ook geen oorbellenquote:Op maandag 26 september 2011 00:14 schreef coban het volgende:
[..]
Ja die reden klopt
Nou je mag niet bidden met make up of andere onnatuurlijke kleurstoffen ed snapje, moet helemaal schoon. Dat is ook de redn waarom tattoos niet mogen. En highlights zijn kleurtjes, die zijn niet natuurlijk en daarmee kan je in principe niet mee bidden.
Maarja haha heel veel gelovigen doen het wel gewoon dus lijkt normaal, maar ikzelf ben nog best traditioneel wat betreft regeltjesdraag geen makeup heb geen gaatjes ditdat alles, dus zegmaar jezelf mooier maken dan lijkt mag in principe niet weetje mrja heel veel doen wel mr zoals ik zei ben ik best traditioneel mrja ik ben weer aan het herhalen ofzo
quote:Op zondag 25 september 2011 22:28 schreef coban het volgende:
[..]
Jazeker. Maar oerbeer komt nooit f;(
quote:
Haar verven mag, maar zwart niet als ik het goed begrijp.quote:Op maandag 26 september 2011 00:14 schreef coban het volgende:
[..]
Ja die reden klopt
Nou je mag niet bidden met make up of andere onnatuurlijke kleurstoffen ed snapje, moet helemaal schoon. Dat is ook de redn waarom tattoos niet mogen. En highlights zijn kleurtjes, die zijn niet natuurlijk en daarmee kan je in principe niet mee bidden.
Maarja haha heel veel gelovigen doen het wel gewoon dus lijkt normaal, maar ikzelf ben nog best traditioneel wat betreft regeltjesdraag geen makeup heb geen gaatjes ditdat alles, dus zegmaar jezelf mooier maken dan lijkt mag in principe niet weetje mrja heel veel doen wel mr zoals ik zei ben ik best traditioneel mrja ik ben weer aan het herhalen ofzo
Hahah jaa doe dan goedquote:Op maandag 26 september 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja idd
of een 1 zo'n meisje
ze deed zeh3ma hoofddoek, maar in andere stad deed ze hem gwn af
Kapotschijnheilig
Dus als een moslim een tattoo of oorbel heeft is hij geen moslim meer?quote:Op maandag 26 september 2011 00:14 schreef coban het volgende:
[..]
Ja die reden klopt
Ja, ik hoef jou niet graag te zien komen in dit topic. Dat houd je maar voor jezelf, ik ben niet zo'n fan van TMI-momentjes.quote:
Om te janken.quote:Op maandag 26 september 2011 00:15 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah jaa doe dan goed
Zo'n meisje (zonder hoofddoek) ging in spijkerbroek naar school deed in wc miniminimnirokje aan en bij terugweg weer broek.
Ja enorm.quote:
Oh oke dat wist ik helemaal niet.quote:Op maandag 26 september 2011 00:14 schreef coban het volgende:
[..]
Ja die reden klopt
TMI? Wat?quote:Op maandag 26 september 2011 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik hoef jou niet graag te zien komen in dit topic. Dat houd je maar voor jezelf, ik ben niet zo'n fan van TMI-momentjes.
Nou, er is discussie over. Als je gaatjes neemt is verminking. Mag volgens velen niet mja.quote:
NB je vriend noemen.quote:Op maandag 26 september 2011 00:16 schreef Hooidraad het volgende:
HALP! Er ligt iemand op sterven!
Het is mijn vriend Nachtbagger!
[Nachtbagger] #1 ehhh wat?
Nee, alleen pure henna mag.quote:Op maandag 26 september 2011 00:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Haar verven mag, maar zwart niet als ik het goed begrijp.
ik heb al oorbellen sinds ik paar maanden baby benquote:Op maandag 26 september 2011 00:16 schreef coban het volgende:
[..]
Nou, er is discussie over. Als je gaatjes neemt is verminking. Mag volgens velen niet mja.
Maar als je hebt MOeT je elke dag gaatjes schoonmaken en moet je altijd oorbellen dragen.
Picsquote:Op maandag 26 september 2011 00:17 schreef 92Merel het volgende:
Er is iemand aan het overgeven hier
bah
even kijken wie het is
sryquote:Op maandag 26 september 2011 00:17 schreef 92Merel het volgende:
Er is iemand aan het overgeven hier
bah
even kijken wie het is
quote:Op maandag 26 september 2011 00:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus als een moslim een tattoo of oorbel heeft is hij geen moslim meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |