Die van mij is beter.quote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ] als standaard PI hebben.
Hmm.. dat heb ik nog nooit gedaan, eerlijk gezegdquote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik deed eerst echt voor elke post zo'n beetje een andere PI.
Dan ben je een ware held.quote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ] als standaard PI hebben.
Natuurkunde examen.quote:
Vwo 4, 5, 6 natuurkundequote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hangt ook van de stof af he
Zo toonde ik de emotie in mijn posts. Als een eckte.quote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hmm.. dat heb ik nog nooit gedaan, eerlijk gezegd
hardquote:Op zondag 25 september 2011 23:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Natuurkunde examen.
Had het hele jaar bijna niks gedaan, dus vond het tijd dat ik alle hoofdstukken eens een keertje ging lezen.
Is overigens ook het enige dat ik gedaan heb voor examen, had 3/4 boek niet gemaakt en verder geen oefenopgaven gedaan
[..]
Vwo 4, 5, 6 natuurkunde
Dat is best onlogisch ja.quote:Op zondag 25 september 2011 23:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar het is gwn vaag ik moet alles in engels leren terwijl toets nederlands is
Ik lees eerst door en maak samenvatting van belangrijkste dingen en begrippen..quote:Op zondag 25 september 2011 23:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is best onlogisch ja.
Maar hoe leer jij dan?
Ik lees namelijk iets en pik automatisch de nuttige/interessante dingen eruit.
Lees je je samenvattingen daarna nog?quote:Op zondag 25 september 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik lees eerst door en maak samenvatting van belangrijkste dingen en begrippen..
Maar ik heb de neiging om te veel op te schrijven, mijn samenvattingen zijn altijd hele boekwerken.
Welke ga je kijken?quote:
Ja ik lees ze minst. 2 x door sowiesoquote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lees je je samenvattingen daarna nog?
Want steekwoorden zijn vaak voor jezelf al genoeg.
[..]
Welke ga je kijken?
En veel plezier
Green Lanternquote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lees je je samenvattingen daarna nog?
Want steekwoorden zijn vaak voor jezelf al genoeg.
[..]
Welke ga je kijken?
En veel plezier
Hoi Bartjequote:
Okequote:Op zondag 25 september 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik lees ze minst. 2 x door sowieso
3 uurquote:Op zondag 25 september 2011 23:15 schreef aight1 het volgende:
half 11 opstaan hoelaat zou ik slapen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |