Nu ben ik benieuwd naar hoe je er nu uit zietquote:Op woensdag 28 september 2011 18:44 schreef Meloewa het volgende:
verlanglijstje![]()
![]()
-Langere wimpers
-minder kringen onder ogen
- ik wil dikker haar
- Ik vind mijn hoofd te klein :S![]()
- iets andere kaaklijn
- Ik vind mijn neus gegroeid ineenseerst was hij mooier.
- Andere wenkbrauwen
- Langere benen
-Vollere kont
-1,70 zijn inplaats van net 1,60
- Heb zeker tiet maar een cup méér zou ook geen kwaad kunnen![]()
- heb een beugel gehad, maar vind mijn tanden nog niet echt geweldig. mooiere/rechtere tanden.
- Ik vind dat mijn glimlach ook nog wel wat mooier kon zijn
- Ik wil een tintje hebben van mijzelf
- ik wil..
- ik wil......
-ik wil........
En meer. Als je dit zou lezen zou je echt denken dat ik fucking lelijk ben, want niks is goed.![]()
Wat nu al ''voldoende is'':
Mijn haar lengte vind ik wel oke..![]()
Tja te persoonlijk ga ik het niet makenalles kan beter vind ik.
als je dit allemaal hoort denk je gelijk aan een fucking lelijk wijf.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:55 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar hoe je er nu uit ziet
Geen idee eigenlijk, wat zijn die van jou?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Weet ik niet?Wat zijn die van jou?
Nee, vooral een een heel onzekere puber.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
als je dit allemaal hoort denk je gelijk aan een fucking lelijk wijf.
mh dan vertel jij die van jouquote:Op woensdag 28 september 2011 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, wat zijn die van jou?
Ik ben ook best standaard.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mh dan vertel jij die van jouuhm ik ben lief en aardig lekker standaard hier hupppppa oh het was nog nooit zo gemakkelijk geweest
nu details over jouquote:Op woensdag 28 september 2011 19:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben ook best standaard.
Best makkelijk dit inderdaad.
Check mijn fobo, daar zie je wat details.quote:
Ja ik vind je haar echt leuk/ mooi, vind je kopje ook heel lief/schattig/mooi.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Check mijn fobo, daar zie je wat details.
Dat is dus aandacht. Dat mag best..maar geef het gewoon toe.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
neeeeee ik wilde alleen jullie mening weten... dus nu ontopic ok :
Dank je.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik vind je haar echt leuk/ mooi, vind je kopje ook heel lief/schattig/mooi.![]()
Oh zie je wel ik ben echt lief en aardig maar ik meen het wel.
Ja het is ook serieus bedoeld.. en graag gedaanquote:Op woensdag 28 september 2011 19:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dank je.Maar ik geloof je wel.
Mwa ,beetje danquote:Op woensdag 28 september 2011 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dus aandacht. Dat mag best..maar geef het gewoon toe.
Ach joh, een blank meisje van 1.60 met schattig gezichtje een strak kontje en volle cup a of B. Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:44 schreef Meloewa het volgende:
verlanglijstje![]()
![]()
- Ik vind mijn hoofd te klein :S![]()
- Ik vind mijn neus gegroeid ineenseerst was hij mooier.
-Vollere kont
-1,70 zijn inplaats van net 1,60
- Heb zeker tiet maar een cup méér zou ook geen kwaad kunnen![]()
- Ik wil een tintje hebben van mijzelf
cup A is helaas niet voldoendequote:Op woensdag 28 september 2011 19:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ach joh, een blank meisje van 1.60 met schattig gezichtje een strak kontje en volle cup a of B. Wat is daar mis mee?
Ik heb meerquote:Op woensdag 28 september 2011 19:55 schreef das_phantom het volgende:
[..]
cup A is helaas niet voldoende
Een volle A? Dat bestaat?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ach joh, een blank meisje van 1.60 met schattig gezichtje een strak kontje en volle cup a of B. Wat is daar mis mee?
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:52 schreef Dimens het volgende:
Ligt er geheel aan, je kunt ons helpen met foto's van je lippen met en zonder lipgloss.
Errr. ik heb er geen verstand van maar een A75 ofzo is net een B65 dacht ik. zoiets geks.quote:
staat je goed hoor mooie lippen, volgens mij bent jij een mooie meid. ben wel benieuwd naar meerquote:Op woensdag 28 september 2011 20:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net gemaakt, dit is dus me nieuwe Sephora, hij is wel wat rood, had rozer verwacht![]()
[ afbeelding ]
zonder maar hier lijken ze beetje ''paarsig'' weet ook niet hoe dat kan.
Nice.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net gemaakt, dit is dus me nieuwe Sephora, hij is wel wat rood, had rozer verwacht![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een mooie schoonmoederquote:Op woensdag 28 september 2011 20:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |