Captain Obviousquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:18 schreef KreKkeR het volgende:
Echte mooie vrouwen hebben geen makeup nodig om mooi te zijn.
Mooie vrouwen vind ik zonder makeup vaak zelfs mooier dan met makeup. Bij vrouwen met een matig uiterlijk kan makeup soms nog wel een en ander verhullen waardoor ze in een discotheek of kroeg toch wat knapper lijken.
Echte lelijke vrouwen blijven lelijk, ongeacht de laag makeup die ze op hun gezicht kwakken.
Ah vandaar dat ik die vuurrode lippen zo mooi vind, maar niet weet waarom.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
Overigens
Weten jullie waar het gebruik van lippenstift vandaan komt, waar het eigenlijk voor is?
Als je opgewonden wordt, worden je lippen rood. Sinds we rechtop lopen en onze geslachtsdelen (die bij vrouwen datzelfde fenomeen vertonnen) niet meer zo zichtbaar zijn, is dit evolutionair zo gegroeid.
Een vrouw met knalrode lippenstift op, wil dus eigenlijk aangeven dat ze knettergeil is, en dat haar druppende kutje zsm gevuld moet worden met een halve kilo mannenvlees.
Just so you know.
Nou niet iedereen lijkt het daar mee eens te zijn hoor. Die jongen geeft toch ook maar gewoon z'n mening?quote:
Ik vind mezelf met lippenstift mooier (mijn vriend ook volgens mij). Ik heb vrij vaak bleke lippen wat er nogal ongezond uitzietquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:10 schreef Hi_flyer het volgende:
Naturel is toch het mooist. Je houdt eigenlijk jezelf een beetje voor de gek met makeup. Belangrijkste oorzaak is onzekerheid, terwijl daar bij 90% van de meisjes helemaal geen reden voor is!
goeie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met die moeder van je
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:45 schreef Phantomesse het volgende:
TS, meisje.
Wil jij aaaasjeblieft.. even HEUL gauw weggaan met dat lijstje van je?
Tenzij je Burlesconi ogen hebt of 1 dikke zwarte doorlopende wenkbrauw, ben je echt een ontzettend mooi meisje.
Phantomesse heeft berlusconi ogen en een zwarte dikke doorlopende wenkbrauwquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:45 schreef Phantomesse het volgende:
TS, meisje.
Wil jij aaaasjeblieft.. even HEUL gauw weggaan met dat lijstje van je?
Tenzij je Burlesconi ogen hebt of 1 dikke zwarte doorlopende wenkbrauw, ben je echt een ontzettend mooi meisje.
Alsof je daarop letquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat een eyeliner al niet kan doen..
[ link | afbeelding ]
/beetje off-topic.
Wat jij bedoelen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |