Hoi, OMG je bent gewoon Indisch en voor FC Utreg.quote:
Sex on the beachquote:Op zondag 25 september 2011 02:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Purple rain had ik op vakantie, vond ik ook niet geweldig nee
Ik speel vaak op safe, tequila sunrise
Dat heb jij toch helemaal niet nodig?quote:Op zondag 25 september 2011 02:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik ga ook even een schoonheidsslaapje doen tot Dimens er is.
Slaap zachtquote:Op zondag 25 september 2011 02:49 schreef Franneh het volgende:
[..]
Sex on the beach
Ik ga slapen zo een beetje![]()
WAAROM MIJ NIET NOEMEN TAZZZ.quote:Op zondag 25 september 2011 02:50 schreef Ragboer het volgende:
Lieve meisjes, overdag zijn jullie allemaal welkom in UDOWU hoor. Is heel leuk, met leuke users zoals Beach en aight1 en Ragboer.
Je vergeet er een paar.quote:Op zondag 25 september 2011 02:50 schreef Ragboer het volgende:
Lieve meisjes, overdag zijn jullie allemaal welkom in UDOWU hoor. Is heel leuk, met leuke users zoals Beach en aight1 en Ragboer.
Je vergeet er te veelquote:Op zondag 25 september 2011 02:50 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben ook Utrechtenares!quote:Op zondag 25 september 2011 02:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi, OMG je bent gewoon Indisch en voor FC Utreg.![]()
![]()
hihi
INB4 TR van Plastic_zak.quote:Op zondag 25 september 2011 02:51 schreef Dimens het volgende:
Ook kut users daar, zoals Plastic_zak,
OMGquote:
Aight is mijn beste buddyquote:Op zondag 25 september 2011 02:50 schreef Ragboer het volgende:
Zoals?quote:Op zondag 25 september 2011 02:52 schreef MYV het volgende:
[..]
Aight is mijn beste buddyIk mis hem. Als je hem spreekt geef dat door wil je, dan krijg je alles wat je wilt
Waarom weet ik wie dit is.quote:Op zondag 25 september 2011 02:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
baby you can have whatever you likeeeee
Justin Bieber?quote:
En toch blijf P_z komenquote:Op zondag 25 september 2011 02:51 schreef Dimens het volgende:
Ook kut users daar, zoals Plastic_zak,
Het enige wat ontbreekt in mijn leven is een leuke dame. Maar bij status staat Single & Happy... Oeff.. leuke indomeisjes zo dichtbij me. Hihi bloosbloosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |