Nee nee ik ben moe ik moet wel maar ik wil nietquote:
stuurstuurquote:Op maandag 26 september 2011 00:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oceanviek_taking_ragboer_hardcore_part4_6.avi
Ja die werkt dus niet, typo in de titel.quote:Op maandag 26 september 2011 00:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oceanviek_taking_ragboer_hardcore_part4_6.avi
En als er andere jongens naast staan?quote:Op maandag 26 september 2011 00:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik en m'n maten snappen elkaar. Dan hoeft het niet.
Echt waar?quote:
Had niks met islam te maken. Ik vond het fucking cool al die bazige kleurtjesquote:Op maandag 26 september 2011 00:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan ben je al best vroeg begonnen..
Hahha![]()
Waarom ben je er dan eigenlijk mee begonnen als ik vragen mag?
awh oke ik zie 't wel.quote:Op maandag 26 september 2011 00:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik wil eerst alle delen dan samenvoegen dan mag je hem.
Ja weet niet waarom moet je hem anders dragen?quote:Op maandag 26 september 2011 00:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En als er andere jongens naast staan?
[..]
Echt waar?![]()
Bedoelde meer om zo vroeg al te beginnen, aangezien (voor zover ik weet) de meeste meisjes beginnen als ze voor het eerst ongesteld zijn geweest.
Dan houd ik desnoods die van hun ook vast, en zij die van mij. Zoals het hoort.quote:Op maandag 26 september 2011 00:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Echt waar?![]()
Bedoelde meer om zo vroeg al te beginnen, aangezien (voor zover ik weet) de meeste meisjes beginnen als ze voor het eerst ongesteld zijn geweest.
ik draag hem sinds paar dagenquote:Op maandag 26 september 2011 00:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Echt waar?![]()
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 26 september 2011 00:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan houd ik desnoods die van hun ook vast, en zij die van mij. Zoals het hoort.
omdat nog heel verslag moet schrijven en dacht hey het is 23:00 en nu ineens uur minderquote:
hahaquote:Op maandag 26 september 2011 00:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik vind het altijd leuk om mensen die normaal een hoofddoek dragen, zonder te zien. En aangezien ik een vrouw ben, trekt de gemiddelde vrouw met hoofddoek hem voor me af. Echt fascinerend vind ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |