Baggeren...quote:
Ik heb geen boeken nodig om te baggeren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Baggeren...
[ afbeelding ]
Meer doe ik niet bij Nederlands.
Keihard dit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:25 schreef Sasman het volgende:
Wenen wenen smegmanus is mentaal te zwak. Wenen in zijn vak.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oer oer oer, smegmanus is een boer.[ afbeelding ]
Hoi koban.quote:
Eiken eiken eiken, coban moet niet zo zeiken.quote:
Mi-auw.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:28 schreef Myraela het volgende:
Tering mijn kat snurkt harder dan een volwassen man.
Haha...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:29 schreef Oerbeer het volgende:
Tering mijn man snurkt harder dan een volwassen kat
Lees mijn ondertitel hardop voor en probeer het opnieuw.quote:
Geen matties meer wij.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eiken eiken eiken, coban moet niet zo zeiken.![]()
Dat was juist de grapquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:29 schreef coban het volgende:
[..]
Lees mijn ondertitel hardop voor en probeer het opnieuw.
Ik bibber en beef.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat is dit voor kuttopic? Als ik een topicreport doe komt het zeker eerst bij jou he ts. Ik open wel een draadje in fb, om via de eerste tig posts jouw misbruik van je smurfenpowers aan te tonen. Echt waar joh, als de admins met je klaar zijn, zul je nooit meer denken, ik wil seks
Inderdaad, na seks met admins stelt de rest niets meer voor.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat is dit voor kuttopic? Als ik een topicreport doe komt het zeker eerst bij jou he ts. Ik open wel een draadje in fb, om via de eerste tig posts jouw misbruik van je smurfenpowers aan te tonen. Echt waar joh, als de admins met je klaar zijn, zul je nooit meer denken, ik wil seks
Nee ik wil dat je op de grond zit en aan mijn voeten smeekt om vergiffenis.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eg eg eg, coban wil dat ik sorry zeg.
Ik geloofde nooit dat god meteen straft, maar nu lijken mijn kaarsjes en bidmomentjes toch maar mooi geholpen te hebben zeg. Wow.quote:
Is is is, coban wil dat ik smeek om vergiffenis.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:32 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik wil dat je op de grond zit en aan mijn voeten smeekt om vergiffenis.
Ik ben blij voor je.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik geloofde nooit dat god meteen straft, maar nu lijken mijn kaarsjes en bidmomentjes toch maar mooi geholpen te hebben zeg. Wow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |