quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:12 schreef GlowMouse het volgende:
Er zijn nog 150 users die gewoon ads blijven blokkeren nadat er vrij irritante doch duidelijke meldingen kwamenWie heeft de beste suggestie om deze users over de streep te trekken?
quote:
quote:
Dat is toch alleen als je van alles aanraakt?quote:
oei warme bolletjesquote:Op zondag 25 september 2011 01:46 schreef Boterbartje het volgende:
nachtbakker gaat hard vandaag
als warme bolletjes
als jij gaat stofzuigen, stofzuiger maakt statische elektriciteit. als je weet op wat voor voltage de hardware in jouw pc werkt snap je dat je dat ding naar de tering helptquote:
ALS RIJPE APPELENquote:
Het moet een echte winkel zijn, geen internet shop.quote:Op zondag 25 september 2011 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hebben ze daar echt een laagste prijs garantie? Of is dat bedolven onder voorwaarden?
Ik las rijpe kutquote:
BRILquote:
Houd eens shift ingedrukt en doe dat eens boven, boven, onder, onder, links, rechts, links, rechts, b, a.quote:
Ik een afbak-croissantje iedere zondag morgenquote:Op zondag 25 september 2011 01:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Afbakbroodjes uit de oven, bijna elke dag mijn ontbijt
650V voeding maar zoveel gebruikt die nooit volgens mijquote:Op zondag 25 september 2011 01:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
als jij gaat stofzuigen, stofzuiger maakt statische elektriciteit. als je weet op wat voor voltage de hardware in jouw pc werkt snap je dat je dat ding naar de tering helpt
Jaja de dinges codequote:Op zondag 25 september 2011 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Houd eens shift ingedrukt en doe dat eens boven, boven, onder, onder, links, rechts, links, rechts, b, a.
Mensen die denken dat ik die code niet kenquote:Op zondag 25 september 2011 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Houd eens shift ingedrukt en doe dat eens boven, boven, onder, onder, links, rechts, links, rechts, b, a.
f5 en zelfde codequote:Op zondag 25 september 2011 01:48 schreef Drommeldaris het volgende:
WAT DE FUCK KAN IK DIT OOK WEER WEGHALEN?
he did itquote:Op zondag 25 september 2011 01:48 schreef Drommeldaris het volgende:
WAT DE FUCK KAN IK DIT OOK WEER WEGHALEN?
HOUD JE MUIL JONGE KOM JE MOEDER OMSTOTEN MIJN NB NOEMEN KKBOELERquote:
Ik heb standaard standaard.quote:
Je moeder omstoten?quote:Op zondag 25 september 2011 01:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
HOUD JE MUIL JONGE KOM JE MOEDER OMSTOTEN MIJN NB NOEMEN KKBOELER
mensen die dat niet kennenquote:Op zondag 25 september 2011 01:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moeder omstoten?
Gast, wtf
picsquote:Op zondag 25 september 2011 01:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn custom css is mooier dan die van jouw.
ik deed het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |