quote:Op woensdag 28 september 2011 17:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
bij een lekkere chick wel sexy maar bij een lekkere chick is alles sexy dus ik vind het lelijk denk ik
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
bij een lekkere chick wel sexy maar bij een lekkere chick is alles sexy dus ik vind het lelijk denk ik
mh, deze zie ik wel eens vaker terugkomen.. toch snap ik het niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:11 schreef BlackRhino het volgende:
lippenstift
Serieus, ranzige zooi. Totale afknapper ook.
Je denkt dat mannen dat bewust zien ?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:10 schreef Meloewa het volgende:
Jullie hebben het gelijk over nadelen van het zoenen
Ik heb het eigenlijk over de eerste aanzicht van een meisje of vrouw![]()
Denk je dan ''mooi die lippen zo'' Ziet er leuk uit''
of denk je ''bah die lippenstick/lipgloss is echt jammer.. en te opvallend''?
Wat gaat er door je hoofd?
Ja als je face to face bent dan zie je dat toch wel als ze praat of zo... Het geeft er ook een beetje de nadruk op die kleuren /glittens/ glans.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:13 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Je denkt dat mannen dat bewust zien ?
Doe niet zo raar. Lipstick doe je primair voor andere vrouwen.
denk niet dat je iedere vrouw zonder make-up wil zien hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 18:16 schreef ArnosL het volgende:
Doe maar geheel zonder make-up, nog beter
En het grootste deel van de mannen ziet dat desondanks niet bewust. Misschien denken ze wel "goh, lekker ding" en zouden ze je minder leuk gevonden hebben zonder - maar gaan analyseren dat je leuke make-up hebt, of je haar iets anders zit, of... doen ze echt nietquote:Op woensdag 28 september 2011 18:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja als je face to face bent dan zie je dat toch wel als ze praat of zo... Het geeft er ook een beetje de nadruk op die kleuren /glittens/ glans.
Ik ga heel vaak zonder make-up de deur uit... soms zelf nog met nat haar.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:16 schreef ArnosL het volgende:
Doe maar geheel zonder make-up, nog beter
kan me hier in vinden. als manzijnde doe ik ook geen lipgloss meer op omdat mijn lippen al vol zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 18:18 schreef Copycat het volgende:
Als ik lipgloss gebruik, worden mijn lippen veel te vol en opzichtig naar mijn smaak. Lipstick is dan weer wel mooi, mits mat. Ik kom meestal toch uit bij een heel lichtroze, bijna nude of juist een volle rode.
Kortom, het ligt allemaal heel persoonlijk, net als de mening van anderen.
Dat dus. Tenzij het echt een overdaad aan make-up is, want dat valt op en is per definitie lelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:17 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
En het grootste deel van de mannen ziet dat desondanks niet bewust. Misschien denken ze wel "goh, lekker ding" en zouden ze je minder leuk gevonden hebben zonder - maar gaan analyseren dat je leuke make-up hebt, of je haar iets anders zit, of... doen ze echt nietDat is echt iets stereotiep vrouwelijks.
Ja wel raar, Elke vrouw die ik ken let wel op detailsquote:Op woensdag 28 september 2011 18:17 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
En het grootste deel van de mannen ziet dat desondanks niet bewust. Misschien denken ze wel "goh, lekker ding" en zouden ze je minder leuk gevonden hebben zonder - maar gaan analyseren dat je leuke make-up hebt, of je haar iets anders zit, of... doen ze echt nietDat is echt iets stereotiep vrouwelijks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |