goed verhaal, lekker kort.quote:
OKquote:Op zondag 25 september 2011 03:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik was vandaag ook bij een kat, hij heet meneer
Ik mag gwn op schoot bij MYV en ze gaat me aaien ensowwwquote:
enigstequote:Op zondag 25 september 2011 03:17 schreef napoleonfour het volgende:
Welkom in mijn FotoBoek.
Allereerst mijn vriendjes op het forum
Natuurlijk op alfabetische volgorde:
3keernix, 92Merel, 9611Niels, Aight1, Beach, Breezersletje17, Cosmo., Dyr., Fairytalessuck, Franneh, Freezepop, HappyBob, Intronic, JanPiraat, Japieman, K-Cash, Lindgren., Lysdexie, Michhas, MYV, Napoleonfour, Oceanview, Patje1987, Penisbaard, stevenmac26, The_Chosen_1, WillFerrell, xSummergirlx.
enigste overwinteraars.
quote:Op zondag 25 september 2011 03:17 schreef napoleonfour het volgende:
Welkom in mijn FotoBoek.
Allereerst mijn vriendjes op het forum
Natuurlijk op alfabetische volgorde:
3keernix, 92Merel, 9611Niels, Aight1, Beach, Breezersletje17, Cosmo., Dyr., Fairytalessuck, Franneh, Freezepop, HappyBob, Intronic, JanPiraat, Japieman, K-Cash, Lindgren., Lysdexie, Michhas, MYV, Napoleonfour, Oceanview, Patje1987, Penisbaard, stevenmac26, The_Chosen_1, WillFerrell, xSummergirlx.
enigste overwinteraars.
xdquote:Op zondag 25 september 2011 03:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik mag gwn op schoot bij MYV en ze gaat me aaien ensowww![]()
![]()
hihi
pim pam pet
xD
oh, moet ik dan elatief gaan gebruiken? Enigste kan gewoon in deze context.quote:Op zondag 25 september 2011 03:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
enigste
Maar wel keiharde waarheid. Allemaal allemaal via nachtbagger leren kennen r.i.p. r.i.p.
Nou vooruit vooruit, ben te moe om daarover na tedenkenquote:Op zondag 25 september 2011 03:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh, moet ik dan elatief gaan gebruiken? Enigste kan gewoon in deze context.
keihardquote:
Ben nach dem klossen maar niet zo ergquote:Op zondag 25 september 2011 03:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vooruit vooruit, ben te moe om daarover na tedenken
[..]
keihard
iedereen hosselt hier elkaarquote:Op zondag 25 september 2011 03:22 schreef o.la het volgende:
Wat is dit voor topic als ik vragen mag? Ik lees een aantal post maar kan geen link leggen. Ik niet begrijp?
zie mijn last fm gr.quote:Op zondag 25 september 2011 03:23 schreef Ragboer het volgende:
Wat voor muziek houden jullie van?
Op FOK! houdt iedereen van rock en indie, klopt dat hier ook?
van mij weet je alquote:Op zondag 25 september 2011 03:23 schreef Ragboer het volgende:
Wat voor muziek houden jullie van?
Op FOK! houdt iedereen van rock en indie, klopt dat hier ook?
's Nachts kan hier onzin gepost worden omdat moderators slapen. Deze 'nachtbagger' is gedoogde onzinpraat.quote:Op zondag 25 september 2011 03:22 schreef o.la het volgende:
Wat is dit voor topic als ik vragen mag? Ik lees een aantal post maar kan geen link leggen. Ik niet begrijp?
jha oow nicequote:Op zondag 25 september 2011 03:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
's Nachts kan hier onzin gepost worden omdat moderators slapen. Deze 'nachtbagger' is gedoogde onzinpraat.
die de volgende ochtend wordt nagelopen zodat je alsnog een belachelijke ban krijgt. gr.quote:Op zondag 25 september 2011 03:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
's Nachts kan hier onzin gepost worden omdat moderators slapen. Deze 'nachtbagger' is gedoogde onzinpraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |