Dat zie ik soms met uitgaan, vraag me dan altijd af wat ze op de wc doenquote:Op zondag 25 september 2011 23:55 schreef coban het volgende:
[..]
Dar is anders. Maar samen in wchokje
miss kleren rechtdoenquote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat zie ik soms met uitgaan, vraag me dan altijd af wat ze op de wc doen
Ditquote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
"No homo" maakt alles niet homo, zelfs seks met een andere jongen.
cool werkt dat ook met nolesbo?quote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
k, slaap lekkerquote:Op zondag 25 september 2011 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
morgen eerst 2 uur les, en dan 8 uur werken dus ja dus ja. dinsdagavond kom ik wel spieken
Juist.quote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
lolnopequote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
cool werkt dat ook met nolesbo?
Samen in een wchokje is vreemd. Sowieso poepen kerels in wchokjes, poepen doe je niet als gezelschapsspel. Samen douchen en omkleden kan toch prima. Hele voetbalteams die dat wekelijks doen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wat als jongens dit met elkaar doen?
homo is 2 selfde dus eigenlijk zijn lesbienne ook homo.quote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omstebeurt pissen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
quote:
aim konfjoesedquote:Op zondag 25 september 2011 23:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
homo is 2 selfde dus eigenlijk zijn lesbienne ook homo. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
quote:
Dat is het sowieso al.quote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mij lijkt een hoofddoek toch maar vreemd om te dragen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef coban het volgende:
Bij mijn school kun je aan de wanden van wc jezelf ziet
Alsof je zonodig je kont moet zien ofzowat een debielen
Ik ga dan altijd hoofddoek en kleding checken ipv voor grote spiegel met al die meisjes
Waar poepen vrouwen dan?quote:Op zondag 25 september 2011 23:57 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Samen in een wchokje is vreemd. Sowieso poepen kerels in wchokjes, poepen doe je niet als gezelschapsspel. Samen douchen en omkleden kan toch prima. Hele voetbalteams die dat wekelijks doen.
Doe ik ook wel eens met een mattie van me, dan moet ik de zijne even vasthouden terwijl hij z'n (dan nog koude) biertje leegdrinkt.quote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |