Nigga watquote:Op maandag 26 september 2011 00:08 schreef coban het volgende:
[..]
Highlights mogen nieteens haha, laat ze aan jongens ook zien dan?
Nja er zijn meisjes met hoofddoek die op fb pics posten zonder hoofddoekdan denk ik ja wtf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 september 2011 00:10 schreef Plastic_zak het volgende:
Slapen
gr grtrustennnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aii sickquote:Op maandag 26 september 2011 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, ze heeft hem geëdit. Laat ik nou net op tijd zijn geweest, plaatje krijg je per DM
Slapen
gr grTrusten ZakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slapen
gr grTrusten man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja erg hequote:
Hoezo mag dat niet?quote:Op maandag 26 september 2011 00:08 schreef coban het volgende:
[..]
Highlights mogen nieteens haha, laat ze aan jongens ook zien dan?
Nja er zijn meisjes met hoofddoek die op fb pics posten zonder hoofddoekdan denk ik ja wtf
Watquote:Op maandag 26 september 2011 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, ze heeft hem geëdit. Laat ik nou net op tijd zijn geweest, plaatje krijg je per DM
Ik wil hem ook!quote:Op maandag 26 september 2011 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Slapen
gr grLulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Ja iddquote:Op maandag 26 september 2011 00:10 schreef coban het volgende:
[..]
Ja erg hezo voorschut voel ik mij dan voor mijn medehoofddoeker
Een verschut is toch iets van een boot of zo?quote:Op maandag 26 september 2011 00:10 schreef aight1 het volgende:
mensen die 'voor schut' als verschut schrijven
quote:Op maandag 26 september 2011 00:10 schreef aight1 het volgende:
mensen die 'voor schut' als verschut schrijven
ikquote:Op maandag 26 september 2011 00:11 schreef Oceanview het volgende:
sijjn er nog leuke dingne voor op internet?
IKquote:Op maandag 26 september 2011 00:11 schreef Oceanview het volgende:
sijjn er nog leuke dingne voor op internet?
Slapen
gr grSlaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet af en toe in de trein een meisje met een hoofdoek een jongen echt volledig aflebberen, terwijl je dat op straat niet ziet. Echt zo van 'hier ziet niemand ons'quote:Op maandag 26 september 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja idd
of een 1 zo'n meisje
ze deed zeh3ma hoofddoek, maar in andere stad deed ze hem gwn af
KapotschijnheiligWasmachines leven langer met Calgon *ping*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |