Dilemma dusquote:Op zondag 25 september 2011 00:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet te veel, ik probeer aan te komen maar wil niet hele dagen bezopen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 00:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wil Monkyyy en MYVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MYV krijg je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Waarom denk je dat ik rook? Ik vind het echt ranzigquote:Op zondag 25 september 2011 00:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dilemma dus
Stoppen met roken helpt wel met aankomen
kopen?quote:
Ehm nee, gewoon losse blaadjes, bij de tuinen gehaald zegmaar.quote:Op zondag 25 september 2011 00:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
van pickwick die gentle green?
quote:
Omdat ik morgen MacBook ga halen, dan is deze overbodig en van dat geld nog even sparen en dan ergens volgende maand die Harman Kardon set halen.quote:Op zondag 25 september 2011 00:50 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom doe je eigenlijk je laptop weg? Wel leuk ding ofzo!
Om en omquote:
ok ok, welke teevee ?quote:Op zondag 25 september 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat ik morgen MacBook ga halen, dan is deze overbodig en van dat geld nog even sparen en dan ergens volgende maand die Harman Kardon set halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |