Is hempje , was vorige maand net gezond ofzo. even snel aantrekken.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:20 schreef das_phantom het volgende:
Zit je jurkje niet binnenstebuiten trouwens?
is tot mijn kont ongv. nu ja, alleen mocht echt wel wat dikker.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:22 schreef das_phantom het volgende:
hey maar je haarlengte is inderdaad wel mooi zeg
schoondochtertje jij bent mooiquote:Op woensdag 28 september 2011 20:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb een mooie schoonmoeder
Waar maak jij je eigenlijk druk om. Netjes toch?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net gemaakt, dit is dus me nieuwe Sephora, hij is wel wat rood, had rozer verwacht![]()
[ afbeelding ]
zonder maar hier lijken ze beetje ''paarsig'' weet ook niet hoe dat kan.
jouw vader wil gewoon niet dat zijn kleine meid zo snel opgroeit en zo sexy uitzietquote:Op woensdag 28 september 2011 20:29 schreef Meloewa het volgende:
Mijn vader vind het niet zoHij zegt heb je niet nodig je lijkt zo net en clown bedankt pap
![]()
En mijn moeder vind ook dat ik het niet nodig hebMaar ze vindt wel mooi
![]()
gr
Clown.
hoe is dat bij jou thuis dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
jouw vader wil gewoon niet dat zijn kleine meid zo snel opgroeit en zo sexy uitziet
Ze zijn gewoon bang dat jongens je hard gaan willen.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:29 schreef Meloewa het volgende:
Mijn vader vind het niet zoHij zegt heb je niet nodig je lijkt zo net en clown bedankt pap
![]()
En mijn moeder vind ook dat ik het niet nodig hebMaar ze vindt wel mooi
![]()
gr
Clown.
Nice, zonder staat je mooier though omdat je al volle lippen hebt.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net gemaakt, dit is dus me nieuwe Sephora, hij is wel wat rood, had rozer verwacht![]()
[ afbeelding ]
zonder maar hier lijken ze beetje ''paarsig'' weet ook niet hoe dat kan.
Ik werd een keer nagefloten op straat terwijl mijn pa naast me liep, toen flipte mijn pa helemaal, dus als ik nu telkens een rokje aanheb ofzo, gaat mijn vader zeikenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:30 schreef das_phantom het volgende:
[..]
hoe is dat bij jou thuis dan?
gelukkig heb jij er veel verstand vanquote:Op woensdag 28 september 2011 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Wellicht springt rode lippenstift er idd wat teveel uit bij jou. gezine de rwacties van je oduers. Maar dat is op fotos zowiezo moeilijk te beoordelen. ik denk dat het je wel goed zal staan irl. Roze is toch te gangbaar bij meisjes met jouw 'look' denk ik.
Indien dit je echte foto's zijn dan zie je er gewoon goed uit. Maar onzekerheid (die lijst) siert mooie meisjes niet. Als je zoveel aan jezelf zou willen verbeteren dan is dat op de langere termijn toch wel een afknapper voor mannen.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:34 schreef Meloewa het volgende:
Ik vind mijn moeder eigenlijk erger dan mijn vader..
Mijn vader let niet zo op details , als ik altijd zeg pap ''hoe vind je mij er uit zien'' Dan zegt die altijd '' ach kom nou'' hou op''
En mijn moeder als ik naar beneden kom , dan weet ik al dat ik mijn truitje beetje op moet trekken
want dat is altijd '' Ja leuk , alleen ik vind dit niet zo'', en dan trekt ze mijn truitje omhoog![]()
Maar als mijn moeder dan mijn vader opstookt zo van ''vind jij dit normaal''
dan wordt mijn vader wel altijd kwaad![]()
Moeders
Een keer liep ik 12 meter of meer van een man af riep hij '' mooi hoor dat rode truitje en die rode lipstick'' Toen dacht ik wel even wtf van die afstand dat kan nietquote:Op woensdag 28 september 2011 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Wellicht springt rode lippenstift er idd wat teveel uit bij jou. gezien de reacties van je oduers. Maar dat is op fotos moeilijk te beoordelen. ik denk dat het je wel goed zal staan irl. Roze is toch te gangbaar bij meisjes met jouw 'look' denk ik.
De jaloezie.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Een keer liep ik 12 meter of meer van een man af riep hij '' mooi hoor dat rode truitje en die rode lipstick'' Toen dacht ik wel even wtf van die afstand dat kan niet![]()
En ja niet iedereen vind het ook mooi op straat. Heel veel meisjes zelf vinden het ook lelijk.
Waarom is donkerrood hoerig? Ik vind het wel mooi eigenlijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
Donkerrood is niet mooi trouwens. Staat een beetje tja... hoerig?
Lichte kleuren zijn mooier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |