okquote:Op zondag 25 september 2011 03:04 schreef napoleonfour het volgende:
Zij vonden het blijkbaar grappig. Een beetje lol mag toch wel? Ze haalden gewoon een grapje uit en hebben daarna een nieuwe Vespa gekocht voor de materiaalman. Niemand wat aangedaan. En dan kom jij hier zeiken.... wordt lid van een milieuorganisatie of zo als je zoveel om de milieu geeft.
Je laatste zin slaat natuurlijk nergens op. Typisch een Barca hater, je zocht gewoon iets om over te zeuren.
quote:
Ha ik zoek dingen om over te zeurenquote:Op zondag 25 september 2011 03:04 schreef napoleonfour het volgende:
Zij vonden het blijkbaar grappig. Een beetje lol mag toch wel? Ze haalden gewoon een grapje uit en hebben daarna een nieuwe Vespa gekocht voor de materiaalman. Niemand wat aangedaan. En dan kom jij hier zeiken.... wordt lid van een milieuorganisatie of zo als je zoveel om de milieu geeft.
Je laatste zin slaat natuurlijk nergens op. Typisch een Barca hater, je zocht gewoon iets om over te zeuren.
zeur over mijn natte okies.quote:Op zondag 25 september 2011 03:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ha ik zoek dingen om over te zeuren
En die sluiers dan wat betekenen die dan die sluitersquote:
Kusje op je kont.quote:
ieeewquote:Op zondag 25 september 2011 03:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kusje op je kont.![]()
hihi Ragboer vieserik xD
sorry spijt me ik ga al naar mijn mand.quote:
Wees vereerd.quote:Op zondag 25 september 2011 03:09 schreef napoleonfour het volgende:
omg ik word gehosseld door flipsie.
ik ben dat ook. nu mag je mijn oranje shirt wassen want ik weet niet hoe ik deze verf eruit krijg.quote:
Ik haat honden, beter ben je een kat en kom je op mijn schoot liggenquote:Op zondag 25 september 2011 03:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
sorry spijt me ik ga al naar mijn mand.
Nou vooruit, kom je hem morgen langs brengen?quote:Op zondag 25 september 2011 03:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben dat ook. nu mag je mijn oranje shirt wassen want ik weet niet hoe ik deze verf eruit krijg.
Oké, ik ben Bruno de kat en kom bij je op schoot liggen. Ga je me dan wel aaien?quote:Op zondag 25 september 2011 03:11 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik haat honden, beter ben je een kat en kom je op mijn schoot liggen
is gjeod. zie je morgen in purriequote:Op zondag 25 september 2011 03:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vooruit, kom je hem morgen langs brengen?
Deal!quote:Op zondag 25 september 2011 03:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oké, ik ben Bruno de kat en kom bij je op schoot liggen. Ga je me dan wel aaien?
purra voor jouquote:Op zondag 25 september 2011 03:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is gjeod. zie je morgen in purrie
XD XD XD XDquote:Op zondag 25 september 2011 03:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oké, ik ben Bruno de kat en kom bij je op schoot liggen. Ga je me dan wel aaien?
purrie is het in tilly.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |