Het is toch de waarheid?quote:
geen ongelijk, maar tochquote:Op zondag 25 september 2011 02:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is toch de waarheid?Vroeger was een forum een ontmoetingsplek voor mensen, een internetforum is dus een ontmoetingsplek voor mensen op het internet.
zak patat hihi dalando wat ben je weer bijdehant ja liever bijdehant dan bijdevoed anders moet je bukken haha flauw zo flauw dat je er zout bij moet doenquote:
Gewoon slikken.quote:Op zondag 25 september 2011 02:22 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik lig in bed, maar m'n kauwgom heeft geen smaak meer. Nu moet ik uit m'n warme bedje om hem in de prullenbak te gooien. Zwaar leven, niet normaal.
quote:Op zondag 25 september 2011 02:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
zak patat hihi dalando wat ben je weer bijdehant ja liever bijdehant dan bijdevoed anders moet je bukken haha flauw zo flauw dat je er zout bij moet doen
lachen gieren brullen zo grappigquote:Op zondag 25 september 2011 02:24 schreef Dimens het volgende:
Weet je wat ook wel grappig is, popcorn.
[ afbeelding ]
Bedankt, nu heb ik trek in popcorn.quote:Op zondag 25 september 2011 02:24 schreef Dimens het volgende:
Weet je wat ook wel grappig is, popcorn.
[ afbeelding ]
Serieus, hier had ik nog niet aan gedacht. Maar dat is niet goed voor je.quote:
Ik kom eraan.quote:Op zondag 25 september 2011 02:26 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Serieus, hier had ik nog niet aan gedacht. Maar dat is niet goed voor je.Ik wacht tot ik naar de wc moet of er iemand binnen komt lopen om hem over te nemen.
monkyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
dalandoooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Dan......?quote:Op zondag 25 september 2011 02:28 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Voordat jij vanuit Zoetermeer hier bent...
Eindhoven is niet zo ver, dat fiets ik wel even.quote:Op zondag 25 september 2011 02:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
... ben ik in slaap gevallen en word ik wakker met kauwgom in m'n haren.
Ik wacht op je!quote:Op zondag 25 september 2011 02:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eindhoven is niet zo ver, dat fiets ik wel even.
Sinds ze er een in Den Haag hebben, zit ik daar vaak 's avonds met mijn MacBook Pro en iPhone in mijn veel te strakke jeans en glasloze bril te internetten.quote:
Ik heb er 1 x koffie gedronken en ik had hazelnootkoffie en die vond ik niet te zuipen. Sowieso was het een klein kut tentje en stonden de mensen die in de rij stonden in m'n nek te hijgen. Ik vind het een overgewaardeerde kuttent.quote:
FLIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Dat kun je geen echte koffie noemen.quote:Op zondag 25 september 2011 02:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik bedoel, wat vinden jullie van Starbucks, als bedrijf.
Alles goedquote:Op zondag 25 september 2011 02:37 schreef Franneh het volgende:
[..]
FLIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
En ik vind Starbucks lekker.Zit er regelmatig en dan gewoon leuk mensen kijken op het centraal.
Wat moet je er van vinden?quote:Op zondag 25 september 2011 02:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik bedoel, wat vinden jullie van Starbucks, als bedrijf.
Aangenaam Frannehquote:Op zondag 25 september 2011 02:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet, aangenaam Dimens.
Vaak maakt dat het nog ergerquote:Op zondag 25 september 2011 02:39 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik eet kauwgom.
Voor alsnog jammer dat je rookt, nergens voor nodig.quote:Op zondag 25 september 2011 02:39 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik eet kauwgom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |