Wat vind je van die van mij?quote:Op zondag 25 september 2011 01:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, webdesign was nooit mijn ding
Dat tagje.quote:
Die achtergrond.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds een oranje 'Hollander' tagje te krijgen.
HE DAT IS MIJN ZINquote:
Ik heb de ballen geen verstand van javascriptquote:Op zondag 25 september 2011 02:03 schreef Dalando het volgende:
Vanmiddag een andere site van mij opnieuw getypt, geordend enzo.
alle .css staat nu op het css subdomein
alle .js staat nu op het js subdomein
alle css voor het subdomein voorbeeld staat nu op css.mijnwebsite.nl/voorbeeld/
alle js voor het subdomein voorbeeld staat nu op js.alphenweer.nl/voorbeeld/
Ik ken het een beetje.quote:Op zondag 25 september 2011 02:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb de ballen geen verstand van javascript
Waarom die nog? Tuurlijk heb ik mijn vriendin nogquote:Op zondag 25 september 2011 02:06 schreef Dimens het volgende:
Dalando, heb je eigenlijk nog een vriendin?
Dat heb ik dus al aan T_T gevraagd. Ik hou de zooi nu niet meer bij, alle vragen moet je naar hem sturenquote:Op zondag 25 september 2011 02:07 schreef BBQSausage het volgende:
hoi
he dalando je moet even de tijd van die cronjob in je pic verwerken
zo van laatst geupdate om en dan de tijd
beetje overbodig welquote:Op zondag 25 september 2011 02:03 schreef Dalando het volgende:
Vanmiddag een andere site van mij opnieuw getypt, geordend enzo.
alle .css staat nu op het css subdomein
alle .js staat nu op het js subdomein
alle css voor het subdomein voorbeeld staat nu op css.mijnwebsite.nl/voorbeeld/
alle js voor het subdomein voorbeeld staat nu op js.alphenweer.nl/voorbeeld/
Ik ben stiekem wel jaloers, maar zie je haar nu eigenlijk vaak?quote:Op zondag 25 september 2011 02:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waarom die nog? Tuurlijk heb ik mijn vriendin nog
tssk okquote:Op zondag 25 september 2011 02:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al aan T_T gevraagd. Ik hou de zooi nu niet meer bij, alle vragen moet je naar hem sturen
Paar keer per week. Ze woont een paar kilometer verdop, we wonen allebei nog bij ons ouders en hebben het ook doordeweeks druk met werk.quote:Op zondag 25 september 2011 02:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel jaloers, maar zie je haar nu eigenlijk vaak?
omdat je niet in je normale doen typtquote:
Weet ze eigenlijk dat je op FOK! zit?quote:Op zondag 25 september 2011 02:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Paar keer per week. Ze woont een paar kilometer verdop, we wonen allebei nog bij ons ouders en hebben het ook doordeweeks druk met werk.
Ja, maar ze denkt dat het netzoiets is als hyves en twitter enzoquote:Op zondag 25 september 2011 02:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Weet ze eigenlijk dat je op FOK! zit?
ik ben luiquote:Op zondag 25 september 2011 02:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
omdat je niet in je normale doen typt
En terecht eigenlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 02:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja, maar ze denkt dat het netzoiets is als hyves en twitter enzoen als ik haar dan uitleg dat het een internetforum is dan staat ze me weer raar aan te kijken
Ga slapen dan.quote:Op zondag 25 september 2011 02:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ik ben lui
behoorlijk lui
beetje moe zelfs
dat verklaardquote:Op zondag 25 september 2011 02:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ik ben lui
behoorlijk lui
beetje moe zelfs
"Als ik een vriendin krijg"quote:Op zondag 25 september 2011 02:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
En terecht eigenlijk.
Als ik vriendin krijg, dan hoeft ze dat niet te weten.
Wat vertelde je?quote:Op zondag 25 september 2011 02:12 schreef Rezania het volgende:
Ik moest vanavond aan mijn vader uitleggen wat FOK! nou eigenlijk was.
Binnenkort meisje van de AH proberen te hosselen, misschien lukt het wel hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 02:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
"Als ik een vriendin krijg"
forever_alone.jpg
Oja. Heb je haar al weer vaker gezien? Ik heb één (matige) geniale hosseltruuk bedacht.quote:Op zondag 25 september 2011 02:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Binnenkort meisje van de AH proberen te hosselen, misschien lukt het wel hoor.
Ook al zo slecht.quote:Op zondag 25 september 2011 02:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oja. Heb je haar al weer vaker gezien? Ik heb één (matige) geniale hosseltruuk bedacht.
Jij: "Hoeveel kost dat dan bij elkaar?"
Zij: "Zoveel euro."
Jij: "Maar mijn piem0l is oneindig veel geld waard"
Sorry, het is 02:16, wat moet ik anders doen danquote:
Dat het een forum was. Toen vroeg hij wat een forum was, waarop ik zei dat het een ontmoetingsplek op het internet is. Dat was blijkbaar goed genoeg.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 02:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat het een forum was. Toen vroeg hij wat een forum was, waarop ik zei dat het een ontmoetingsplek op het internet is. Dat was blijkbaar goed genoeg.
quote:Op zondag 25 september 2011 02:17 schreef Dalando het volgende:
Ik verwacht zo een berichtje van Ragboer of SV van
"Jeah, Ragboer en SV hier... SV is nu een meisje van 19 aan het hosselen, tot straks, xxx je boi"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |