bah.quote:Op maandag 26 september 2011 00:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Je ziet af en toe in de trein een meisje met een hoofdoek een jongen echt volledig aflebberen, terwijl je dat op straat niet ziet. Echt zo van 'hier ziet niemand ons'
jankenquote:Op maandag 26 september 2011 00:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
ik zou voor bovenste gaan als ik mijn objectieve mening mag geven
Jaquote:
Ik weet zeker, dat als je hem krijgt, je meteen een "FOK!pauze" neemt van 30 minuten, dan ben je opeens even "druk".quote:
Ik moet democratisch zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 00:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kwam je?quote:Op maandag 26 september 2011 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
Bohh, die foto uit die OP was wel lekker mang.
Welke foto uit welke OP?quote:Op maandag 26 september 2011 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
Bohh, die foto uit die OP was wel lekker mang.
Dus je geniet ervan?quote:Op maandag 26 september 2011 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
Sowieso, maakt niet uit wie het doet, doe het lekker thuis of ergens anders waar niet de hele wereld (ik) hoef mee te genieten.
Ja die reden kloptquote:Op maandag 26 september 2011 00:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet?
Dat weet ik niet.. Op dat moment werkte er alleen maar vrouwen, maar aangezien ze op haar mobiel stonden denk ik dat ze ze ook wel aan meerdere mensen heeft laten zien.
Maar een hoofddoek draag je zodat mannen zich niet tot je aangetrokken voelen en voor geloofsuiting over het algemeen toch? Of ook nog andere redenen?
Ja idd, echt geen gezicht.quote:Op maandag 26 september 2011 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
Sowieso, maakt niet uit wie het doet, doe het lekker thuis of ergens anders waar niet de hele wereld (ik) hoef mee te genieten.
Gewoon allemaal tegelijk..quote:Op maandag 26 september 2011 00:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
ook geen oorbellenquote:Op maandag 26 september 2011 00:14 schreef coban het volgende:
[..]
Ja die reden klopt
Nou je mag niet bidden met make up of andere onnatuurlijke kleurstoffen ed snapje, moet helemaal schoon. Dat is ook de redn waarom tattoos niet mogen. En highlights zijn kleurtjes, die zijn niet natuurlijk en daarmee kan je in principe niet mee bidden.
Maarja haha heel veel gelovigen doen het wel gewoon dus lijkt normaal, maar ikzelf ben nog best traditioneel wat betreft regeltjesdraag geen makeup heb geen gaatjes ditdat alles, dus zegmaar jezelf mooier maken dan lijkt mag in principe niet weetje mrja heel veel doen wel mr zoals ik zei ben ik best traditioneel mrja ik ben weer aan het herhalen ofzo
quote:Op zondag 25 september 2011 22:28 schreef coban het volgende:
[..]
Jazeker. Maar oerbeer komt nooit f;(
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |