Wintertijd invoeren.quote:Op maandag 26 september 2011 00:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
omdat nog heel verslag moet schrijven en dacht hey het is 23:00 en nu ineens uur minder
Even elkaars penis vasthouden tijdens het pissen, als je niet wilt dat je biertje lauw wordt, en je met je andere hand een chimeid betast.quote:
Tsja als meisjes per se willen zien geen probleem weetje, hehequote:Op maandag 26 september 2011 00:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik vind het altijd leuk om mensen die normaal een hoofddoek dragen, zonder te zien. En aangezien ik een vrouw ben, trekt de gemiddelde vrouw met hoofddoek hem voor me af. Echt fascinerend vind ik dat.
Betaal iemand om het voor je te doen?quote:Op maandag 26 september 2011 00:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
omdat nog heel verslag moet schrijven en dacht hey het is 23:00 en nu ineens uur minder
hahaha mooie redenquote:Op maandag 26 september 2011 00:03 schreef coban het volgende:
[..]
Had niks met islam te maken. Ik vond het fucking cool al die bazige kleurtjes
Daarna pas kwam ik er eigenlijk achter wrm hoofddoek precies enzo
Mja ik kan mijzelf echt niet voorstellen buiten zonder hoofddoek, zou kaal aanvoelen. Binnen draag ik nooit hoofddoek
Haha wel grappig want ik krijg gelijk een heel ander gezicht, voor mij hetzelfde maar anderen die het zien denken huhhhhhhhh
O, doe ik ook weleensquote:Op maandag 26 september 2011 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Even elkaars penis vasthouden tijdens het pissen, als je niet wilt dat je biertje lauw wordt, en je met je andere hand een chimeid betast.
ik ben niet zo rijkquote:Op maandag 26 september 2011 00:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Betaal iemand om het voor je te doen?
quote:Op maandag 26 september 2011 00:06 schreef Oceanview het volgende:
ik sou met je trouwen ook al was je alakazam.
Haha yesquote:Op maandag 26 september 2011 00:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haha
ik zie er ook best anders uit zonder
Net of mensen die er veel voor vragen, zo dom zijn om dat te doen.quote:
Highlights mogen nieteens haha, laat ze aan jongens ook zien dan?quote:Op maandag 26 september 2011 00:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
hahaha mooie reden![]()
Het lijkt me wel echt apart, want je hebt inderdaad twee andere gezichten, om het maar even zo te noemen.
Ook een meisje op werk, draagt daar dan een hoofddoek, maar laat wel aan iedereen foto's van haar nieuwe highlights zien. Het is voor mij dan zo'n vreemd contrast.
wat was de OPquote:Op maandag 26 september 2011 00:08 schreef Hooidraad het volgende:
wtf
Mijn oma heeft nu DE oplossing!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |