quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:10 schreef smegmanus het volgende:
Verkapte SC dit, even wat notes uitdelen.
Kwam, hihi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:13 schreef Rezania het volgende:
Pic van smegmanus in de spoiler.Niet raakbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pic van smegmanus in de spoiler.Keiharde diss, ditdat alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Pic van smegmanus in de spoiler.Al komt het aardig in de buurt, ik heb alleen gaten in m'n handen en loop vaak over water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:10 schreef smegmanus het volgende:
Verkapte SC dit, even wat notes uitdelen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Al komt het aardig in de buurt, ik heb alleen gaten in m'n handen en loop vaak over water.
Nee hoor.quote:
Dat noemen ze machtsmisbruik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik maak gewoon misbruik van mijn rechten.
Ik draag dan wel vaak clownpattas, maar voor de rest lijkt ik er wel een beetje op.quote:
Goed werk Sherlockquote:
Ja, ik ben dan ook heel erg slim!quote:
Ik ben blij voor je.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik ben dan ook heel erg slim!
Bawwwwwww sorry, het gaat ook zo snel.quote:
Hoezo plaats jij altijd kusjes op de meest vreemde plaatsen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bawwwwwww sorry, het gaat ook zo snel.
Kusje op je rechter teelbal.
Zo vol op de vretbak is zo standaard.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo plaats jij altijd kusjes op de meest vreemde plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |