Heerlijk natuurlijk!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:51 schreef Meloewa het volgende:
Lipgloss en lipstick?
Ik kom net terug van de V&D en heb me drie 3 lipsticks gekocht van Sephora maar 10 euro.. en het neigd allemaal naar rood/roze met glans en mat. Nu ik ze thuis test.. en kijk in de spiegel vind ik het zelf wel mooi maar ik zie vaker wel mensen praten over dat ze het wel of niet mooi vinden.
Dus was wel nieuwsgierig naar de echte meningen hier achter..
Wat vinden jullie nou van lipgloss en lipstick bij vrouwen.. en wat vinden jullie van ''felle'' kleuren als lipstick/lipgloss?
en wat liever lipstick of lipgloss?
naja groetzel.
Een man ziet dat meteen, met meer aandacht naar gezicht/lichaam dan de rest.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja wel raar, Elke vrouw die ik ken let wel op detailshoe '' snel'' kijken jullie dan..
Als ik naar iemand kijk dan denk ik gelijk aan de plus/min punten.
Bijv mooie ogen.
Lelijke neus.
Rare ketting
weet ik veel zoiets i.i.g
fotos.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:18 schreef Copycat het volgende:
Als ik lipgloss gebruik, worden mijn lippen veel te vol en opzichtig naar mijn smaak. Lipstick is dan weer wel mooi, mits mat. Ik kom meestal toch uit bij een heel lichtroze, bijna nude of juist een volle rode.
Kortom, het ligt allemaal heel persoonlijk, net als de mening van anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
doe ik ook hoor. Zeker bij t gezicht zie ik gauw wat de afwijkingen zijn. Heb ik nog geen 10 seconden voor nodigquote:Op woensdag 28 september 2011 18:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja wel raar, Elke vrouw die ik ken let wel op detailshoe '' snel'' kijken jullie dan..
Bijv mooie ogen.
Lelijke neus.
Rare ketting
Eerst naar de minpunten vragen. Dat is leuker en makkelijker namenlijk ''klagen''quote:Op woensdag 28 september 2011 18:22 schreef das_phantom het volgende:
maar wat zijn jouw pluspunten eigenlijk?
gewoon .. binnen 0.05s:quote:Op woensdag 28 september 2011 18:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Bijv mooie ogen.
Lelijke neus.
Rare ketting
Maar wat zijn jouw minpunten eigenlijk (vind je zelf)?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Eerst naar de minpunten vragen. Dat is leuker en makkelijker namenlijk ''klagen''
Ja doe maarquote:Op woensdag 28 september 2011 18:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Eerst naar de minpunten vragen. Dat is leuker en makkelijker namenlijk ''klagen''
Ligt eraan of je een lekker wijf bent.quote:
Ogen alleen vind ik ook wel genoeg. Zo'n meisje met een laag make-up vind ik bij voorbaat al niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ga heel vaak zonder make-up de deur uit... soms zelf nog met nat haar.
Maar dan voel ik me niet op me zekerst.![]()
Als ik tijd heb en ben bezig met make-up dan hou ik ook wel van kleine details.
Sowieso vind mijn ogen en lippen en wangen het belangrijkst.
mwa ik vind die matte kleur heel lelijke die witte parel lipstick/lipgloss en dan een dikke laag foundation op en spinnenpoten van mascara als wimpers en je hebt de official slet look anno 2011quote:Op woensdag 28 september 2011 18:31 schreef ems. het volgende:
Hoe feller de kleuren hoe goedkoper je eruit ziet, trouwens.
Sowieso hoe meer makeup hoe meer slet.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mwa ik vind die matte kleur heel lelijke die witte parel lipstick/lipgloss en dan een dikke laag foundation op en spinnenpoten van mascara als wimpers en je hebt de official slet look anno 2011
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Sowieso hoe meer makeup hoe meer slet.
Pcies..geen aandacht aan besteden verder. Puber=aandachtzoeken. Dit topic = aandachtzoeken.quote:
neeeeee ik wilde alleen jullie mening weten... dus nu ontopic ok :quote:Op woensdag 28 september 2011 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies..geen aandacht aan besteden verder. Puber=aandachtzoeken. Dit topic = aandachtzoeken.
Dat is gelukt.
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:22 schreef das_phantom het volgende:
maar wat zijn jouw pluspunten eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |