Oh, dan.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee maar die doen dat zelf ook niet op die vinden dat lelijk.
Ik snap wel wat hij bedoeld hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom is donkerrood hoerig? Ik vind het wel mooi eigenlijk.
Geen idee. Hoerig is ook niet echt het juiste woord. Vind het gewoon niet echt mooi.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom is donkerrood hoerig? Ik vind het wel mooi eigenlijk.
Ik vind het wel iets hebben.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Geen idee. Hoerig is ook niet echt het juiste woord. Vind het gewoon niet echt mooi.
Ik heb niet echt een voorkeur, het is allebei wel mooi.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik snap wel wat hij bedoeld hoor.
Het rode is wat te overdone omdat ze al volle lippen heeft.
Lichte kleuren of niks staat haar mooier.
Ik vind het wel kunnen. Want de meesten meisjes die er ongeveer uitzien zoals haar dragen veelal lichte kleuren. En dan springt zij er lekker uit. Hoerig heeft natuurlijk ook te maken met wat je voor de rest aanhebt nietwaar.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
Donkerrood is niet mooi trouwens. Staat een beetje tja... hoerig?
Lichte kleuren zijn mooier.
Een donker-rode of paarse lippenstift. En dan in grunge-kleding rondlopen met zwart haar en ripped jeans en Doc Martens. Nieuwe lookquote:Op woensdag 28 september 2011 20:41 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb nu 3 best donkere gekocht![]()
Donker roze /rood ik weet niet en iets met glitters vind het wel leuk
Zonder lipgloss is beterquote:Op woensdag 28 september 2011 20:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net gemaakt, dit is dus me nieuwe Sephora, hij is wel wat rood, had rozer verwacht![]()
[ afbeelding ]
zonder maar hier lijken ze beetje ''paarsig'' weet ook niet hoe dat kan.
Ik wilde eerst mijn haar donker verven.. maar ik heb nu toch maar weer vandaag in de stad blonderingsmiddel gekocht voor mijn donkerblonde/lichtbruine uitgroeiquote:Op woensdag 28 september 2011 20:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een donker-rode of paarse lippenstift. En dan in grunge-kleding rondlopen met zwart haar en ripped jeans en doc martens. Nieuwe look
Blond met vuurrode lippen. Dat vind ik een beetje te veel 'kijk allemaal maar naar mij'.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vind het wel kunnen. Want de meesten meisjes die er ongeveer uitzien zoals haar dragen veelal lichte kleuren. En dan springt zij er lekker uit. Hoerig heeft natuurlijk ook te maken met wat je voor de rest aanhebt nietwaar.
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:17 schreef das_phantom het volgende:
[..]
staat je goed hoor mooie lippen, volgens mij bent jij een mooie meid. ben wel benieuwd naar meer
Neequote:Op woensdag 28 september 2011 21:03 schreef Renderclippur het volgende:
Van die lipgloss op je mond ga je in ieder geval niet beter spellen.
Het is tegenwoordig heel normaal en hoeft niet hoerig te staan hoor. Ik zag een paar dagen geleden in Amsterdam een blond meisje voorbijlopen. Lang bloind haar gevlochten zoals die zweden/denen dat doen. en dan zo'n kroontje met die dunne vlechtjes. En vuurrode lippen. Weetje hoe chic/mooi dat staatquote:Op woensdag 28 september 2011 20:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Blond met vuurrode lippen. Dat vind ik een beetje te veel 'kijk allemaal maar naar mij'.
Maarja blijft allemaal persoonlijk wat je mooi vindt.
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
neeeeee ik wilde alleen jullie mening weten... dus nu ontopic ok :
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies..geen aandacht aan besteden verder. Puber=aandachtzoeken. Dit topic = aandachtzoeken.
Dat is gelukt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |