Oh krijg nou. En ik maar proberen om alsnog aan die Bruine beer tag/kleur te komen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zij heeft alleen maar een tag, voor de rest is ze geloof ik een gewone user.
Nee, FA geweest.quote:
Katten zijn eigenwijs, komen in een goede portieverpakking, passen in geval van nood in de magnetron, stinken niet. Kattenquote:
Is dat ook niet een vorm van Admin?quote:
Sowieso mensenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:45 schreef coban het volgende:
Mensen met tagje terwijl ze niks voorstellen.
Heb jij een hond?quote:
Ik probeer nog steeds een oranje 'Hollander' tagje te krijgen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh krijg nou. En ik maar proberen om alsnog aan die Bruine beer tag/kleur te komen.
Krijgen milf's gewoon een streepje voor hier
ForumAdmin ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:45 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Is dat ook niet een vorm van Admin?
Stinken niet? Dat heb je dat kat van mijn buren zeker nog nooit geroken?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Katten zijn eigenwijs, komen in een goede portieverpakking, passen in geval van nood in de magnetron, stinken niet. Katten
Nikky stamt nog uit de tijd van de oerknal die FOK! creeerde manquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh krijg nou. En ik maar proberen om alsnog aan die Bruine beer tag/kleur te komen.
Krijgen milf's gewoon een streepje voor hier
Omdat Smeg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:45 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Dit topic gaat best wel hard!
Wir sind die hollander...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb jij een hond?
[..]
Ik probeer nog steeds een oranje 'Hollander' tagje te krijgen.
Waar stinken die dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stinken niet? Dat heb je dat kat van mijn buren zeker nog nooit geroken?
Jup, iedereen houdt ook van hemquote:
Ik voel de liefdequote:
Nou en?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:47 schreef coban het volgende:
Nationaliteit willen aanduiden dmv tagjes
Ja weet ik. Daarom dacht ik ook nog steeds dat ze admin was.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nikky stamt nog uit de tijd van de oerknal die FOK! creeerde man![]()
Dat beest meurt gewoon een uur in de wind, ik weet ook niet waar het aan ligt. Nu moet ik wel toegeven, dat sommigen honden ook echt meuren.quote:
Waarom moet dit topic dicht?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:47 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
En zelfs een admin die dit topic niet sluit!
Waarom? Het is geen god van verdoemenis zoals bij de katholieken, het is godin yvonne, van de ruige seks en diepgangquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:47 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
En zelfs een admin die dit topic niet sluit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |