Dat maar een 'Dictator' tagje!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:47 schreef coban het volgende:
Nationaliteit willen aanduiden dmv tagjes
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Waarom? Het is geen god van verdoemenis zoals bij de katholieken, het is godin yvonne, van de ruige seks en diepgang![]()
![]()
Ruige seks, gaat heenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Waarom? Het is geen god van verdoemenis zoals bij de katholieken, het is godin yvonne, van de ruige seks en diepgang![]()
![]()
Zodra ze me vrijlaten uit de psychiatrische inrichting?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:49 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Als ik anaal genomen wil worden, dan alleen door smegmanus. Ik heb gehoord dat het dodelijk kan zijn, maar mocht ik het overleven, dan zal dat het vast en zeker wel waard zijn. Wanneer meeten we een keertje smeg?
Dus jij houdt van teder en lief, met romantische muziek (Barry White misschien iets?) en kaarslicht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommigen zeggen dat het glas halfvol is, anderen zeggen dat het glas half leeg is. Ik zeg: Het glas bevat water.
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:50 schreef coban het volgende:
Mensen die niet begrijpen dat dit topic niet wordt gesloten omdat het door een hogere macht is geopend enzo.
Net als vroeger, wij stellen zeg maar de lagere sociale klasse voor.
Ieuw, ik ben zelf bejaard, dat is toch smerig man.quote:
Ja. De landwerkersquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:50 schreef coban het volgende:
Mensen die niet begrijpen dat dit topic niet wordt gesloten omdat het door een hogere macht is geopend enzo.
Net als vroeger, wij stellen zeg maar de lagere sociale klasse voor.
Ik kan ook wel op visite komen hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:50 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zodra ze me vrijlaten uit de psychiatrische inrichting?
Jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
Alleen rustige 1 stand seks nooit buiten de slaapkamer?
Dus in bij de ding, en uit bij de dong?quote:
Bahh alles flubberend enzo ieuww.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ieuw, ik ben zelf bejaard, dat is toch smerig man.
I
En dat dan met Barry White en kaarslichtquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:51 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Dus in bij de ding, en uit bij de dong?
Och armequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:52 schreef Myraela het volgende:
Willen mensen geen frikadellen voor mijn neus eten als ik op dieet ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |