De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OHja ohnee jij had nu weer bruin haar is waar ookquote:Op zondag 25 september 2011 23:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Meisje dat ik van Sephora Facebook af heb gehaald, hihi
Potlood/poeder denk ik zo.quote:Op zondag 25 september 2011 23:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zijn die wenkbrouwen met stift gemaakt ofzo
Omg die wenbrauwe van die voorste ...quote:
Hoe is het met jequote:
Hoi oceanquote:
Het spijt me, het spijt me echtquote:Op zondag 25 september 2011 23:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik groet je persoonlijk en je zegt niks trug
De leukste zijn nu al geplaatst..quote:
Mensen die bij de Sephora werkenquote:
oke dan is het goedquote:Op zondag 25 september 2011 23:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het spijt me, het spijt me echtIk heb het niet gelezen
Hallon lieve Pam![]()
Ja ja goed goed Beetje moe zo dadelijk lekker slapenquote:
Nemen we eerst nog een kopje muntthee?quote:Op zondag 25 september 2011 23:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ja goed goed Beetje moe zo dadelijk lekker slapen
je liet mij schrikken nu ben ik verdrietigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Wel goed.quote:Op zondag 25 september 2011 23:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoi oceanhoe issie met jou
?
Nja jammer danquote:Op zondag 25 september 2011 23:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
je liet mij schrikken nu ben ik verdrietig
quote:Op zondag 25 september 2011 23:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik heb een vraagje voor iedereen
Ik weet niet of ik dit plaatje mag posten ik denk het wel want het is nep.
Vandaar de spoiler.
Ik zag dit in een serie BMS. Die jongen heeft zo'n ding in die serie.
Vinden mannen dit echt lekker?Weet niet hoe hopeloos je moet zijn voor dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Deze nog en dan hebben we onze plicht gedaan.quote:Op zondag 25 september 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
De leukste zijn nu al geplaatst..
Ja z'n gangetje enzo.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 23:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Vandaar de spoiler.
Vinden mannen dit echt lekker?WAAAAAT WRM WAAR IS WAARSCHUWING OMG MIJN OGENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wtf
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Vandaar de spoiler.
Vinden mannen dit echt lekker?Dat is een fleshlight.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaar de spoiler.
Vinden mannen dit echt lekker?Fleshlight.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen hebben ook vibi'squote:Op zondag 25 september 2011 23:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weet niet hoe hopeloos je moet zijn voor dat.
Vandaar de spoiler.
Vinden mannen dit echt lekker?WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei al ik weet niet of ik dit mag posten. Dus dat was al een soort van waarschuwing.quote:Op zondag 25 september 2011 23:45 schreef coban het volgende:
[..]
WAAAAAT WRM WAAR IS WAARSCHUWING OMG MIJN OGEN
en wtf
Haha oke naaaisquote:Op zondag 25 september 2011 23:45 schreef Plastic_zak het volgende:
@ coban : ik stuur je morgen wel een paar teksten
HAHAHAA SIE ONS DOE NAGELLAKSTICKERS OPETEN!quote:Op zondag 25 september 2011 23:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Deze nog en dan hebben we onze plicht gedaan.
[ afbeelding ]
Heb jij een viberator?quote:Op zondag 25 september 2011 23:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook vibi's
Waarom een man geen pocket pussy
Ja dat dacht ik ook in de serie BMS.quote:
Nee ik dacht een dood vogeltje ofzoquote:Op zondag 25 september 2011 23:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik zei al ik weet niet of ik dit mag posten. Dus dat was al een soort van waarschuwing.
quote:Op zondag 25 september 2011 23:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook in de serie BMS.
Gekke meisjes hihihiquote:Op zondag 25 september 2011 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
HAHAHAA SIE ONS DOE NAGELLAKSTICKERS OPETEN!
Bij vrouwen is het toch anders.quote:Op zondag 25 september 2011 23:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook vibi's
Waarom een man geen pocket pussy
ooh lolquote:Op zondag 25 september 2011 23:46 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik dacht een dood vogeltje ofzo
ja?quote:Op zondag 25 september 2011 23:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bij vrouwen is het toch anders.
Hoezo ? ik vond et wel een lollige uitvinding er zijn er enorm veel zelfs een soort van blue waffle iets van avatarquote:Op zondag 25 september 2011 23:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bij vrouwen is het toch anders.
Mooizoquote:Op zondag 25 september 2011 23:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja z'n gangetje enzo.straks lekker slapen
Onze aight is te cool.quote:Op zondag 25 september 2011 23:42 schreef coban het volgende:
[..]
Klopt wel
Aight is zoveel cooler dan ik
ik vond het grappigggquote:Op zondag 25 september 2011 23:47 schreef coban het volgende:
[..]
Haha was niet wat je had verwacht he
Ik troll maarquote:Op zondag 25 september 2011 23:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ooh loljhaha sorry... Ik zal ruitenwissers kopen voor je ogen
HAHAHAHHA lolquote:Op zondag 25 september 2011 23:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ik troll maarik open altijd eerst spoilers n daarna lees ik
Geef ze eens ongelijk. Vrouwenquote:Op zondag 25 september 2011 23:48 schreef Oceanview het volgende:
Het is toch zo dat meisjes onder elkaar meer experimenteren dan jongens onder elkaar.
Omg omg echt? Moest je lachen? Gingen je mondhoeken naar boven? Omg wauw ik voel mij nu echt cool, ik heb DE aight aan het lachen gekregenquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 23:48 schreef Myraela het volgende:
Je hebt ook van die halve vrouwenlichamen als mannenspeeltje. Kan je zelfs nog kiezen of je ze blank, zwart, jong of lekker oud en hangend wilt hebben.
quote:Op zondag 25 september 2011 23:48 schreef Oceanview het volgende:
Het is toch zo dat meisjes onder elkaar meer experimenteren dan jongens onder elkaar.
ja een kleine gniffelquote:Op zondag 25 september 2011 23:49 schreef coban het volgende:
[..]
Omg omg echt? Moest je lachen? Gingen je mondhoeken naar boven? Omg wauw ik voel mij nu echt cool, ik heb DE aight aan het lachen gekregen
terecht.quote:Op zondag 25 september 2011 23:48 schreef Oceanview het volgende:
Schijnt ja.quote:Op zondag 25 september 2011 23:48 schreef Oceanview het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Haha eigenlijk lach ik best vaak tegen scherm aan zo glimlach ofzo en dan gaat iedereen zeggen 'wat is er' of 'met wie praat je' enzo en 'kijk die mongol lachen'quote:Op zondag 25 september 2011 23:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja een kleine gniffel
maar ik lach altijd eigenlijk want ben erg vrolijk
quote:Op zondag 25 september 2011 23:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
oke vinden mannen dit dan aantrekkelijk
waarschuwing blue waffles uit avatar. specialy made for men:Ik kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 25 september 2011 23:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja samen naar wc, pashokje delen samen omkleden enzo.
Hahaha lol die pratende pocket pussyquote:
Kijk die mongool lachen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:51 schreef coban het volgende:
[..]
Haha eigenlijk lach ik best vaak tegen scherm aan zo glimlach ofzo en dan gaat iedereen zeggen 'wat is er' of 'met wie praat je' enzo en 'kijk die mongol lachen'
Ik ook niet, maar dat als jongens onder elkaar is niet voor te stellen en meteen gay.quote:
Samen naar de wc bestaat bij mij meer uit samen naar de wc lopen en elk een ander hokje gebruiken.quote:Op zondag 25 september 2011 23:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja samen naar wc, pashokje delen samen omkleden enzo.
Wil jij met een andere jongen samen naar de wc, in pashokje omkleden en zo samen douche en zo?quote:Op zondag 25 september 2011 23:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat als jongens onder elkaar is niet voor te stellen en meteen gay.
Ja weet ik wel, maar jongens samen naar wc? tenzij ze alle twee moeten.quote:Op zondag 25 september 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Samen naar de wc bestaat bij mij meer uit samen naar de wc lopen en elk een ander hokje gebruiken.
Pashokje delen is meer uit nood als er een extreme rij staat en het grote pashokjes zijn.
quote:
Nee maar ik geef je een voorbeeld.quote:Op zondag 25 september 2011 23:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wil jij met een andere jongen samen naar de wc, in pashokje omkleden en zo samen douche en zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Ja hoor>quote:Op zondag 25 september 2011 23:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wil jij met een andere jongen samen naar de wc, in pashokje omkleden en zo samen douche en zo?
ja vooral laatste bij mijquote:Op zondag 25 september 2011 23:51 schreef coban het volgende:
[..]
Haha eigenlijk lach ik best vaak tegen scherm aan zo glimlach ofzo en dan gaat iedereen zeggen 'wat is er' of 'met wie praat je' enzo en 'kijk die mongol lachen'
quote:Op zondag 25 september 2011 23:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee maar ik geef je een voorbeeld.Met Ragboer wil je het wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee een ex van mij heeft zon bedrijfquote:Op zondag 25 september 2011 23:51 schreef coban het volgende:
Volgens mij gaat pam een nieuw bedrijf oprichten ofzo voor dit
Dar is anders. Maar samen in wchokjequote:Op zondag 25 september 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
als vriendin naar wc moet ga ik wel mee gaat zij plassen en ik voor spiegel ff fixen enzo
Watquote:Op zondag 25 september 2011 23:55 schreef coban het volgende:
[..]
Dar is anders. Maar samen in wchokje
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 25 september 2011 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je maar "no homo" zegt, is er niets aan de hand.
Slaap lekkerquote:
Wij hoefden nooit te douchen gelukkig.quote:Op zondag 25 september 2011 23:54 schreef coban het volgende:
Bij gym gingen meisjes samen bloot douchen
Dat zou ik dus never nooit doen. Omgde gedachten al
Dat zie ik soms met uitgaan, vraag me dan altijd af wat ze op de wc doenquote:Op zondag 25 september 2011 23:55 schreef coban het volgende:
[..]
Dar is anders. Maar samen in wchokje
miss kleren rechtdoenquote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat zie ik soms met uitgaan, vraag me dan altijd af wat ze op de wc doen
Ditquote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
"No homo" maakt alles niet homo, zelfs seks met een andere jongen.
cool werkt dat ook met nolesbo?quote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
k, slaap lekkerquote:Op zondag 25 september 2011 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
morgen eerst 2 uur les, en dan 8 uur werken dus ja dus ja. dinsdagavond kom ik wel spieken
Juist.quote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
lolnopequote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
cool werkt dat ook met nolesbo?
Samen in een wchokje is vreemd. Sowieso poepen kerels in wchokjes, poepen doe je niet als gezelschapsspel. Samen douchen en omkleden kan toch prima. Hele voetbalteams die dat wekelijks doen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wat als jongens dit met elkaar doen?
homo is 2 selfde dus eigenlijk zijn lesbienne ook homo.quote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omstebeurt pissen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
quote:
aim konfjoesedquote:Op zondag 25 september 2011 23:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
homo is 2 selfde dus eigenlijk zijn lesbienne ook homo. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
quote:
Dat is het sowieso al.quote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mij lijkt een hoofddoek toch maar vreemd om te dragen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef coban het volgende:
Bij mijn school kun je aan de wanden van wc jezelf ziet
Alsof je zonodig je kont moet zien ofzowat een debielen
Ik ga dan altijd hoofddoek en kleding checken ipv voor grote spiegel met al die meisjes
Waar poepen vrouwen dan?quote:Op zondag 25 september 2011 23:57 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Samen in een wchokje is vreemd. Sowieso poepen kerels in wchokjes, poepen doe je niet als gezelschapsspel. Samen douchen en omkleden kan toch prima. Hele voetbalteams die dat wekelijks doen.
Doe ik ook wel eens met een mattie van me, dan moet ik de zijne even vasthouden terwijl hij z'n (dan nog koude) biertje leegdrinkt.quote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, check het vaak nog een keer extra op onbekende locatiesquote:Op zondag 25 september 2011 23:58 schreef coban het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik jongens wc binnen ga lopen
Dan ga ik zo hard janken he echt zo voorschut dan ga ik echt snel wegrennen als debiel
Trustequote:
Terwijl jullie allebei tig keer 'no homo' zeggen?quote:Op zondag 25 september 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens met een mattie van me, dan moet ik de zijne even vasthouden terwijl hij z'n (dan nog koude) biertje leegdrinkt.
Tsja zo opeens welquote:Op zondag 25 september 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mij lijkt een hoofddoek toch maar vreemd om te dragen.
wat gedownloadquote:Op zondag 25 september 2011 23:59 schreef Oceanview het volgende:
Drerie djel hauma, mijn download is klaar.
Bedrog allesquote:Op zondag 25 september 2011 23:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Nee ik ga nog nietwel lief van jullie
Mooie schijnbeweging danquote:Op zondag 25 september 2011 23:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Nee ik ga nog nietwel lief van jullie
Dan ben je al best vroeg begonnen..quote:Op zondag 25 september 2011 23:59 schreef coban het volgende:
[..]
Tsja zo opeens welik draag al 8 jr ofzo
Nja in begin vergat ik vaak en was ik bijna op school ging ik keihard terugrennen
Mijn moeder zei je mag niet hoofddoek je bent jong mr jeweet ik ben eigenwijs
Nee, ik en m'n maten snappen elkaar. Dan hoeft het niet.quote:Op zondag 25 september 2011 23:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Terwijl jullie allebei tig keer 'no homo' zeggen?
Geloofsuiting.quote:Op maandag 26 september 2011 00:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan ben je al best vroeg begonnen..
Hahha![]()
Waarom ben je er dan eigenlijk mee begonnen als ik vragen mag?
Nee nee ik ben moe ik moet wel maar ik wil nietquote:
stuurstuurquote:Op maandag 26 september 2011 00:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oceanviek_taking_ragboer_hardcore_part4_6.avi
Ja die werkt dus niet, typo in de titel.quote:Op maandag 26 september 2011 00:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oceanviek_taking_ragboer_hardcore_part4_6.avi
En als er andere jongens naast staan?quote:Op maandag 26 september 2011 00:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik en m'n maten snappen elkaar. Dan hoeft het niet.
Echt waar?quote:
Had niks met islam te maken. Ik vond het fucking cool al die bazige kleurtjesquote:Op maandag 26 september 2011 00:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan ben je al best vroeg begonnen..
Hahha![]()
Waarom ben je er dan eigenlijk mee begonnen als ik vragen mag?
awh oke ik zie 't wel.quote:Op maandag 26 september 2011 00:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik wil eerst alle delen dan samenvoegen dan mag je hem.
Ja weet niet waarom moet je hem anders dragen?quote:Op maandag 26 september 2011 00:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En als er andere jongens naast staan?
[..]
Echt waar?![]()
Bedoelde meer om zo vroeg al te beginnen, aangezien (voor zover ik weet) de meeste meisjes beginnen als ze voor het eerst ongesteld zijn geweest.
Dan houd ik desnoods die van hun ook vast, en zij die van mij. Zoals het hoort.quote:Op maandag 26 september 2011 00:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Echt waar?![]()
Bedoelde meer om zo vroeg al te beginnen, aangezien (voor zover ik weet) de meeste meisjes beginnen als ze voor het eerst ongesteld zijn geweest.
ik draag hem sinds paar dagenquote:Op maandag 26 september 2011 00:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Echt waar?![]()
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 26 september 2011 00:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan houd ik desnoods die van hun ook vast, en zij die van mij. Zoals het hoort.
omdat nog heel verslag moet schrijven en dacht hey het is 23:00 en nu ineens uur minderquote:
hahaquote:Op maandag 26 september 2011 00:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik vind het altijd leuk om mensen die normaal een hoofddoek dragen, zonder te zien. En aangezien ik een vrouw ben, trekt de gemiddelde vrouw met hoofddoek hem voor me af. Echt fascinerend vind ik dat.
Wintertijd invoeren.quote:Op maandag 26 september 2011 00:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
omdat nog heel verslag moet schrijven en dacht hey het is 23:00 en nu ineens uur minder
Even elkaars penis vasthouden tijdens het pissen, als je niet wilt dat je biertje lauw wordt, en je met je andere hand een chimeid betast.quote:
Tsja als meisjes per se willen zien geen probleem weetje, hehequote:Op maandag 26 september 2011 00:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik vind het altijd leuk om mensen die normaal een hoofddoek dragen, zonder te zien. En aangezien ik een vrouw ben, trekt de gemiddelde vrouw met hoofddoek hem voor me af. Echt fascinerend vind ik dat.
Betaal iemand om het voor je te doen?quote:Op maandag 26 september 2011 00:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
omdat nog heel verslag moet schrijven en dacht hey het is 23:00 en nu ineens uur minder
hahaha mooie redenquote:Op maandag 26 september 2011 00:03 schreef coban het volgende:
[..]
Had niks met islam te maken. Ik vond het fucking cool al die bazige kleurtjes
Daarna pas kwam ik er eigenlijk achter wrm hoofddoek precies enzo
Mja ik kan mijzelf echt niet voorstellen buiten zonder hoofddoek, zou kaal aanvoelen. Binnen draag ik nooit hoofddoek
Haha wel grappig want ik krijg gelijk een heel ander gezicht, voor mij hetzelfde maar anderen die het zien denken huhhhhhhhh
O, doe ik ook weleensquote:Op maandag 26 september 2011 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Even elkaars penis vasthouden tijdens het pissen, als je niet wilt dat je biertje lauw wordt, en je met je andere hand een chimeid betast.
ik ben niet zo rijkquote:Op maandag 26 september 2011 00:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Betaal iemand om het voor je te doen?
quote:Op maandag 26 september 2011 00:06 schreef Oceanview het volgende:
ik sou met je trouwen ook al was je alakazam.
Haha yesquote:Op maandag 26 september 2011 00:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haha
ik zie er ook best anders uit zonder
Net of mensen die er veel voor vragen, zo dom zijn om dat te doen.quote:
Highlights mogen nieteens haha, laat ze aan jongens ook zien dan?quote:Op maandag 26 september 2011 00:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
hahaha mooie reden![]()
Het lijkt me wel echt apart, want je hebt inderdaad twee andere gezichten, om het maar even zo te noemen.
Ook een meisje op werk, draagt daar dan een hoofddoek, maar laat wel aan iedereen foto's van haar nieuwe highlights zien. Het is voor mij dan zo'n vreemd contrast.
wat was de OPquote:Op maandag 26 september 2011 00:08 schreef Hooidraad het volgende:
wtf
Mijn oma heeft nu DE oplossing!
Nigga watquote:Op maandag 26 september 2011 00:08 schreef coban het volgende:
[..]
Highlights mogen nieteens haha, laat ze aan jongens ook zien dan?
Nja er zijn meisjes met hoofddoek die op fb pics posten zonder hoofddoekdan denk ik ja wtf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 september 2011 00:10 schreef Plastic_zak het volgende:
Slapen
gr grtrustennnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aii sickquote:Op maandag 26 september 2011 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, ze heeft hem geëdit. Laat ik nou net op tijd zijn geweest, plaatje krijg je per DM
Slapen
gr grTrusten ZakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slapen
gr grTrusten man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja erg hequote:
Hoezo mag dat niet?quote:Op maandag 26 september 2011 00:08 schreef coban het volgende:
[..]
Highlights mogen nieteens haha, laat ze aan jongens ook zien dan?
Nja er zijn meisjes met hoofddoek die op fb pics posten zonder hoofddoekdan denk ik ja wtf
Watquote:Op maandag 26 september 2011 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, ze heeft hem geëdit. Laat ik nou net op tijd zijn geweest, plaatje krijg je per DM
Ik wil hem ook!quote:Op maandag 26 september 2011 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Slapen
gr grLulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Ja iddquote:Op maandag 26 september 2011 00:10 schreef coban het volgende:
[..]
Ja erg hezo voorschut voel ik mij dan voor mijn medehoofddoeker
Een verschut is toch iets van een boot of zo?quote:Op maandag 26 september 2011 00:10 schreef aight1 het volgende:
mensen die 'voor schut' als verschut schrijven
quote:Op maandag 26 september 2011 00:10 schreef aight1 het volgende:
mensen die 'voor schut' als verschut schrijven
ikquote:Op maandag 26 september 2011 00:11 schreef Oceanview het volgende:
sijjn er nog leuke dingne voor op internet?
IKquote:Op maandag 26 september 2011 00:11 schreef Oceanview het volgende:
sijjn er nog leuke dingne voor op internet?
Slapen
gr grSlaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet af en toe in de trein een meisje met een hoofdoek een jongen echt volledig aflebberen, terwijl je dat op straat niet ziet. Echt zo van 'hier ziet niemand ons'quote:Op maandag 26 september 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja idd
of een 1 zo'n meisje
ze deed zeh3ma hoofddoek, maar in andere stad deed ze hem gwn af
KapotschijnheiligWasmachines leven langer met Calgon *ping*
bah.quote:Op maandag 26 september 2011 00:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Je ziet af en toe in de trein een meisje met een hoofdoek een jongen echt volledig aflebberen, terwijl je dat op straat niet ziet. Echt zo van 'hier ziet niemand ons'
jankenquote:Op maandag 26 september 2011 00:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
ik zou voor bovenste gaan als ik mijn objectieve mening mag geven
Jaquote:
Ik weet zeker, dat als je hem krijgt, je meteen een "FOK!pauze" neemt van 30 minuten, dan ben je opeens even "druk".quote:
Ik moet democratisch zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 00:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kwam je?quote:Op maandag 26 september 2011 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
Bohh, die foto uit die OP was wel lekker mang.
Welke foto uit welke OP?quote:Op maandag 26 september 2011 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
Bohh, die foto uit die OP was wel lekker mang.
Dus je geniet ervan?quote:Op maandag 26 september 2011 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
Sowieso, maakt niet uit wie het doet, doe het lekker thuis of ergens anders waar niet de hele wereld (ik) hoef mee te genieten.
Ja die reden kloptquote:Op maandag 26 september 2011 00:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet?
Dat weet ik niet.. Op dat moment werkte er alleen maar vrouwen, maar aangezien ze op haar mobiel stonden denk ik dat ze ze ook wel aan meerdere mensen heeft laten zien.
Maar een hoofddoek draag je zodat mannen zich niet tot je aangetrokken voelen en voor geloofsuiting over het algemeen toch? Of ook nog andere redenen?
Ja idd, echt geen gezicht.quote:Op maandag 26 september 2011 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
Sowieso, maakt niet uit wie het doet, doe het lekker thuis of ergens anders waar niet de hele wereld (ik) hoef mee te genieten.
Gewoon allemaal tegelijk..quote:Op maandag 26 september 2011 00:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
ook geen oorbellenquote:Op maandag 26 september 2011 00:14 schreef coban het volgende:
[..]
Ja die reden klopt
Nou je mag niet bidden met make up of andere onnatuurlijke kleurstoffen ed snapje, moet helemaal schoon. Dat is ook de redn waarom tattoos niet mogen. En highlights zijn kleurtjes, die zijn niet natuurlijk en daarmee kan je in principe niet mee bidden.
Maarja haha heel veel gelovigen doen het wel gewoon dus lijkt normaal, maar ikzelf ben nog best traditioneel wat betreft regeltjesdraag geen makeup heb geen gaatjes ditdat alles, dus zegmaar jezelf mooier maken dan lijkt mag in principe niet weetje mrja heel veel doen wel mr zoals ik zei ben ik best traditioneel mrja ik ben weer aan het herhalen ofzo
quote:Op zondag 25 september 2011 22:28 schreef coban het volgende:
[..]
Jazeker. Maar oerbeer komt nooit f;(
quote:
Haar verven mag, maar zwart niet als ik het goed begrijp.quote:Op maandag 26 september 2011 00:14 schreef coban het volgende:
[..]
Ja die reden klopt
Nou je mag niet bidden met make up of andere onnatuurlijke kleurstoffen ed snapje, moet helemaal schoon. Dat is ook de redn waarom tattoos niet mogen. En highlights zijn kleurtjes, die zijn niet natuurlijk en daarmee kan je in principe niet mee bidden.
Maarja haha heel veel gelovigen doen het wel gewoon dus lijkt normaal, maar ikzelf ben nog best traditioneel wat betreft regeltjesdraag geen makeup heb geen gaatjes ditdat alles, dus zegmaar jezelf mooier maken dan lijkt mag in principe niet weetje mrja heel veel doen wel mr zoals ik zei ben ik best traditioneel mrja ik ben weer aan het herhalen ofzo
Hahah jaa doe dan goedquote:Op maandag 26 september 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja idd
of een 1 zo'n meisje
ze deed zeh3ma hoofddoek, maar in andere stad deed ze hem gwn af
Kapotschijnheilig
Dus als een moslim een tattoo of oorbel heeft is hij geen moslim meer?quote:Op maandag 26 september 2011 00:14 schreef coban het volgende:
[..]
Ja die reden klopt
Ja, ik hoef jou niet graag te zien komen in dit topic. Dat houd je maar voor jezelf, ik ben niet zo'n fan van TMI-momentjes.quote:
Om te janken.quote:Op maandag 26 september 2011 00:15 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah jaa doe dan goed
Zo'n meisje (zonder hoofddoek) ging in spijkerbroek naar school deed in wc miniminimnirokje aan en bij terugweg weer broek.
Ja enorm.quote:
Oh oke dat wist ik helemaal niet.quote:Op maandag 26 september 2011 00:14 schreef coban het volgende:
[..]
Ja die reden klopt
TMI? Wat?quote:Op maandag 26 september 2011 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik hoef jou niet graag te zien komen in dit topic. Dat houd je maar voor jezelf, ik ben niet zo'n fan van TMI-momentjes.
Nou, er is discussie over. Als je gaatjes neemt is verminking. Mag volgens velen niet mja.quote:
NB je vriend noemen.quote:Op maandag 26 september 2011 00:16 schreef Hooidraad het volgende:
HALP! Er ligt iemand op sterven!
Het is mijn vriend Nachtbagger!
[Nachtbagger] #1 ehhh wat?
Nee, alleen pure henna mag.quote:Op maandag 26 september 2011 00:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Haar verven mag, maar zwart niet als ik het goed begrijp.
ik heb al oorbellen sinds ik paar maanden baby benquote:Op maandag 26 september 2011 00:16 schreef coban het volgende:
[..]
Nou, er is discussie over. Als je gaatjes neemt is verminking. Mag volgens velen niet mja.
Maar als je hebt MOeT je elke dag gaatjes schoonmaken en moet je altijd oorbellen dragen.
Picsquote:Op maandag 26 september 2011 00:17 schreef 92Merel het volgende:
Er is iemand aan het overgeven hier
bah
even kijken wie het is
sryquote:Op maandag 26 september 2011 00:17 schreef 92Merel het volgende:
Er is iemand aan het overgeven hier
bah
even kijken wie het is
quote:Op maandag 26 september 2011 00:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus als een moslim een tattoo of oorbel heeft is hij geen moslim meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |