunten eigenlijk?
Nu ben ik benieuwd naar hoe je er nu uit zietquote:Op woensdag 28 september 2011 18:44 schreef Meloewa het volgende:
verlanglijstje![]()
![]()
-Langere wimpers
-minder kringen onder ogen
- ik wil dikker haar
- Ik vind mijn hoofd te klein :S![]()
- iets andere kaaklijn
- Ik vind mijn neus gegroeid ineenseerst was hij mooier.
- Andere wenkbrauwen
- Langere benen
-Vollere kont
-1,70 zijn inplaats van net 1,60
- Heb zeker tiet maar een cup méér zou ook geen kwaad kunnen![]()
- heb een beugel gehad, maar vind mijn tanden nog niet echt geweldig. mooiere/rechtere tanden.
- Ik vind dat mijn glimlach ook nog wel wat mooier kon zijn
- Ik wil een tintje hebben van mijzelf
- ik wil..
- ik wil......
-ik wil........
En meer. Als je dit zou lezen zou je echt denken dat ik fucking lelijk ben, want niks is goed.![]()
Wat nu al ''voldoende is'':
Mijn haar lengte vind ik wel oke..![]()
Tja te persoonlijk ga ik het niet makenalles kan beter vind ik.
als je dit allemaal hoort denk je gelijk aan een fucking lelijk wijf.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:55 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar hoe je er nu uit ziet
Geen idee eigenlijk, wat zijn die van jou?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Weet ik niet?Wat zijn die van jou?
Nee, vooral een een heel onzekere puber.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
als je dit allemaal hoort denk je gelijk aan een fucking lelijk wijf.
mh dan vertel jij die van jouquote:Op woensdag 28 september 2011 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, wat zijn die van jou?
Ik ben ook best standaard.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mh dan vertel jij die van jouuhm ik ben lief en aardig lekker standaard hier hupppppa oh het was nog nooit zo gemakkelijk geweest
nu details over jouquote:Op woensdag 28 september 2011 19:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben ook best standaard.
Best makkelijk dit inderdaad.
Check mijn fobo, daar zie je wat details.quote:
Ja ik vind je haar echt leuk/ mooi, vind je kopje ook heel lief/schattig/mooi.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Check mijn fobo, daar zie je wat details.
Dat is dus aandacht. Dat mag best..maar geef het gewoon toe.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
neeeeee ik wilde alleen jullie mening weten... dus nu ontopic ok :
Dank je.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik vind je haar echt leuk/ mooi, vind je kopje ook heel lief/schattig/mooi.![]()
Oh zie je wel ik ben echt lief en aardig maar ik meen het wel.
Ja het is ook serieus bedoeld.. en graag gedaanquote:Op woensdag 28 september 2011 19:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dank je.Maar ik geloof je wel.
Mwa ,beetje danquote:Op woensdag 28 september 2011 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dus aandacht. Dat mag best..maar geef het gewoon toe.
Ach joh, een blank meisje van 1.60 met schattig gezichtje een strak kontje en volle cup a of B. Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:44 schreef Meloewa het volgende:
verlanglijstje![]()
![]()
- Ik vind mijn hoofd te klein :S![]()
- Ik vind mijn neus gegroeid ineenseerst was hij mooier.
-Vollere kont
-1,70 zijn inplaats van net 1,60
- Heb zeker tiet maar een cup méér zou ook geen kwaad kunnen![]()
- Ik wil een tintje hebben van mijzelf
cup A is helaas niet voldoendequote:Op woensdag 28 september 2011 19:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ach joh, een blank meisje van 1.60 met schattig gezichtje een strak kontje en volle cup a of B. Wat is daar mis mee?
Ik heb meerquote:Op woensdag 28 september 2011 19:55 schreef das_phantom het volgende:
[..]
cup A is helaas niet voldoende
Een volle A? Dat bestaat?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ach joh, een blank meisje van 1.60 met schattig gezichtje een strak kontje en volle cup a of B. Wat is daar mis mee?
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:52 schreef Dimens het volgende:
Ligt er geheel aan, je kunt ons helpen met foto's van je lippen met en zonder lipgloss.
Errr. ik heb er geen verstand van maar een A75 ofzo is net een B65 dacht ik. zoiets geks.quote:
staat je goed hoor mooie lippen, volgens mij bent jij een mooie meid. ben wel benieuwd naar meerquote:Op woensdag 28 september 2011 20:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net gemaakt, dit is dus me nieuwe Sephora, hij is wel wat rood, had rozer verwacht![]()
[ afbeelding ]
zonder maar hier lijken ze beetje ''paarsig'' weet ook niet hoe dat kan.
Nice.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net gemaakt, dit is dus me nieuwe Sephora, hij is wel wat rood, had rozer verwacht![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een mooie schoonmoederquote:Op woensdag 28 september 2011 20:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is hempje , was vorige maand net gezond ofzo. even snel aantrekken.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:20 schreef das_phantom het volgende:
Zit je jurkje niet binnenstebuiten trouwens?
is tot mijn kont ongv. nu ja, alleen mocht echt wel wat dikker.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:22 schreef das_phantom het volgende:
hey maar je haarlengte is inderdaad wel mooi zeg
schoondochtertje jij bent mooiquote:Op woensdag 28 september 2011 20:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb een mooie schoonmoeder
Waar maak jij je eigenlijk druk om. Netjes toch?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jouw vader wil gewoon niet dat zijn kleine meid zo snel opgroeit en zo sexy uitzietquote:Op woensdag 28 september 2011 20:29 schreef Meloewa het volgende:
Mijn vader vind het niet zoHij zegt heb je niet nodig je lijkt zo net en clown bedankt pap
![]()
En mijn moeder vind ook dat ik het niet nodig hebMaar ze vindt wel mooi
![]()
gr
Clown.
hoe is dat bij jou thuis dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
jouw vader wil gewoon niet dat zijn kleine meid zo snel opgroeit en zo sexy uitziet
Ze zijn gewoon bang dat jongens je hard gaan willen.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:29 schreef Meloewa het volgende:
Mijn vader vind het niet zoHij zegt heb je niet nodig je lijkt zo net en clown bedankt pap
![]()
En mijn moeder vind ook dat ik het niet nodig hebMaar ze vindt wel mooi
![]()
gr
Clown.
Nice, zonder staat je mooier though omdat je al volle lippen hebt.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik werd een keer nagefloten op straat terwijl mijn pa naast me liep, toen flipte mijn pa helemaal, dus als ik nu telkens een rokje aanheb ofzo, gaat mijn vader zeikenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:30 schreef das_phantom het volgende:
[..]
hoe is dat bij jou thuis dan?
gelukkig heb jij er veel verstand vanquote:Op woensdag 28 september 2011 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Wellicht springt rode lippenstift er idd wat teveel uit bij jou. gezine de rwacties van je oduers. Maar dat is op fotos zowiezo moeilijk te beoordelen. ik denk dat het je wel goed zal staan irl. Roze is toch te gangbaar bij meisjes met jouw 'look' denk ik.
Indien dit je echte foto's zijn dan zie je er gewoon goed uit. Maar onzekerheid (die lijst) siert mooie meisjes niet. Als je zoveel aan jezelf zou willen verbeteren dan is dat op de langere termijn toch wel een afknapper voor mannen.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:34 schreef Meloewa het volgende:
Ik vind mijn moeder eigenlijk erger dan mijn vader..
Mijn vader let niet zo op details , als ik altijd zeg pap ''hoe vind je mij er uit zien'' Dan zegt die altijd '' ach kom nou'' hou op''
En mijn moeder als ik naar beneden kom , dan weet ik al dat ik mijn truitje beetje op moet trekken
want dat is altijd '' Ja leuk , alleen ik vind dit niet zo'', en dan trekt ze mijn truitje omhoog![]()
Maar als mijn moeder dan mijn vader opstookt zo van ''vind jij dit normaal''
dan wordt mijn vader wel altijd kwaad![]()
Moeders
Een keer liep ik 12 meter of meer van een man af riep hij '' mooi hoor dat rode truitje en die rode lipstick'' Toen dacht ik wel even wtf van die afstand dat kan nietquote:Op woensdag 28 september 2011 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Wellicht springt rode lippenstift er idd wat teveel uit bij jou. gezien de reacties van je oduers. Maar dat is op fotos moeilijk te beoordelen. ik denk dat het je wel goed zal staan irl. Roze is toch te gangbaar bij meisjes met jouw 'look' denk ik.
De jaloezie.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Een keer liep ik 12 meter of meer van een man af riep hij '' mooi hoor dat rode truitje en die rode lipstick'' Toen dacht ik wel even wtf van die afstand dat kan niet![]()
En ja niet iedereen vind het ook mooi op straat. Heel veel meisjes zelf vinden het ook lelijk.
Waarom is donkerrood hoerig? Ik vind het wel mooi eigenlijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
Donkerrood is niet mooi trouwens. Staat een beetje tja... hoerig?
Lichte kleuren zijn mooier.
Oh, dan.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee maar die doen dat zelf ook niet op die vinden dat lelijk.
Ik snap wel wat hij bedoeld hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom is donkerrood hoerig? Ik vind het wel mooi eigenlijk.
Geen idee. Hoerig is ook niet echt het juiste woord. Vind het gewoon niet echt mooi.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom is donkerrood hoerig? Ik vind het wel mooi eigenlijk.
Ik vind het wel iets hebben.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Geen idee. Hoerig is ook niet echt het juiste woord. Vind het gewoon niet echt mooi.
Ik heb niet echt een voorkeur, het is allebei wel mooi.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik snap wel wat hij bedoeld hoor.
Het rode is wat te overdone omdat ze al volle lippen heeft.
Lichte kleuren of niks staat haar mooier.
Ik vind het wel kunnen. Want de meesten meisjes die er ongeveer uitzien zoals haar dragen veelal lichte kleuren. En dan springt zij er lekker uit. Hoerig heeft natuurlijk ook te maken met wat je voor de rest aanhebt nietwaar.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
Donkerrood is niet mooi trouwens. Staat een beetje tja... hoerig?
Lichte kleuren zijn mooier.
Een donker-rode of paarse lippenstift. En dan in grunge-kleding rondlopen met zwart haar en ripped jeans en Doc Martens. Nieuwe lookquote:Op woensdag 28 september 2011 20:41 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb nu 3 best donkere gekocht![]()
Donker roze /rood ik weet niet en iets met glitters vind het wel leuk
Zonder lipgloss is beterquote:Op woensdag 28 september 2011 20:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde eerst mijn haar donker verven.. maar ik heb nu toch maar weer vandaag in de stad blonderingsmiddel gekocht voor mijn donkerblonde/lichtbruine uitgroeiquote:Op woensdag 28 september 2011 20:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een donker-rode of paarse lippenstift. En dan in grunge-kleding rondlopen met zwart haar en ripped jeans en doc martens. Nieuwe look
Blond met vuurrode lippen. Dat vind ik een beetje te veel 'kijk allemaal maar naar mij'.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vind het wel kunnen. Want de meesten meisjes die er ongeveer uitzien zoals haar dragen veelal lichte kleuren. En dan springt zij er lekker uit. Hoerig heeft natuurlijk ook te maken met wat je voor de rest aanhebt nietwaar.
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:17 schreef das_phantom het volgende:
[..]
staat je goed hoor mooie lippen, volgens mij bent jij een mooie meid. ben wel benieuwd naar meer
Neequote:Op woensdag 28 september 2011 21:03 schreef Renderclippur het volgende:
Van die lipgloss op je mond ga je in ieder geval niet beter spellen.
Het is tegenwoordig heel normaal en hoeft niet hoerig te staan hoor. Ik zag een paar dagen geleden in Amsterdam een blond meisje voorbijlopen. Lang bloind haar gevlochten zoals die zweden/denen dat doen. en dan zo'n kroontje met die dunne vlechtjes. En vuurrode lippen. Weetje hoe chic/mooi dat staatquote:Op woensdag 28 september 2011 20:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Blond met vuurrode lippen. Dat vind ik een beetje te veel 'kijk allemaal maar naar mij'.
Maarja blijft allemaal persoonlijk wat je mooi vindt.
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
neeeeee ik wilde alleen jullie mening weten... dus nu ontopic ok :
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies..geen aandacht aan besteden verder. Puber=aandachtzoeken. Dit topic = aandachtzoeken.
Dat is gelukt.
Captain Obviousquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:18 schreef KreKkeR het volgende:
Echte mooie vrouwen hebben geen makeup nodig om mooi te zijn.
Mooie vrouwen vind ik zonder makeup vaak zelfs mooier dan met makeup. Bij vrouwen met een matig uiterlijk kan makeup soms nog wel een en ander verhullen waardoor ze in een discotheek of kroeg toch wat knapper lijken.
Echte lelijke vrouwen blijven lelijk, ongeacht de laag makeup die ze op hun gezicht kwakken.
Ah vandaar dat ik die vuurrode lippen zo mooi vind, maar niet weet waarom.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
Overigens
Weten jullie waar het gebruik van lippenstift vandaan komt, waar het eigenlijk voor is?
Als je opgewonden wordt, worden je lippen rood. Sinds we rechtop lopen en onze geslachtsdelen (die bij vrouwen datzelfde fenomeen vertonnen) niet meer zo zichtbaar zijn, is dit evolutionair zo gegroeid.
Een vrouw met knalrode lippenstift op, wil dus eigenlijk aangeven dat ze knettergeil is, en dat haar druppende kutje zsm gevuld moet worden met een halve kilo mannenvlees.
Just so you know.
Nou niet iedereen lijkt het daar mee eens te zijn hoor. Die jongen geeft toch ook maar gewoon z'n mening?quote:
Ik vind mezelf met lippenstift mooier (mijn vriend ook volgens mij). Ik heb vrij vaak bleke lippen wat er nogal ongezond uitzietquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:10 schreef Hi_flyer het volgende:
Naturel is toch het mooist. Je houdt eigenlijk jezelf een beetje voor de gek met makeup. Belangrijkste oorzaak is onzekerheid, terwijl daar bij 90% van de meisjes helemaal geen reden voor is!
goeie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met die moeder van je
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:45 schreef Phantomesse het volgende:
TS, meisje.
Wil jij aaaasjeblieft.. even HEUL gauw weggaan met dat lijstje van je?
Tenzij je Burlesconi ogen hebt of 1 dikke zwarte doorlopende wenkbrauw, ben je echt een ontzettend mooi meisje.
Phantomesse heeft berlusconi ogen en een zwarte dikke doorlopende wenkbrauwquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:45 schreef Phantomesse het volgende:
TS, meisje.
Wil jij aaaasjeblieft.. even HEUL gauw weggaan met dat lijstje van je?
Tenzij je Burlesconi ogen hebt of 1 dikke zwarte doorlopende wenkbrauw, ben je echt een ontzettend mooi meisje.
Alsof je daarop letquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat een eyeliner al niet kan doen..
[ link | afbeelding ]
/beetje off-topic.
Wat jij bedoelen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |