dat had ik xquote:Op zondag 25 september 2011 22:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen week. Kreeg ik een smsje van een meisje waar ik kort iets mee had, stond alleen niet zoveel interessants in
quote:22648 (gemiddeld 63 per dag)
Je loopt voor/achterquote:
Welterustenquote:Op zondag 25 september 2011 22:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen schatjes![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:59 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn oog viel op dit filmpje net, en vroeg me af of iemand weet waar die Nederlander die Engelstalige stukjes vandaan haalt. Is hier een documentaire over gemaakt? Ben erg benieuwd, en zou graag het volledige beeldmateriaal willen zien van deze documentaire.
Als ik er tijd voor heb ga ik hier zeker teruglezen, ben erg geïnteresseerd in hoe jullie hier over denken, en wat jullie hier over gevonden hebben.
Sowieso spreekt mij het verhaal achter de bloedlijnen erg aan, ik heb me er nog niet echt in verdiept, maar zou hier graag meer over willen weten. In het filmpje hierboven sprongen er toch een aantal zaken uit die het erg opvallend maakte.
Ook opvallend was de connectie tussen Bush en de Osama's, heel bizar. Ik heb eerder wel eens gelezen over dat er meerdere connecties tussen die families waren, dit bevestigd het alweer.
Na het zien van dit filmpje ben ik dus al erg geboeid, en ik hoop dat ik hier ook een stuk duidelijkheid uit kan krijgen uiteindelijk. Ik heb al een flink aantal posts nagelezen, en het is allemaal erg breed en ingewikkeld, vooral op dit tijdstip, maar ik ga mijn best doen me er binnenkort in te verdiepen.
nvmquote:Op zondag 25 september 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
Ben trouwens benieuwd of jullie de geheime boodschap wel vinden.
Ik zat eerst ruim boven de honderd, toen vond ik het genoeg en ging minderen.quote:Op zondag 25 september 2011 22:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan valt het bij mij nog mee
Kijk die filmpjes opnieuw en zet je geluid uit. Je mening is dan objectiever.quote:Op zondag 25 september 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet echt leren trollen, of ik doe het te goed, want kom op, deze post is toch gewoon goed;
[..]
Het lijkt nu net alsof je over roken aan het praten bentquote:Op zondag 25 september 2011 23:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zat eerst ruim boven de honderd, toen vond ik het genoeg en ging minderen.
Waarom zie jij over het hoofd dat ik aan het trollen was?quote:Op zondag 25 september 2011 23:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kijk die filmpjes opnieuw en zet je geluid uit. Je mening is dan objectiever.
die zin klopt nietquote:Op zondag 25 september 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
kijk mijn beleefde mail
Beste meneer Keulers,
ik heb een vraag wat betreft de economieleerstof voor dinsdag.
We moeten dus hoofdstuk 3, 4 en 5 leren en dit is tot pagina 150. Dus mijn vraag is of we echt elke paragraaf moeten leren en bepaalde juist niet..
En moeten we ook de begrippen uit de moduleopdrachten kennen?
Alvast bedankt voor uw antwoord,
Groet
Je naam mist.quote:Op zondag 25 september 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
kijk mijn beleefde mail
Beste meneer Keulers,
ik heb een vraag wat betreft de economieleerstof voor dinsdag.
We moeten dus hoofdstuk 3, 4 en 5 leren en dit is tot pagina 150. Dus mijn vraag is of we echt elke paragraaf moeten leren en bepaalde juist niet..
En moeten we ook de begrippen uit de moduleopdrachten kennen?
Alvast bedankt voor uw antwoord,
Groet
Ernstig hequote:Op zondag 25 september 2011 23:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het lijkt nu net alsof je over roken aan het praten bent
Nee, want een vraag eindigt met een vraagteken, dus hij klopt zo nog niet.quote:Op zondag 25 september 2011 23:02 schreef aight1 het volgende:
Dus mijn vraag is of we echt elke paragraaf moeten leren en bepaalde juist niet..
Dus mijn vraag is of we echt elke paragraaf moeten leren of bepaalde juist niet..
beter?
oke thnxxxxxxxquote:Op zondag 25 september 2011 23:02 schreef aight1 het volgende:
Dus mijn vraag is of we echt elke paragraaf moeten leren en bepaalde juist niet..
Dus mijn vraag is of we echt elke paragraaf moeten leren of bepaalde juist niet..
beter?
Echt hequote:Op zondag 25 september 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
BBQ, wat een dom filmpje trouwens
ja klopt, sowieso 2 punten is nooit goedquote:Op zondag 25 september 2011 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, want een vraag eindigt met een vraagteken, dus hij klopt zo nog niet.
Dus is mijn vraag, moeten we elke paragraaf leren of mogen we ook bepaalde paragrafen overslaan?quote:
Neuh, ben er zelf ook vaak te lui voorquote:Op zondag 25 september 2011 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben tegenwoordig te lui om te PI'en, vinden jullie dat storend?
ja 150 is abnormaalquote:Op zondag 25 september 2011 23:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dus is mijn vraag, moeten we elke paragraaf leren of mogen we ook bepaalde paragrafen overslaan?
En verder is het toch heel logisch dat je alles moet leren?
Oké, dan is het goed. Ik doe wel even een standaard PI. Even eentje die mij slimmer voor de dag laat komen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Neuh, ben er zelf ook vaak te lui voor
Ohja, ik ken ze.quote:Op zondag 25 september 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
heb ik extra weggehaald anders stalkers
Ik doe daar sowieso nooit aan. Behalve als ik grappig probeer te zijn, dan doe ik duimpje omhoogquote:Op zondag 25 september 2011 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben tegenwoordig te lui om te PI'en, vinden jullie dat storend?
Ohja dan schiet het niet opquote:Op zondag 25 september 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
met 10 pagina's was ik al uur bezig ofzo samenvatten is veel en moeilijk
quote:Op zondag 25 september 2011 23:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb in 3 dagen ruim 1000 pagina's erin gestampt
Ik deed eerst echt voor elke post zo'n beetje een andere PI.quote:Op zondag 25 september 2011 23:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik doe daar sowieso nooit aan. Behalve als ik grappig probeer te zijn, dan doe ik duimpje omhoog
Hangt ook van de stof af hequote:Op zondag 25 september 2011 23:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb in 3 dagen ruim 1000 pagina's erin gestampt
Die van mij is beter.quote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ] als standaard PI hebben.
Hmm.. dat heb ik nog nooit gedaan, eerlijk gezegdquote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik deed eerst echt voor elke post zo'n beetje een andere PI.
Dan ben je een ware held.quote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ] als standaard PI hebben.
Natuurkunde examen.quote:
Vwo 4, 5, 6 natuurkundequote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hangt ook van de stof af he
Zo toonde ik de emotie in mijn posts. Als een eckte.quote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hmm.. dat heb ik nog nooit gedaan, eerlijk gezegd
hardquote:Op zondag 25 september 2011 23:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Natuurkunde examen.
Had het hele jaar bijna niks gedaan, dus vond het tijd dat ik alle hoofdstukken eens een keertje ging lezen.
Is overigens ook het enige dat ik gedaan heb voor examen, had 3/4 boek niet gemaakt en verder geen oefenopgaven gedaan
[..]
Vwo 4, 5, 6 natuurkunde
Dat is best onlogisch ja.quote:Op zondag 25 september 2011 23:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar het is gwn vaag ik moet alles in engels leren terwijl toets nederlands is
Ik lees eerst door en maak samenvatting van belangrijkste dingen en begrippen..quote:Op zondag 25 september 2011 23:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is best onlogisch ja.
Maar hoe leer jij dan?
Ik lees namelijk iets en pik automatisch de nuttige/interessante dingen eruit.
Lees je je samenvattingen daarna nog?quote:Op zondag 25 september 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik lees eerst door en maak samenvatting van belangrijkste dingen en begrippen..
Maar ik heb de neiging om te veel op te schrijven, mijn samenvattingen zijn altijd hele boekwerken.
Welke ga je kijken?quote:
Ja ik lees ze minst. 2 x door sowiesoquote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lees je je samenvattingen daarna nog?
Want steekwoorden zijn vaak voor jezelf al genoeg.
[..]
Welke ga je kijken?
En veel plezier
Green Lanternquote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lees je je samenvattingen daarna nog?
Want steekwoorden zijn vaak voor jezelf al genoeg.
[..]
Welke ga je kijken?
En veel plezier
Hoi Bartjequote:
Okequote:Op zondag 25 september 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik lees ze minst. 2 x door sowieso
3 uurquote:Op zondag 25 september 2011 23:15 schreef aight1 het volgende:
half 11 opstaan hoelaat zou ik slapen dan
dat is al oud hoorquote:Op zondag 25 september 2011 23:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke oke, na deze ga ik echt.
Kijk wat ik tegenkwam op 9gag
[ afbeelding ]
Welke baas herkent em?
AZ?quote:Op zondag 25 september 2011 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Raad eens bij welk bedrijf ik ga solliciteren![]()
![]()
![]()
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:
Hee merelquote:
Als ik aangenomen word, dan mag ik rondleidingen geven en in de fanshop werken etc.quote:
Ja srry, aantrekkelijke baan, goed uurloonquote:Op zondag 25 september 2011 23:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Nuttige bijdrage.quote:
Nicequote:Op zondag 25 september 2011 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik aangenomen word, dan mag ik rondleidingen geven en in de fanshop werken etc.
[..]
Ja srry, aantrekkelijke baan, goed uurloon
Hoeveel ga je verdienen?quote:
leukquote:Op zondag 25 september 2011 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik aangenomen word, dan mag ik rondleidingen geven en in de fanshop werken etc.
[..]
Ja srry, aantrekkelijke baan, goed uurloon
quote:
Ja wekker staat om 5:45 en ik heb de hele dag gewerkt, ben doodquote:
Ow mijn gaat om 06:15quote:Op zondag 25 september 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Ja wekker staat om 5:45 en ik heb de hele dag gewerkt, ben dood
Oke dan heb je een goed excuus. Sterkte met wakker worden.quote:Op zondag 25 september 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Ja wekker staat om 5:45 en ik heb de hele dag gewerkt, ben dood
Laat ik het zo zeggen, ik verdien nu 6 nog wat per uur, en dan ruim paar euro meerquote:Op zondag 25 september 2011 23:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoeveel ga je verdienen?
(of zeg je dat liever niet, kan ook)
ja alleen ajaxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |