quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:12 schreef GlowMouse het volgende:
Er zijn nog 150 users die gewoon ads blijven blokkeren nadat er vrij irritante doch duidelijke meldingen kwamenWie heeft de beste suggestie om deze users over de streep te trekken?
quote:
quote:
Dat is toch alleen als je van alles aanraakt?quote:
oei warme bolletjesquote:Op zondag 25 september 2011 01:46 schreef Boterbartje het volgende:
nachtbakker gaat hard vandaag
als warme bolletjes
als jij gaat stofzuigen, stofzuiger maakt statische elektriciteit. als je weet op wat voor voltage de hardware in jouw pc werkt snap je dat je dat ding naar de tering helptquote:
ALS RIJPE APPELENquote:
Het moet een echte winkel zijn, geen internet shop.quote:Op zondag 25 september 2011 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hebben ze daar echt een laagste prijs garantie? Of is dat bedolven onder voorwaarden?
Ik las rijpe kutquote:
BRILquote:
Houd eens shift ingedrukt en doe dat eens boven, boven, onder, onder, links, rechts, links, rechts, b, a.quote:
Ik een afbak-croissantje iedere zondag morgenquote:Op zondag 25 september 2011 01:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Afbakbroodjes uit de oven, bijna elke dag mijn ontbijt
650V voeding maar zoveel gebruikt die nooit volgens mijquote:Op zondag 25 september 2011 01:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
als jij gaat stofzuigen, stofzuiger maakt statische elektriciteit. als je weet op wat voor voltage de hardware in jouw pc werkt snap je dat je dat ding naar de tering helpt
Jaja de dinges codequote:Op zondag 25 september 2011 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Houd eens shift ingedrukt en doe dat eens boven, boven, onder, onder, links, rechts, links, rechts, b, a.
Mensen die denken dat ik die code niet kenquote:Op zondag 25 september 2011 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Houd eens shift ingedrukt en doe dat eens boven, boven, onder, onder, links, rechts, links, rechts, b, a.
f5 en zelfde codequote:Op zondag 25 september 2011 01:48 schreef Drommeldaris het volgende:
WAT DE FUCK KAN IK DIT OOK WEER WEGHALEN?
he did itquote:Op zondag 25 september 2011 01:48 schreef Drommeldaris het volgende:
WAT DE FUCK KAN IK DIT OOK WEER WEGHALEN?
HOUD JE MUIL JONGE KOM JE MOEDER OMSTOTEN MIJN NB NOEMEN KKBOELERquote:
Ik heb standaard standaard.quote:
Je moeder omstoten?quote:Op zondag 25 september 2011 01:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
HOUD JE MUIL JONGE KOM JE MOEDER OMSTOTEN MIJN NB NOEMEN KKBOELER
mensen die dat niet kennenquote:Op zondag 25 september 2011 01:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moeder omstoten?
Gast, wtf
picsquote:Op zondag 25 september 2011 01:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn custom css is mooier dan die van jouw.
ik deed het.quote:
Welterusten.quote:Op zondag 25 september 2011 01:53 schreef Boterbartje het volgende:
ik ga slapen morgen 9 uur weer wekker BAH
Slaap lekker BBquote:Op zondag 25 september 2011 01:53 schreef Boterbartje het volgende:
ik ga slapen morgen 9 uur weer wekker BAH
Ik kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op zondag 25 september 2011 01:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik deed het.
god wat heb ik een godsgruwelijke hekel aan dat lettertyp
mijn oprechte deelnemingquote:Op zondag 25 september 2011 01:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan er geen genoeg van krijgen.
Kéquote:Op zondag 25 september 2011 01:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
mensen die dat niet kennen
[..]
pics
new yorekk!quote:Op zondag 25 september 2011 01:55 schreef Dimens het volgende:
Welterusten mensen die gaan genieten van hun bed.
groen, lekker rustgevend is datquote:Op zondag 25 september 2011 01:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
3 keer raden wat mijn lievelingskleur is.
Nee, webdesign was nooit mijn dingquote:
Eigenlijk Turquoise.quote:Op zondag 25 september 2011 01:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
groen, lekker rustgevend is dat
Wat vind je van die van mij?quote:Op zondag 25 september 2011 01:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, webdesign was nooit mijn ding
Dat tagje.quote:
Die achtergrond.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds een oranje 'Hollander' tagje te krijgen.
HE DAT IS MIJN ZINquote:
Ik heb de ballen geen verstand van javascriptquote:Op zondag 25 september 2011 02:03 schreef Dalando het volgende:
Vanmiddag een andere site van mij opnieuw getypt, geordend enzo.
alle .css staat nu op het css subdomein
alle .js staat nu op het js subdomein
alle css voor het subdomein voorbeeld staat nu op css.mijnwebsite.nl/voorbeeld/
alle js voor het subdomein voorbeeld staat nu op js.alphenweer.nl/voorbeeld/
Ik ken het een beetje.quote:Op zondag 25 september 2011 02:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb de ballen geen verstand van javascript
Waarom die nog? Tuurlijk heb ik mijn vriendin nogquote:Op zondag 25 september 2011 02:06 schreef Dimens het volgende:
Dalando, heb je eigenlijk nog een vriendin?
Dat heb ik dus al aan T_T gevraagd. Ik hou de zooi nu niet meer bij, alle vragen moet je naar hem sturenquote:Op zondag 25 september 2011 02:07 schreef BBQSausage het volgende:
hoi
he dalando je moet even de tijd van die cronjob in je pic verwerken
zo van laatst geupdate om en dan de tijd
beetje overbodig welquote:Op zondag 25 september 2011 02:03 schreef Dalando het volgende:
Vanmiddag een andere site van mij opnieuw getypt, geordend enzo.
alle .css staat nu op het css subdomein
alle .js staat nu op het js subdomein
alle css voor het subdomein voorbeeld staat nu op css.mijnwebsite.nl/voorbeeld/
alle js voor het subdomein voorbeeld staat nu op js.alphenweer.nl/voorbeeld/
Ik ben stiekem wel jaloers, maar zie je haar nu eigenlijk vaak?quote:Op zondag 25 september 2011 02:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waarom die nog? Tuurlijk heb ik mijn vriendin nog
tssk okquote:Op zondag 25 september 2011 02:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al aan T_T gevraagd. Ik hou de zooi nu niet meer bij, alle vragen moet je naar hem sturen
Paar keer per week. Ze woont een paar kilometer verdop, we wonen allebei nog bij ons ouders en hebben het ook doordeweeks druk met werk.quote:Op zondag 25 september 2011 02:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel jaloers, maar zie je haar nu eigenlijk vaak?
omdat je niet in je normale doen typtquote:
Weet ze eigenlijk dat je op FOK! zit?quote:Op zondag 25 september 2011 02:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Paar keer per week. Ze woont een paar kilometer verdop, we wonen allebei nog bij ons ouders en hebben het ook doordeweeks druk met werk.
Ja, maar ze denkt dat het netzoiets is als hyves en twitter enzoquote:Op zondag 25 september 2011 02:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Weet ze eigenlijk dat je op FOK! zit?
ik ben luiquote:Op zondag 25 september 2011 02:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
omdat je niet in je normale doen typt
En terecht eigenlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 02:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja, maar ze denkt dat het netzoiets is als hyves en twitter enzoen als ik haar dan uitleg dat het een internetforum is dan staat ze me weer raar aan te kijken
Ga slapen dan.quote:Op zondag 25 september 2011 02:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ik ben lui
behoorlijk lui
beetje moe zelfs
dat verklaardquote:Op zondag 25 september 2011 02:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ik ben lui
behoorlijk lui
beetje moe zelfs
"Als ik een vriendin krijg"quote:Op zondag 25 september 2011 02:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
En terecht eigenlijk.
Als ik vriendin krijg, dan hoeft ze dat niet te weten.
Wat vertelde je?quote:Op zondag 25 september 2011 02:12 schreef Rezania het volgende:
Ik moest vanavond aan mijn vader uitleggen wat FOK! nou eigenlijk was.
Binnenkort meisje van de AH proberen te hosselen, misschien lukt het wel hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 02:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
"Als ik een vriendin krijg"
forever_alone.jpg
Oja. Heb je haar al weer vaker gezien? Ik heb één (matige) geniale hosseltruuk bedacht.quote:Op zondag 25 september 2011 02:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Binnenkort meisje van de AH proberen te hosselen, misschien lukt het wel hoor.
Ook al zo slecht.quote:Op zondag 25 september 2011 02:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oja. Heb je haar al weer vaker gezien? Ik heb één (matige) geniale hosseltruuk bedacht.
Jij: "Hoeveel kost dat dan bij elkaar?"
Zij: "Zoveel euro."
Jij: "Maar mijn piem0l is oneindig veel geld waard"
Sorry, het is 02:16, wat moet ik anders doen danquote:
Dat het een forum was. Toen vroeg hij wat een forum was, waarop ik zei dat het een ontmoetingsplek op het internet is. Dat was blijkbaar goed genoeg.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 02:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat het een forum was. Toen vroeg hij wat een forum was, waarop ik zei dat het een ontmoetingsplek op het internet is. Dat was blijkbaar goed genoeg.
quote:Op zondag 25 september 2011 02:17 schreef Dalando het volgende:
Ik verwacht zo een berichtje van Ragboer of SV van
"Jeah, Ragboer en SV hier... SV is nu een meisje van 19 aan het hosselen, tot straks, xxx je boi"
Het is toch de waarheid?quote:
geen ongelijk, maar tochquote:Op zondag 25 september 2011 02:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is toch de waarheid?Vroeger was een forum een ontmoetingsplek voor mensen, een internetforum is dus een ontmoetingsplek voor mensen op het internet.
zak patat hihi dalando wat ben je weer bijdehant ja liever bijdehant dan bijdevoed anders moet je bukken haha flauw zo flauw dat je er zout bij moet doenquote:
Gewoon slikken.quote:Op zondag 25 september 2011 02:22 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik lig in bed, maar m'n kauwgom heeft geen smaak meer. Nu moet ik uit m'n warme bedje om hem in de prullenbak te gooien. Zwaar leven, niet normaal.
quote:Op zondag 25 september 2011 02:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
zak patat hihi dalando wat ben je weer bijdehant ja liever bijdehant dan bijdevoed anders moet je bukken haha flauw zo flauw dat je er zout bij moet doen
lachen gieren brullen zo grappigquote:Op zondag 25 september 2011 02:24 schreef Dimens het volgende:
Weet je wat ook wel grappig is, popcorn.
[ afbeelding ]
Bedankt, nu heb ik trek in popcorn.quote:Op zondag 25 september 2011 02:24 schreef Dimens het volgende:
Weet je wat ook wel grappig is, popcorn.
[ afbeelding ]
Serieus, hier had ik nog niet aan gedacht. Maar dat is niet goed voor je.quote:
Ik kom eraan.quote:Op zondag 25 september 2011 02:26 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Serieus, hier had ik nog niet aan gedacht. Maar dat is niet goed voor je.Ik wacht tot ik naar de wc moet of er iemand binnen komt lopen om hem over te nemen.
monkyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
dalandoooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Dan......?quote:Op zondag 25 september 2011 02:28 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Voordat jij vanuit Zoetermeer hier bent...
Eindhoven is niet zo ver, dat fiets ik wel even.quote:Op zondag 25 september 2011 02:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
... ben ik in slaap gevallen en word ik wakker met kauwgom in m'n haren.
Ik wacht op je!quote:Op zondag 25 september 2011 02:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eindhoven is niet zo ver, dat fiets ik wel even.
Sinds ze er een in Den Haag hebben, zit ik daar vaak 's avonds met mijn MacBook Pro en iPhone in mijn veel te strakke jeans en glasloze bril te internetten.quote:
Ik heb er 1 x koffie gedronken en ik had hazelnootkoffie en die vond ik niet te zuipen. Sowieso was het een klein kut tentje en stonden de mensen die in de rij stonden in m'n nek te hijgen. Ik vind het een overgewaardeerde kuttent.quote:
FLIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Dat kun je geen echte koffie noemen.quote:Op zondag 25 september 2011 02:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik bedoel, wat vinden jullie van Starbucks, als bedrijf.
Alles goedquote:Op zondag 25 september 2011 02:37 schreef Franneh het volgende:
[..]
FLIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
En ik vind Starbucks lekker.Zit er regelmatig en dan gewoon leuk mensen kijken op het centraal.
Wat moet je er van vinden?quote:Op zondag 25 september 2011 02:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik bedoel, wat vinden jullie van Starbucks, als bedrijf.
Aangenaam Frannehquote:Op zondag 25 september 2011 02:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet, aangenaam Dimens.
Vaak maakt dat het nog ergerquote:Op zondag 25 september 2011 02:39 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik eet kauwgom.
Voor alsnog jammer dat je rookt, nergens voor nodig.quote:Op zondag 25 september 2011 02:39 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik eet kauwgom.
quote:Op zondag 25 september 2011 02:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles goedIk had vandaag nog cocktailsss bij Pureee
Heetquote:Op zondag 25 september 2011 02:41 schreef Dimens het volgende:
Allemaal vrouwen ineens, spannend hoor.
Purple rain had ik op vakantie, vond ik ook niet geweldig neequote:Op zondag 25 september 2011 02:41 schreef Franneh het volgende:
[..]
Was er dinsdag nog.. cocktail night he. Had een Purple Rain, maar die was ook maar matig. Daarna toch maar wodka.
Pics van je fiets!quote:Op zondag 25 september 2011 02:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het raam open gezet dus dat valt erg mee.
hoi.quote:Op zondag 25 september 2011 02:43 schreef MYV het volgende:
[..]
Hoi jou ken ik nog niet. Goeieanvond :w
Het is zo'n hele stoere Beach Cruiser van Gsus, daarmee rij ik als een pimp over de Nederlandse wegen.quote:
Hier ben ik.quote:
Zit heul geen raam op.quote:Op zondag 25 september 2011 02:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is zo'n hele stoere Beach Cruiser van Gsus, daarmee rij ik als een pimp over de Nederlandse wegen.
[ afbeelding ]
Hosselen doe ik alleen in de Monza en in de Beurs. Maar Spaghettivreter is er niet, anders had ik Utreg wel onveilig gemaakt.quote:Op zondag 25 september 2011 02:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wij vroegen ons al af waar je bleef, ben je aan het hosselen?
Hoi, OMG je bent gewoon Indisch en voor FC Utreg.quote:
Sex on the beachquote:Op zondag 25 september 2011 02:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Purple rain had ik op vakantie, vond ik ook niet geweldig nee
Ik speel vaak op safe, tequila sunrise
Dat heb jij toch helemaal niet nodig?quote:Op zondag 25 september 2011 02:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik ga ook even een schoonheidsslaapje doen tot Dimens er is.
Slaap zachtquote:Op zondag 25 september 2011 02:49 schreef Franneh het volgende:
[..]
Sex on the beach
Ik ga slapen zo een beetje![]()
WAAROM MIJ NIET NOEMEN TAZZZ.quote:Op zondag 25 september 2011 02:50 schreef Ragboer het volgende:
Lieve meisjes, overdag zijn jullie allemaal welkom in UDOWU hoor. Is heel leuk, met leuke users zoals Beach en aight1 en Ragboer.
Je vergeet er een paar.quote:Op zondag 25 september 2011 02:50 schreef Ragboer het volgende:
Lieve meisjes, overdag zijn jullie allemaal welkom in UDOWU hoor. Is heel leuk, met leuke users zoals Beach en aight1 en Ragboer.
Je vergeet er te veelquote:Op zondag 25 september 2011 02:50 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben ook Utrechtenares!quote:Op zondag 25 september 2011 02:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi, OMG je bent gewoon Indisch en voor FC Utreg.![]()
![]()
hihi
INB4 TR van Plastic_zak.quote:Op zondag 25 september 2011 02:51 schreef Dimens het volgende:
Ook kut users daar, zoals Plastic_zak,
OMGquote:
Aight is mijn beste buddyquote:Op zondag 25 september 2011 02:50 schreef Ragboer het volgende:
Zoals?quote:Op zondag 25 september 2011 02:52 schreef MYV het volgende:
[..]
Aight is mijn beste buddyIk mis hem. Als je hem spreekt geef dat door wil je, dan krijg je alles wat je wilt
Waarom weet ik wie dit is.quote:Op zondag 25 september 2011 02:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
baby you can have whatever you likeeeee
Justin Bieber?quote:
En toch blijf P_z komenquote:Op zondag 25 september 2011 02:51 schreef Dimens het volgende:
Ook kut users daar, zoals Plastic_zak,
Het enige wat ontbreekt in mijn leven is een leuke dame. Maar bij status staat Single & Happy... Oeff.. leuke indomeisjes zo dichtbij me. Hihi bloosbloosquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 02:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik wilgraag
![]()
maagd blijven
![]()
![]()
tot
het
huwelijk
![]()
Maar natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 02:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik wilgraag
![]()
maagd blijven
![]()
![]()
tot
het
huwelijk
![]()
Vraag mij soms wel af van wiequote:Op zondag 25 september 2011 02:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is toch maar een kloon, die doet het erom.
schatquote:
Principiële overwegingen of religieuze overwegingen?quote:Op zondag 25 september 2011 02:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik wilgraag
![]()
maagd blijven
![]()
![]()
tot
het
huwelijk
![]()
zo mag ik het horen!quote:Op zondag 25 september 2011 02:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
happy non-single die feestje laat liggen omdat morgen nog een feestje in da house
quote:Op zondag 25 september 2011 02:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik wilgraag
![]()
maagd blijven
![]()
![]()
tot
het
huwelijk
![]()
Religieuzequote:Op zondag 25 september 2011 02:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Principiële overwegingen of religieuze overwegingen?
Ik wil het ook wel weten, eens aan een mod vragen want het staat tussen zijn notes.quote:Op zondag 25 september 2011 02:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vraag mij soms wel af van wie
[..]
schat
flipsiequote:Op zondag 25 september 2011 02:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vraag mij soms wel af van wie
[..]
schat
Smegmanus kon het niet zien volgens mijquote:Op zondag 25 september 2011 02:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel weten, eens aan een mod vragen want het staat tussen zijn notes.
Nog je lenzen in?quote:
Je zal het maar voor 50% zijn. Blijf je dan ook half maagd?quote:
jaquote:Op zondag 25 september 2011 02:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Smegmanus kon het niet zien volgens mij
[..]
Nog je lenzen in?
Nouja, hij kon wel zien dat het een kloon is.quote:Op zondag 25 september 2011 02:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Smegmanus kon het niet zien volgens mij
[..]
Nog je lenzen in?
Dan word je voor de helft geneuktquote:Op zondag 25 september 2011 02:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je zal het maar voor 50% zijn. Blijf je dan ook half maagd?
Ooit een indonees gezien die moslim is?quote:Op zondag 25 september 2011 02:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
MYV, ben je echt moslima?
Succesquote:Op zondag 25 september 2011 02:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja. ga ze nu proberen uit te doen.
Nouja dat bedoel ikquote:Op zondag 25 september 2011 02:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nouja, hij kon wel zien dat het een kloon is.
Misschien yvonne eens even lief aan gaan kijken.
er zijn moeilijk veel indonezen moslim hoorquote:Op zondag 25 september 2011 03:01 schreef MYV het volgende:
[..]
Dan word je voor de helft geneukt![]()
[..]
Ooit een indonees gezien die moslim is?Nee ben atheist
Serieus?quote:Op zondag 25 september 2011 03:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
er zijn moeilijk veel indonezen moslim hoor
Niet in Nederland.quote:Op zondag 25 september 2011 03:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
er zijn moeilijk veel indonezen moslim hoor
Ik schrok alquote:Op zondag 25 september 2011 03:01 schreef MYV het volgende:
[..]
Dan word je voor de helft geneukt![]()
[..]
Ooit een indonees gezien die moslim is?Nee ben atheist
Flipperquote:
die horen niet wakker te zijn, over 2 uur gaat de muziek al aan, niet goed om minder dan 2 uur te slapenquote:Op zondag 25 september 2011 03:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wat is er mis met moslims dan?
YEAUUUUU, EX-SCHOOLGENOOTquote:Op zondag 25 september 2011 03:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
AMERSFOOOOOOOOOOOORT
ah oke dan wweet ik datquote:Op zondag 25 september 2011 03:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die horen niet wakker te zijn, over 2 uur gaat de muziek al aan, niet goed om minder dan 2 uur te slapen
okquote:Op zondag 25 september 2011 03:04 schreef napoleonfour het volgende:
Zij vonden het blijkbaar grappig. Een beetje lol mag toch wel? Ze haalden gewoon een grapje uit en hebben daarna een nieuwe Vespa gekocht voor de materiaalman. Niemand wat aangedaan. En dan kom jij hier zeiken.... wordt lid van een milieuorganisatie of zo als je zoveel om de milieu geeft.
Je laatste zin slaat natuurlijk nergens op. Typisch een Barca hater, je zocht gewoon iets om over te zeuren.
quote:
Ha ik zoek dingen om over te zeurenquote:Op zondag 25 september 2011 03:04 schreef napoleonfour het volgende:
Zij vonden het blijkbaar grappig. Een beetje lol mag toch wel? Ze haalden gewoon een grapje uit en hebben daarna een nieuwe Vespa gekocht voor de materiaalman. Niemand wat aangedaan. En dan kom jij hier zeiken.... wordt lid van een milieuorganisatie of zo als je zoveel om de milieu geeft.
Je laatste zin slaat natuurlijk nergens op. Typisch een Barca hater, je zocht gewoon iets om over te zeuren.
zeur over mijn natte okies.quote:Op zondag 25 september 2011 03:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ha ik zoek dingen om over te zeuren
En die sluiers dan wat betekenen die dan die sluitersquote:
Kusje op je kont.quote:
ieeewquote:Op zondag 25 september 2011 03:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kusje op je kont.![]()
hihi Ragboer vieserik xD
sorry spijt me ik ga al naar mijn mand.quote:
Wees vereerd.quote:Op zondag 25 september 2011 03:09 schreef napoleonfour het volgende:
omg ik word gehosseld door flipsie.
ik ben dat ook. nu mag je mijn oranje shirt wassen want ik weet niet hoe ik deze verf eruit krijg.quote:
Ik haat honden, beter ben je een kat en kom je op mijn schoot liggenquote:Op zondag 25 september 2011 03:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
sorry spijt me ik ga al naar mijn mand.
Nou vooruit, kom je hem morgen langs brengen?quote:Op zondag 25 september 2011 03:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben dat ook. nu mag je mijn oranje shirt wassen want ik weet niet hoe ik deze verf eruit krijg.
Oké, ik ben Bruno de kat en kom bij je op schoot liggen. Ga je me dan wel aaien?quote:Op zondag 25 september 2011 03:11 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik haat honden, beter ben je een kat en kom je op mijn schoot liggen
is gjeod. zie je morgen in purriequote:Op zondag 25 september 2011 03:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vooruit, kom je hem morgen langs brengen?
Deal!quote:Op zondag 25 september 2011 03:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oké, ik ben Bruno de kat en kom bij je op schoot liggen. Ga je me dan wel aaien?
purra voor jouquote:Op zondag 25 september 2011 03:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is gjeod. zie je morgen in purrie
XD XD XD XDquote:Op zondag 25 september 2011 03:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oké, ik ben Bruno de kat en kom bij je op schoot liggen. Ga je me dan wel aaien?
purrie is het in tilly.quote:
goed verhaal, lekker kort.quote:
OKquote:Op zondag 25 september 2011 03:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik was vandaag ook bij een kat, hij heet meneer
Ik mag gwn op schoot bij MYV en ze gaat me aaien ensowwwquote:
enigstequote:Op zondag 25 september 2011 03:17 schreef napoleonfour het volgende:
Welkom in mijn FotoBoek.
Allereerst mijn vriendjes op het forum
Natuurlijk op alfabetische volgorde:
3keernix, 92Merel, 9611Niels, Aight1, Beach, Breezersletje17, Cosmo., Dyr., Fairytalessuck, Franneh, Freezepop, HappyBob, Intronic, JanPiraat, Japieman, K-Cash, Lindgren., Lysdexie, Michhas, MYV, Napoleonfour, Oceanview, Patje1987, Penisbaard, stevenmac26, The_Chosen_1, WillFerrell, xSummergirlx.
enigste overwinteraars.
quote:Op zondag 25 september 2011 03:17 schreef napoleonfour het volgende:
Welkom in mijn FotoBoek.
Allereerst mijn vriendjes op het forum
Natuurlijk op alfabetische volgorde:
3keernix, 92Merel, 9611Niels, Aight1, Beach, Breezersletje17, Cosmo., Dyr., Fairytalessuck, Franneh, Freezepop, HappyBob, Intronic, JanPiraat, Japieman, K-Cash, Lindgren., Lysdexie, Michhas, MYV, Napoleonfour, Oceanview, Patje1987, Penisbaard, stevenmac26, The_Chosen_1, WillFerrell, xSummergirlx.
enigste overwinteraars.
xdquote:Op zondag 25 september 2011 03:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik mag gwn op schoot bij MYV en ze gaat me aaien ensowww![]()
![]()
hihi
pim pam pet
xD
oh, moet ik dan elatief gaan gebruiken? Enigste kan gewoon in deze context.quote:Op zondag 25 september 2011 03:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
enigste
Maar wel keiharde waarheid. Allemaal allemaal via nachtbagger leren kennen r.i.p. r.i.p.
Nou vooruit vooruit, ben te moe om daarover na tedenkenquote:Op zondag 25 september 2011 03:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh, moet ik dan elatief gaan gebruiken? Enigste kan gewoon in deze context.
keihardquote:
Ben nach dem klossen maar niet zo ergquote:Op zondag 25 september 2011 03:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vooruit vooruit, ben te moe om daarover na tedenken
[..]
keihard
iedereen hosselt hier elkaarquote:Op zondag 25 september 2011 03:22 schreef o.la het volgende:
Wat is dit voor topic als ik vragen mag? Ik lees een aantal post maar kan geen link leggen. Ik niet begrijp?
zie mijn last fm gr.quote:Op zondag 25 september 2011 03:23 schreef Ragboer het volgende:
Wat voor muziek houden jullie van?
Op FOK! houdt iedereen van rock en indie, klopt dat hier ook?
van mij weet je alquote:Op zondag 25 september 2011 03:23 schreef Ragboer het volgende:
Wat voor muziek houden jullie van?
Op FOK! houdt iedereen van rock en indie, klopt dat hier ook?
's Nachts kan hier onzin gepost worden omdat moderators slapen. Deze 'nachtbagger' is gedoogde onzinpraat.quote:Op zondag 25 september 2011 03:22 schreef o.la het volgende:
Wat is dit voor topic als ik vragen mag? Ik lees een aantal post maar kan geen link leggen. Ik niet begrijp?
jha oow nicequote:Op zondag 25 september 2011 03:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
's Nachts kan hier onzin gepost worden omdat moderators slapen. Deze 'nachtbagger' is gedoogde onzinpraat.
die de volgende ochtend wordt nagelopen zodat je alsnog een belachelijke ban krijgt. gr.quote:Op zondag 25 september 2011 03:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
's Nachts kan hier onzin gepost worden omdat moderators slapen. Deze 'nachtbagger' is gedoogde onzinpraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |