Welke afspraak?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:24 schreef Patje1987 het volgende:
Hej hej hej dit is niet de afspraak?
Het is vrijdag.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef coban het volgende:
Kut TS. Denk je zomaar mijn post te mogen veranderen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef coban het volgende:
Kut TS. Denk je zomaar mijn post te mogen veranderen.
Wel pics dan.quote:
Ok.quote:
Vaak ben je te bang.quote:
Heb je de voorwaarden van FOK! niet goed doorgelezen toen je je account aanmaakte? nt nt nt coban tochquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:29 schreef coban het volgende:
Ik eis dat mijn post terug wordt gezet zoals hij was.
EN WEL NU
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Als je netjes vraagt zal ik erover nadenken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:29 schreef coban het volgende:
Ik eis dat mijn post terug wordt gezet zoals hij was.
EN WEL NU
Ik heb ze nieteens geopend. Hoezo danquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb je de voorwaarden van FOK! niet goed doorgelezen toen je je account aanmaakte? nt nt nt coban toch
Ik zou ze maar eens gaan lezen dan, smegmanus heeft alle recht om dit te doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb ze nieteens geopend. Hoezo dan
Wat is netjes?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als je netjes vraagt zal ik erover nadenken.
Nakend met een snickers in je linkerhand.quote:
Oke. Gedaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nakend met een snickers in je linkerhand.
Blijkbaar is smegmanus, sowieso smegmanusquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:33 schreef coban het volgende:
Rezzzjij zou mod moeten worden.
@rodawa:in bepaalde situaties ja
Ja leuk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:36 schreef smegmanus het volgende:
Maar maar maar ik houd van jullie allemaal hoor
Ja leuk héquote:
Oké, bedankt voor het melden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:36 schreef smegmanus het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:36 schreef smegmanus het volgende:
Arme Anita is alleenstaand?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor het melden.Kusjes en knuffels.
![]()
gr gr Anita & de kidz
Ja, ze zoekt nog iemand die iedere nacht haar gaatje kan vullen.quote:
Daar heb ik mijn kalkoen voor.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ze zoekt nog iemand die haar gaatje iedere nacht kan vullen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn kalkoen voor.
Zo rond de kerst zit 'ie wel vol. Dan geef ik 'm altijd aan de wat minder bedeelden.
Dan voel ik me net Robin Hood.
Ja.quote:
Nee, ik wil zien of andere mods het lef hebben om hem te sluiten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja.
Eigenlijk is dit best een slecht topic. Zou ik 'm maar sluiten?
Lees je PM maar eensquote:
Doe zelf normaal manquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
wat ach, doe toch normaal!
Ja wat een bengel ben ik tochquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Smegmanus dit is niet de eerste keer, wtf man
Wilde ik ook zeggen maar zoveel haat kan hij niet aan.quote:
Een heerlijke bengel, zou zo met je naar bed willenquote:
Ik kick op haat. Geef mij haat dan geef ik haat terug.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:47 schreef coban het volgende:
[..]
Wilde ik ook zeggen maar zoveel haat kan hij niet aan.
Alleen als je bier meeneemt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:47 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Een heerlijke bengel, zou zo met je naar bed willen
Kan ik niet, je bent een van de beste modjes.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik kick op haat. Geef mij haat dan geef ik haat terug.
Hertog Jan goed ?quote:
En 2 dozen frikandellen gaarne.quote:
2 dozen van 24 of 2 dozen van 5 ?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En 2 dozen frikandellen gaarne.
En nu realistisch.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Kan ik niet, je bent een van de beste modjes.
Dat is gewoon zo..quote:
Doe maar 2 van 24, dan heb ik er nog 6 over voor 't ontbijt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:50 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
2 dozen van 24 of 2 dozen van 5 ?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Doe maar 2 van 24, dan heb ik er nog 6 over voor 't ontbijt.
En die arme smegmanus dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:53 schreef Rezania het volgende:
GGMM is gewoon de beste mod.Myraela is ook nog wel goed.
Ontopic graag.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:53 schreef Rezania het volgende:
Sowieso de modjes van ONZ zijn wel oké...quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:53 schreef Rezania het volgende:
Moet hij maar geen kuttopics openen.quote:
Geen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf is het onderwerp van dit topic dan?
Er is 1 regel hier in ONZ...quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet hij maar geen kuttopics openen.Eigenlijk heel zonde.
Hoe kan je dan in vredesnaam offtopic gaan?quote:
Ja maar ik moet even ontladen na zoveel bagger van jullie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet hij maar geen kuttopics openen.Eigenlijk heel zonde.
Alles is off-topicquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan je dan in vredesnaam offtopic gaan?
Ja dan moet ik de TT weer veranderenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan je dan in vredesnaam offtopic gaan?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
TS aangegeven. Ik hoop op een ban
Doe eens normaal manquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb de TR af afgehandeldquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Yvonne is wel een bazin ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:57 schreef SpermaDonor het volgende:
Yvonne krijgt vanaf nu ook respect van mij..
Gisteren mail verstuurd, binnen 2 minuten reactie (spontane reactie) terug
Kan je je eigen ook notes geven?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb de TR af afgehandeld
Bedankt voor het melden.
Ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Kan je je eigen ook notes geven?
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef coban het volgende:
Verwijder eens snel al mijn posts uit dit topic
Ja+nee=misschienquote:
Dat wist ik al hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja+nee=misschienGoed hè, wat ben ik toch slim!
Goed zo schat, kusjes en knuffels voor jou.quote:
Ik ben een racist jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef coban het volgende:
Rezania waarom noem je hem geen narcist en mij wel?
Oh ja, helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef coban het volgende:
Rezania waarom noem je hem geen narcist en mij wel?
Niet.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb de TR af afgehandeld
Bedankt voor het melden.
Doe mij maar een sapje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Ik heb geen tieten.quote:
Balen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten.
Althans niet van die grote.
Ik heb je tepels gevoeld.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten.
Althans niet van die grote.
Het was koudquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:10 schreef smegmanus het volgende:
Verkapte SC dit, even wat notes uitdelen.
Kwam, hihi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:13 schreef Rezania het volgende:
Pic van smegmanus in de spoiler.Niet raakbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pic van smegmanus in de spoiler.Keiharde diss, ditdat alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
Pic van smegmanus in de spoiler.Al komt het aardig in de buurt, ik heb alleen gaten in m'n handen en loop vaak over water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:10 schreef smegmanus het volgende:
Verkapte SC dit, even wat notes uitdelen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Al komt het aardig in de buurt, ik heb alleen gaten in m'n handen en loop vaak over water.
Nee hoor.quote:
Dat noemen ze machtsmisbruik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik maak gewoon misbruik van mijn rechten.
Ik draag dan wel vaak clownpattas, maar voor de rest lijkt ik er wel een beetje op.quote:
Goed werk Sherlockquote:
Ja, ik ben dan ook heel erg slim!quote:
Ik ben blij voor je.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik ben dan ook heel erg slim!
Bawwwwwww sorry, het gaat ook zo snel.quote:
Hoezo plaats jij altijd kusjes op de meest vreemde plaatsen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bawwwwwww sorry, het gaat ook zo snel.
Kusje op je rechter teelbal.
Zo vol op de vretbak is zo standaard.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo plaats jij altijd kusjes op de meest vreemde plaatsen?
Wij baggeren graag op niveau.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:23 schreef coban het volgende:
Ja jullie zijn ook wel welkom in udowu ipv hier te baggeren.
Hmmmmmm ik ben gek op appelflappen.quote:
Baggeren...quote:
Ik heb geen boeken nodig om te baggeren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Baggeren...
[ afbeelding ]
Meer doe ik niet bij Nederlands.
Keihard dit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:25 schreef Sasman het volgende:
Wenen wenen smegmanus is mentaal te zwak. Wenen in zijn vak.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oer oer oer, smegmanus is een boer.[ afbeelding ]
Hoi koban.quote:
Eiken eiken eiken, coban moet niet zo zeiken.quote:
Mi-auw.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:28 schreef Myraela het volgende:
Tering mijn kat snurkt harder dan een volwassen man.
Haha...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:29 schreef Oerbeer het volgende:
Tering mijn man snurkt harder dan een volwassen kat
Lees mijn ondertitel hardop voor en probeer het opnieuw.quote:
Geen matties meer wij.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eiken eiken eiken, coban moet niet zo zeiken.![]()
Dat was juist de grapquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:29 schreef coban het volgende:
[..]
Lees mijn ondertitel hardop voor en probeer het opnieuw.
Ik bibber en beef.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat is dit voor kuttopic? Als ik een topicreport doe komt het zeker eerst bij jou he ts. Ik open wel een draadje in fb, om via de eerste tig posts jouw misbruik van je smurfenpowers aan te tonen. Echt waar joh, als de admins met je klaar zijn, zul je nooit meer denken, ik wil seks
Inderdaad, na seks met admins stelt de rest niets meer voor.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat is dit voor kuttopic? Als ik een topicreport doe komt het zeker eerst bij jou he ts. Ik open wel een draadje in fb, om via de eerste tig posts jouw misbruik van je smurfenpowers aan te tonen. Echt waar joh, als de admins met je klaar zijn, zul je nooit meer denken, ik wil seks
Nee ik wil dat je op de grond zit en aan mijn voeten smeekt om vergiffenis.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eg eg eg, coban wil dat ik sorry zeg.
Ik geloofde nooit dat god meteen straft, maar nu lijken mijn kaarsjes en bidmomentjes toch maar mooi geholpen te hebben zeg. Wow.quote:
Is is is, coban wil dat ik smeek om vergiffenis.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:32 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik wil dat je op de grond zit en aan mijn voeten smeekt om vergiffenis.
Ik ben blij voor je.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik geloofde nooit dat god meteen straft, maar nu lijken mijn kaarsjes en bidmomentjes toch maar mooi geholpen te hebben zeg. Wow.
Dat is hoe ik rol.quote:
O.quote:
Gewoon een gevoel, zo denk ik ook dat jij rond de 30 bent.quote:
23 to be exactquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon een gevoel, zo denk ik ook dat jij rond de 30 bent.
Mentaal heb jij gewoon veel meegemaakt. Bij smegje is dat leeg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die jonger dan mij was.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
Maar dat was helemaal in het begin.Daarna dacht ik midden 20.
Hoiquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, na seks met admins stelt de rest niets meer voor.
Had je dat verteld?quote:
Yvonne.quote:
Kilo Utrecht Tangoquote:
Ja man. Zo gaan die dingen hequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kilo Utrecht TangoEen Admin.
I'M FUCKED
Haha zo'n gevoel had ik al, zeker een vd jongste mods dan.quote:
Een heitjequote:
Maar wel een mooi naamtopic in Fbquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
I'M FUCKED
Door wie?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
I'M FUCKED
Toen ik met 17 begon volgens mij wel, maar nu zijn er jongere.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:39 schreef coban het volgende:
[..]
Haha zo'n gevoel had ik al, zeker een vd jongste mods dan.
Nog niemand, iemand interesse?quote:
Je wordt oudquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen ik met 17 begon volgens mij wel, maar nu zijn er jongere.
Onder het mom van 'vissen'quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nog niemand, iemand interesse?
Zij heeft alleen maar een tag, voor de rest is ze geloof ik een gewone user.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nog niemand, iemand interesse?
Ow een soort monopoly. Maar dan anders.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zij heeft alleen maar een tag, voor de rest is ze geloof ik een gewone user.
QFT.quote:
Oh krijg nou. En ik maar proberen om alsnog aan die Bruine beer tag/kleur te komen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zij heeft alleen maar een tag, voor de rest is ze geloof ik een gewone user.
Nee, FA geweest.quote:
Katten zijn eigenwijs, komen in een goede portieverpakking, passen in geval van nood in de magnetron, stinken niet. Kattenquote:
Is dat ook niet een vorm van Admin?quote:
Sowieso mensenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:45 schreef coban het volgende:
Mensen met tagje terwijl ze niks voorstellen.
Heb jij een hond?quote:
Ik probeer nog steeds een oranje 'Hollander' tagje te krijgen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh krijg nou. En ik maar proberen om alsnog aan die Bruine beer tag/kleur te komen.
Krijgen milf's gewoon een streepje voor hier
ForumAdmin ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:45 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Is dat ook niet een vorm van Admin?
Stinken niet? Dat heb je dat kat van mijn buren zeker nog nooit geroken?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Katten zijn eigenwijs, komen in een goede portieverpakking, passen in geval van nood in de magnetron, stinken niet. Katten
Nikky stamt nog uit de tijd van de oerknal die FOK! creeerde manquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh krijg nou. En ik maar proberen om alsnog aan die Bruine beer tag/kleur te komen.
Krijgen milf's gewoon een streepje voor hier
Omdat Smeg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:45 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Dit topic gaat best wel hard!
Wir sind die hollander...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb jij een hond?
[..]
Ik probeer nog steeds een oranje 'Hollander' tagje te krijgen.
Waar stinken die dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stinken niet? Dat heb je dat kat van mijn buren zeker nog nooit geroken?
Jup, iedereen houdt ook van hemquote:
Ik voel de liefdequote:
Nou en?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:47 schreef coban het volgende:
Nationaliteit willen aanduiden dmv tagjes
Ja weet ik. Daarom dacht ik ook nog steeds dat ze admin was.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nikky stamt nog uit de tijd van de oerknal die FOK! creeerde man![]()
Dat beest meurt gewoon een uur in de wind, ik weet ook niet waar het aan ligt. Nu moet ik wel toegeven, dat sommigen honden ook echt meuren.quote:
Waarom moet dit topic dicht?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:47 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
En zelfs een admin die dit topic niet sluit!
Waarom? Het is geen god van verdoemenis zoals bij de katholieken, het is godin yvonne, van de ruige seks en diepgangquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:47 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
En zelfs een admin die dit topic niet sluit!
Dat maar een 'Dictator' tagje!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:47 schreef coban het volgende:
Nationaliteit willen aanduiden dmv tagjes
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Waarom? Het is geen god van verdoemenis zoals bij de katholieken, het is godin yvonne, van de ruige seks en diepgang![]()
![]()
Ruige seks, gaat heenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Waarom? Het is geen god van verdoemenis zoals bij de katholieken, het is godin yvonne, van de ruige seks en diepgang![]()
![]()
Zodra ze me vrijlaten uit de psychiatrische inrichting?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:49 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Als ik anaal genomen wil worden, dan alleen door smegmanus. Ik heb gehoord dat het dodelijk kan zijn, maar mocht ik het overleven, dan zal dat het vast en zeker wel waard zijn. Wanneer meeten we een keertje smeg?
Dus jij houdt van teder en lief, met romantische muziek (Barry White misschien iets?) en kaarslicht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommigen zeggen dat het glas halfvol is, anderen zeggen dat het glas half leeg is. Ik zeg: Het glas bevat water.
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:50 schreef coban het volgende:
Mensen die niet begrijpen dat dit topic niet wordt gesloten omdat het door een hogere macht is geopend enzo.
Net als vroeger, wij stellen zeg maar de lagere sociale klasse voor.
Ieuw, ik ben zelf bejaard, dat is toch smerig man.quote:
Ja. De landwerkersquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:50 schreef coban het volgende:
Mensen die niet begrijpen dat dit topic niet wordt gesloten omdat het door een hogere macht is geopend enzo.
Net als vroeger, wij stellen zeg maar de lagere sociale klasse voor.
Ik kan ook wel op visite komen hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:50 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zodra ze me vrijlaten uit de psychiatrische inrichting?
Jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
Alleen rustige 1 stand seks nooit buiten de slaapkamer?
Dus in bij de ding, en uit bij de dong?quote:
Bahh alles flubberend enzo ieuww.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ieuw, ik ben zelf bejaard, dat is toch smerig man.
I
En dat dan met Barry White en kaarslichtquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:51 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Dus in bij de ding, en uit bij de dong?
Och armequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:52 schreef Myraela het volgende:
Willen mensen geen frikadellen voor mijn neus eten als ik op dieet ben.
Vervelend is dat he? Lapo in een door Smegmanus geopend topic. Mijn leven is compleet!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:52 schreef Myraela het volgende:
Willen mensen geen frikadellen voor mijn neus eten als ik op dieet ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |