En toch blijf P_z komenquote:Op zondag 25 september 2011 02:51 schreef Dimens het volgende:
Ook kut users daar, zoals Plastic_zak,
Het enige wat ontbreekt in mijn leven is een leuke dame. Maar bij status staat Single & Happy... Oeff.. leuke indomeisjes zo dichtbij me. Hihi bloosbloosquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 02:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik wilgraag
![]()
maagd blijven
![]()
![]()
tot
het
huwelijk
![]()
Maar natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 02:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik wilgraag
![]()
maagd blijven
![]()
![]()
tot
het
huwelijk
![]()
Vraag mij soms wel af van wiequote:Op zondag 25 september 2011 02:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is toch maar een kloon, die doet het erom.
schatquote:
Principiële overwegingen of religieuze overwegingen?quote:Op zondag 25 september 2011 02:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik wilgraag
![]()
maagd blijven
![]()
![]()
tot
het
huwelijk
![]()
zo mag ik het horen!quote:Op zondag 25 september 2011 02:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
happy non-single die feestje laat liggen omdat morgen nog een feestje in da house
quote:Op zondag 25 september 2011 02:56 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik wilgraag
![]()
maagd blijven
![]()
![]()
tot
het
huwelijk
![]()
Religieuzequote:Op zondag 25 september 2011 02:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Principiële overwegingen of religieuze overwegingen?
Ik wil het ook wel weten, eens aan een mod vragen want het staat tussen zijn notes.quote:Op zondag 25 september 2011 02:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vraag mij soms wel af van wie
[..]
schat
flipsiequote:Op zondag 25 september 2011 02:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vraag mij soms wel af van wie
[..]
schat
Smegmanus kon het niet zien volgens mijquote:Op zondag 25 september 2011 02:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel weten, eens aan een mod vragen want het staat tussen zijn notes.
Nog je lenzen in?quote:
Je zal het maar voor 50% zijn. Blijf je dan ook half maagd?quote:
jaquote:Op zondag 25 september 2011 02:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Smegmanus kon het niet zien volgens mij
[..]
Nog je lenzen in?
Nouja, hij kon wel zien dat het een kloon is.quote:Op zondag 25 september 2011 02:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Smegmanus kon het niet zien volgens mij
[..]
Nog je lenzen in?
Dan word je voor de helft geneuktquote:Op zondag 25 september 2011 02:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je zal het maar voor 50% zijn. Blijf je dan ook half maagd?
Ooit een indonees gezien die moslim is?quote:Op zondag 25 september 2011 02:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
MYV, ben je echt moslima?
Succesquote:Op zondag 25 september 2011 02:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja. ga ze nu proberen uit te doen.
Nouja dat bedoel ikquote:Op zondag 25 september 2011 02:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nouja, hij kon wel zien dat het een kloon is.
Misschien yvonne eens even lief aan gaan kijken.
er zijn moeilijk veel indonezen moslim hoorquote:Op zondag 25 september 2011 03:01 schreef MYV het volgende:
[..]
Dan word je voor de helft geneukt![]()
[..]
Ooit een indonees gezien die moslim is?Nee ben atheist
Serieus?quote:Op zondag 25 september 2011 03:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
er zijn moeilijk veel indonezen moslim hoor
Niet in Nederland.quote:Op zondag 25 september 2011 03:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
er zijn moeilijk veel indonezen moslim hoor
Ik schrok alquote:Op zondag 25 september 2011 03:01 schreef MYV het volgende:
[..]
Dan word je voor de helft geneukt![]()
[..]
Ooit een indonees gezien die moslim is?Nee ben atheist
Flipperquote:
die horen niet wakker te zijn, over 2 uur gaat de muziek al aan, niet goed om minder dan 2 uur te slapenquote:Op zondag 25 september 2011 03:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wat is er mis met moslims dan?
YEAUUUUU, EX-SCHOOLGENOOTquote:Op zondag 25 september 2011 03:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
AMERSFOOOOOOOOOOOORT
ah oke dan wweet ik datquote:Op zondag 25 september 2011 03:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die horen niet wakker te zijn, over 2 uur gaat de muziek al aan, niet goed om minder dan 2 uur te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |