dat is al oud hoorquote:Op zondag 25 september 2011 23:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke oke, na deze ga ik echt.
Kijk wat ik tegenkwam op 9gag
[ afbeelding ]
Welke baas herkent em?
AZ?quote:Op zondag 25 september 2011 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Raad eens bij welk bedrijf ik ga solliciteren![]()
![]()
![]()
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:
Hee merelquote:
Als ik aangenomen word, dan mag ik rondleidingen geven en in de fanshop werken etc.quote:
Ja srry, aantrekkelijke baan, goed uurloonquote:Op zondag 25 september 2011 23:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Nuttige bijdrage.quote:
Nicequote:Op zondag 25 september 2011 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik aangenomen word, dan mag ik rondleidingen geven en in de fanshop werken etc.
[..]
Ja srry, aantrekkelijke baan, goed uurloon
Hoeveel ga je verdienen?quote:
leukquote:Op zondag 25 september 2011 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik aangenomen word, dan mag ik rondleidingen geven en in de fanshop werken etc.
[..]
Ja srry, aantrekkelijke baan, goed uurloon
quote:
Ja wekker staat om 5:45 en ik heb de hele dag gewerkt, ben doodquote:
Ow mijn gaat om 06:15quote:Op zondag 25 september 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Ja wekker staat om 5:45 en ik heb de hele dag gewerkt, ben dood
Oke dan heb je een goed excuus. Sterkte met wakker worden.quote:Op zondag 25 september 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Ja wekker staat om 5:45 en ik heb de hele dag gewerkt, ben dood
Laat ik het zo zeggen, ik verdien nu 6 nog wat per uur, en dan ruim paar euro meerquote:Op zondag 25 september 2011 23:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoeveel ga je verdienen?
(of zeg je dat liever niet, kan ook)
ja alleen ajaxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |