De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OHja ohnee jij had nu weer bruin haar is waar ookquote:Op zondag 25 september 2011 23:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Meisje dat ik van Sephora Facebook af heb gehaald, hihi
Potlood/poeder denk ik zo.quote:Op zondag 25 september 2011 23:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zijn die wenkbrouwen met stift gemaakt ofzo
Omg die wenbrauwe van die voorste ...quote:
Hoe is het met jequote:
Hoi oceanquote:
Het spijt me, het spijt me echtquote:Op zondag 25 september 2011 23:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik groet je persoonlijk en je zegt niks trug
De leukste zijn nu al geplaatst..quote:
Mensen die bij de Sephora werkenquote:
oke dan is het goedquote:Op zondag 25 september 2011 23:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het spijt me, het spijt me echtIk heb het niet gelezen
Hallon lieve Pam![]()
Ja ja goed goed Beetje moe zo dadelijk lekker slapenquote:
Nemen we eerst nog een kopje muntthee?quote:Op zondag 25 september 2011 23:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ja goed goed Beetje moe zo dadelijk lekker slapen
je liet mij schrikken nu ben ik verdrietigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Wel goed.quote:Op zondag 25 september 2011 23:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoi oceanhoe issie met jou
?
Nja jammer danquote:Op zondag 25 september 2011 23:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
je liet mij schrikken nu ben ik verdrietig
quote:Op zondag 25 september 2011 23:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik heb een vraagje voor iedereen
Ik weet niet of ik dit plaatje mag posten ik denk het wel want het is nep.
Vandaar de spoiler.
Ik zag dit in een serie BMS. Die jongen heeft zo'n ding in die serie.
Vinden mannen dit echt lekker?Weet niet hoe hopeloos je moet zijn voor dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Deze nog en dan hebben we onze plicht gedaan.quote:Op zondag 25 september 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
De leukste zijn nu al geplaatst..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |