Ik ook, check het vaak nog een keer extra op onbekende locatiesquote:Op zondag 25 september 2011 23:58 schreef coban het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik jongens wc binnen ga lopen
Dan ga ik zo hard janken he echt zo voorschut dan ga ik echt snel wegrennen als debiel
Trustequote:
Terwijl jullie allebei tig keer 'no homo' zeggen?quote:Op zondag 25 september 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens met een mattie van me, dan moet ik de zijne even vasthouden terwijl hij z'n (dan nog koude) biertje leegdrinkt.
Tsja zo opeens welquote:Op zondag 25 september 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mij lijkt een hoofddoek toch maar vreemd om te dragen.
wat gedownloadquote:Op zondag 25 september 2011 23:59 schreef Oceanview het volgende:
Drerie djel hauma, mijn download is klaar.
Bedrog allesquote:Op zondag 25 september 2011 23:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Nee ik ga nog nietwel lief van jullie
Mooie schijnbeweging danquote:Op zondag 25 september 2011 23:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Nee ik ga nog nietwel lief van jullie
Dan ben je al best vroeg begonnen..quote:Op zondag 25 september 2011 23:59 schreef coban het volgende:
[..]
Tsja zo opeens welik draag al 8 jr ofzo
Nja in begin vergat ik vaak en was ik bijna op school ging ik keihard terugrennen
Mijn moeder zei je mag niet hoofddoek je bent jong mr jeweet ik ben eigenwijs
Nee, ik en m'n maten snappen elkaar. Dan hoeft het niet.quote:Op zondag 25 september 2011 23:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Terwijl jullie allebei tig keer 'no homo' zeggen?
Geloofsuiting.quote:Op maandag 26 september 2011 00:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan ben je al best vroeg begonnen..
Hahha![]()
Waarom ben je er dan eigenlijk mee begonnen als ik vragen mag?
Nee nee ik ben moe ik moet wel maar ik wil nietquote:
stuurstuurquote:Op maandag 26 september 2011 00:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oceanviek_taking_ragboer_hardcore_part4_6.avi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |