Ik ook niet, maar dat als jongens onder elkaar is niet voor te stellen en meteen gay.quote:
Samen naar de wc bestaat bij mij meer uit samen naar de wc lopen en elk een ander hokje gebruiken.quote:Op zondag 25 september 2011 23:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja samen naar wc, pashokje delen samen omkleden enzo.
Wil jij met een andere jongen samen naar de wc, in pashokje omkleden en zo samen douche en zo?quote:Op zondag 25 september 2011 23:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat als jongens onder elkaar is niet voor te stellen en meteen gay.
Ja weet ik wel, maar jongens samen naar wc? tenzij ze alle twee moeten.quote:Op zondag 25 september 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Samen naar de wc bestaat bij mij meer uit samen naar de wc lopen en elk een ander hokje gebruiken.
Pashokje delen is meer uit nood als er een extreme rij staat en het grote pashokjes zijn.
quote:
Nee maar ik geef je een voorbeeld.quote:Op zondag 25 september 2011 23:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wil jij met een andere jongen samen naar de wc, in pashokje omkleden en zo samen douche en zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Ja hoor>quote:Op zondag 25 september 2011 23:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wil jij met een andere jongen samen naar de wc, in pashokje omkleden en zo samen douche en zo?
ja vooral laatste bij mijquote:Op zondag 25 september 2011 23:51 schreef coban het volgende:
[..]
Haha eigenlijk lach ik best vaak tegen scherm aan zo glimlach ofzo en dan gaat iedereen zeggen 'wat is er' of 'met wie praat je' enzo en 'kijk die mongol lachen'
quote:Op zondag 25 september 2011 23:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee maar ik geef je een voorbeeld.Met Ragboer wil je het wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee een ex van mij heeft zon bedrijfquote:Op zondag 25 september 2011 23:51 schreef coban het volgende:
Volgens mij gaat pam een nieuw bedrijf oprichten ofzo voor dit
Dar is anders. Maar samen in wchokjequote:Op zondag 25 september 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
als vriendin naar wc moet ga ik wel mee gaat zij plassen en ik voor spiegel ff fixen enzo
Watquote:Op zondag 25 september 2011 23:55 schreef coban het volgende:
[..]
Dar is anders. Maar samen in wchokje
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 25 september 2011 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je maar "no homo" zegt, is er niets aan de hand.
Slaap lekkerquote:
Wij hoefden nooit te douchen gelukkig.quote:Op zondag 25 september 2011 23:54 schreef coban het volgende:
Bij gym gingen meisjes samen bloot douchen
Dat zou ik dus never nooit doen. Omgde gedachten al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |