laatste pogingquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:21 schreef Spewey het volgende:
vandaar dat cars shirt..
(en ik vier dat ik 3 jaar mama ben)
dit! echtquote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef Reilain het volgende:
Geweldig Spewey!!! Hopelijk vind je de goede maat..
Waar issie van?
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Shoot! Ik kan de OP niet meer wijzigen.
En ik had nog wel ook de vergeten linkjes uit de vorige topics ook opgezocht![]()
Nou ja, ik plemp ze even hier neer. Dan moet de nieuwe TS dat maar even overnemen.
www.laulicious.nl
www.oldnavy.gap.com
www.4funkyflavours.eu
www.pompdelux.nl
Slofjes Ebay: http://stores.ebay.nl/rra(...)trksid=p4634.c0.m322
Wheeee, done!quote:Op maandag 26 september 2011 14:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Spewey, dit is een post van mij uit het vorige topic. Wil jij de linkjes nog even bijwerken in de OP?
[..]
Heb nog geen folder in de bus gehad grrrquote:Op maandag 26 september 2011 12:26 schreef Sandous het volgende:
hebben jullie de hema folder gezien <3
zoveel leuks gezien, lekker ouderwets in een nieuw jasje! love it
Tofquote:Op maandag 26 september 2011 19:47 schreef Spewey het volgende:
Ja heb nog wel wat gevonden, alleen geen tijd nog gehad om het op de foto te zetten, doe ik morgen.
Hier ook geen Hema folder in de bus gehad, maar wel via mail. Je kan hem op de website bekijkenquote:Op maandag 26 september 2011 19:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heb nog geen folder in de bus gehad grrr
maar was wel vandaag bij de Hema, ze hebben er een houten winkeltje (heb ik zelf al zoiets) en houten kassa en ouderwetse nep boodschapjes en weegschaal![]()
![]()
ga ik allemaal kopen v v Wolf als verjaardagskado, krijgt ie een heel winkeltje
sorry offtopic![]()
ontopic: ze hadden er ook toffe shirt t/m 110 ofzo met zo'n oud Hema logo erop
quote:Op maandag 26 september 2011 19:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik heb gewoon een shirt heeeeeel erg op de groei gekocht (lees:mt 140) omdat ik hem zo leuk vond.Bij de Wibra! grijze longsleeve met testbeeld erop
Kijk, jij begrijpt mequote:Op maandag 26 september 2011 20:06 schreef Spewey het volgende:
Site is toegevoegd Pessie.
[..]Over 5 jaar loopt Wolf er weer geweldig bij.
(Ryan heeft ook al 1 shirt maat 140, met olifantenkreeg hem er niet bij weg)
Ik krijg helaas van de online folder de afbeelding niet geknipt en geplakt, wou t even laten zien.quote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef bodpa09 het volgende:
Ja! dat kwam ik dus net melden Poppejans! Bij de Lidl!
zo beter?quote:Op maandag 26 september 2011 21:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Die pyama is echt heel leuk! Helaas niet echt mannelijk..
ik word er zo hebberig van!quote:Op maandag 26 september 2011 22:00 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
deze dan
http://www.kokkie.be/nl/winkel/artikel/i/44754
Ja duim maarquote:Op maandag 26 september 2011 23:15 schreef Meimeltje het volgende:
Haha Cooki, ik zal duimen terwijl ik mn eigen centen aan het verdienen ben
Ik geloof alleen dat het even niet naar kleding kan gaan, want Kyllian wil een DS voor zn verjaardag...
Ik ga de salarisonderhandelingen wel wat steviger in nu ik zie wat er op de markt wordt aangeboden aan "noodzakelijke kledingstukken"quote:Op maandag 26 september 2011 23:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik moet salariszie zoveel leuks...en dat terwijl.dreumes gewoon niks nodig heeft
mja kopen kan altijd
Nou ik weet nog niet op papa het er helemaal mee eens gaat zijn, die twijfelt nog geloof ik. Kyllian zit nu voornamelijk op de Ipad, maar spelletjes voor de DS zijn natuurlijk een stukkie duurder. Ook moet er nog ergens één liggen van papa, waarschijnlijk ergens in de overige verhuisdozen maar hij kan hm dus niet vinden.quote:Op maandag 26 september 2011 23:18 schreef Cooki het volgende:
[..]
Ja duim maar![]()
DS/DSI : daar gaat ie veel plezier van hebben(en mama en papa ook
)
Mmm.. dan weet ik wel hoe je de papa blij kunt maken: de Ipad inpakken voor Kyllian en papa een nieuwe Ipad?quote:Op maandag 26 september 2011 23:23 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nou ik weet nog niet op papa het er helemaal mee eens gaat zijn, die twijfelt nog geloof ik. Kyllian zit nu voornamelijk op de Ipad, maar spelletjes voor de DS zijn natuurlijk een stukkie duurder. Ook moet er nog ergens één liggen van papa, waarschijnlijk ergens in de overige verhuisdozen maar hij kan hm dus niet vinden.
Succes morgen, noem het er ook gewoon even bij hoor van de noodzakelijke kledingstukken. Wie weet nemen ze je juist daarom wel aan, want je bent een zorgzaam typetje (iig voor de kinderen)
volgende week maandag! Ik ga ook voor het blauwe shirt kijken.Ze zitten als ik het goed begrijp verpakt in een 2pack.quote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef bodpa09 het volgende:
Ik vind dat blauwe shirt met die wolf leuk en de sokken ook. Wanneer gaat het in eigenlijk?
Koop gewoon zo'n r4 kaartje, is ook makkelijker voor kindjes een spelletje op te starten ipv steeds nieuwe erin te doen.quote:Op maandag 26 september 2011 23:23 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nou ik weet nog niet op papa het er helemaal mee eens gaat zijn, die twijfelt nog geloof ik. Kyllian zit nu voornamelijk op de Ipad, maar spelletjes voor de DS zijn natuurlijk een stukkie duurder. Ook moet er nog ergens één liggen van papa, waarschijnlijk ergens in de overige verhuisdozen maar hij kan hm dus niet vinden.
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Koop gewoon zo'n r4 kaartje, is ook makkelijker voor kindjes een spelletje op te starten ipv steeds nieuwe erin te doen.
Hier heeft ze 2 DS-en versleten en volgende week komt er een DS-xl bij, de DSi is geen meerwaarde voor een kind
ooooooh die moet ik hebben voor een beeb2!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Deze is wel wat voor Rocka![]()
http://www.mumsmarket.nl/(...)abypakje-teckel.html
Stoere Minke! lief zeg!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef Lijnloos het volgende:
Wat een leuk jasje!!!
Minke's nieuwste pyjama aanwinst (uit Luxemburg, Aldi):
[ afbeelding ]
Bumba FTW!
Hij is alleen nog een beetje te groot (maatje 92, maar hij MOEST!!! aan)![]()
Ziet er niet heel warm uit...quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef TimeJumper het volgende:
Zou dit slaapzakje warm genoeg zijn voor de winter?
http://www.hummbee.com/baby/little-sheep-slaapzak-grijs.html
Ligt er aan hoe koud het in je huis wordt maar ik zou voor een gewatteerde gaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef TimeJumper het volgende:
Zou dit slaapzakje warm genoeg zijn voor de winter?
http://www.hummbee.com/baby/little-sheep-slaapzak-grijs.html
Ja van die slaapzak had ik de mouwen er ook afgehaaldquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:04 schreef Cooki het volgende:
Lucas heeft die dikke met auto's ook in de kast gehad, maar die zweet zijn bed uit als de mouwen er aan zitten, dus die slaapzak ligt al weer bij de kringloop... xcusi... vanaf nu bewaar ik "alles" voor fok
enne meimel: nee joh, die heeft ie de hele dag aan, anders loopt ie zo snel wegquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:07 schreef Meimeltje het volgende:
Dat is idd de slaapzak...met een net wakkere Lucas?
De fronsquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:25 schreef Cooki het volgende:
Hele leuke kleertjes jazeker, zo'n lief koppie heeft ie
![]()
leuk rimpelhoofdik zie ze niet
Ow. haha... daar heeft mijn kapper "the pony" voor geïntroduceerdquote:
Jawel, pleisters bedekken ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:32 schreef Meimeltje het volgende:
Dinobos in dierentuin Afoort?
Ik wilde misschien morgen met ze naar Ouwehands gaan, maar denk dat we dat zaterdag maar doen.
Vandaag toevallig ook iets in dino sfeer gekocht, dino pleisters
Geen kleding gekocht, dus ik hoor hier nu niet he
je bent toch als adviseur beschikbaar hier?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:32 schreef Meimeltje het volgende:
Geen kleding gekocht, dus ik hoor hier nu niet he
schoenmaat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:35 schreef Spewey het volgende:
Hmm welke maat, ik twijfel tussen 9 en 10, hij had maat 7.
had ik je bijna weer gerapporteerdquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:37 schreef Meimeltje het volgende:
Die maten zeggen mij niets dus kan geen adviseur spelen
Ow dan ken ik die maten toch wel, in Kyllian zn allstars staat ook zoiets geloof ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:38 schreef Spewey het volgende:
heheeh maat 28, soms is dat maat 9, soms 10 (uk size)
ha fijn! vorige keer zat ik "mis" , met dat overhemdje weetjenog (alle kleuren waren afgekeurd :squote:Op dinsdag 27 september 2011 23:40 schreef Spewey het volgende:
Bedankt Cooki! Ik zat bij sarenza.com en m'n frans is behoorlijk roestig.
Ik vind ze echt heel erg leuk.
dat vond ik zo makkelijk met sandaaltjes: je ziet de voetjes erin/uit groeien...quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:41 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ow dan ken ik die maten toch wel, in Kyllian zn allstars staat ook zoiets geloof ik
Hij heeft ook maat 28, bijna 29.
Wow, mijn grootpoot.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:41 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ow dan ken ik die maten toch wel, in Kyllian zn allstars staat ook zoiets geloof ik
Hij heeft ook maat 28, bijna 29.
Ik ben gewoon een zeikerd met overhemdjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:43 schreef Cooki het volgende:
[..]
ha fijn! vorige keer zat ik "mis" , met dat overhemdje weetjenog (alle kleuren waren afgekeurd :s) ), dus leuk dat het nu door de ballotage heen is hahaha
Dan is hij ook iets langer dan gemiddeld toch? Kyllian was bij 4 jaar 102,5 cm geloof ik en maat 28 schoenen (nu dus een jaar lang die maat gehad).quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:45 schreef Spewey het volgende:
.
[..]
Wow, mijn grootpoot.![]()
Volgende maand z'n 3jr bezoek bij het cb, ben benieuwd naar z'n lengte, ik gok op 105cm.
Vraag je mij tochquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:40 schreef Spewey het volgende:
Bedankt Cooki! Ik zat bij sarenza.com en m'n frans is behoorlijk roestig.
Ik vind ze echt heel erg leuk.
Ik zeg een dierentuinmeet binnenkort! Wij ehbben ook een abo voor A'foort!quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:35 schreef Spewey het volgende:
[..]
Jawel, pleisters bedekken ook.![]()
We gaan idd even naar Amersfoort, handig zo'n abonnement.
Hmm welke maat, ik twijfel tussen 9 en 10, hij had maat 7.
Wij ookquote:Op woensdag 28 september 2011 09:43 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik zeg een dierentuinmeet binnenkort! Wij ehbben ook een abo voor A'foort!
quote:
Verbaast me niets na die bunker sessie vorige week.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:56 schreef Keshet het volgende:
Nou, hup! Plannen met die hap!
Ontopic: Welke kleding kun je je kindje het beste aandoen als je naar de dierentuin gaat?![]()
Ik ben aan 't zoeken naar longsleeves en truien in maatje 80 of 80/86! 74 is ineens te klein!
Mag ik ook mee?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens mij heb ik niets voor Natrhan wat jullie ook hebben...
@Spewey:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keshet ik ben meteen maar voor 86 gegaan. 80 was hier ook te klein na 74. Van de Hema heeft Nathan zelfs een shirt 86/92.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet echt nodig Minke's kleding es gaan uitzoeken, er ligt een klein stapeltje met nog grote(re) maten klaar maar geen idee wat en er ligt momenteel ook best veel in de lade wat eigenlijk al wat te klein is (74-80-86)... tijd voor voorjaarsopruiming![]()
I know... Ik zal es kijekn, ik/we doen eigenlijk niks weg in de hoop dat het misschien nog voor een 2e kindje gebruikt kan worden (Stom nieuw contract, ik wil door met proberenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:55 schreef Keshet het volgende:
Lijnloos, ik ben op zoek naar 80/86
Voor de mama's van meisjes: Bij Zeeman heb je nu, vind ik, hele leuke jurkjes voor wehnag! Blauwe met witte stippen en roze met rode stippen. Er zit ook een legging bij!
was puur voor de sier dus 't kan er zo af. en drukknoopjes zijn geen probleem.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:47 schreef mignonne het volgende:
oh ja bij de hals zeker? nouja eraf slopen daar weer vaststikken moet kunnen toch? of was t een functioneel knoopje?
en vindt ze drukknoopjes dan niet erg?
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:00 schreef trui het volgende:
ik ook hoor pessie! maar de dochter in kwestie wil 'm dan niet aan. zonder dochter erin vind ik dat shirt ook ineens een stuk minder, vandaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu moet ik nog iets bedenken wat on topic is. Oh, Nathan moet een T-shirt aanhet is hier warm!
edit, nu snap ik het. Ik wist het niet, sorry.
doe s niet.. nu wil ik ook een meisjequote:Op woensdag 28 september 2011 13:41 schreef trui het volgende:
voor Cato had ik gisteren ook een leuk pakketje binnen van 4funkyflavours, met o.a.:
dit rokje:
[ afbeelding ]
http://www.4funkyflavours(...)xpress-yourself.html
dit shirt:
[ afbeelding ]
nog wat leuke shirtjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een mooie jas:
[ afbeelding ]
kwestie van goed ophijsen.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:36 schreef Reilain het volgende:
Leuk Keshet!
Ik kreeg eens een legging/rok combinatie cadeau van iemand.. maar dan was het kruis van de legging een stuk lager dan het rokje? Helemaal verkeerd qua verhouding.. is dat bij deze wel goed dus??
Ik! en wil jullie wel eens ontmoeten hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 12:02 schreef Meimeltje het volgende:
Tsss zijn er geen abo houders van Ouwehands??
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:57 schreef octopussy het volgende:
Woohoo, er komt een Primark in Almere
Woei, mijn zus woont in Almere, nog meer reden om vaker langs te gaan: hihaa primarkquote:Op woensdag 28 september 2011 19:57 schreef octopussy het volgende:
Woohoo, er komt een Primark in Almere
Ok, ik hou me in. Sowieso lukt het mij nooit iets leuks te vinden voor mijn ventje bij lindex. Het is misschien niet helemaal mijn ding ofzo, old navy vond ik wel echtquote:Op woensdag 28 september 2011 20:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga er vanuit dat er geen 23 bestellers gaan zijn deze keer
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als ik zie wat Nathan aan heeft is het denk ik inderdaad niet helemaal jouw smaak. Old Navy kon ik dan weer niks leuks vinden
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb de brandweer in het rood. Maat 104! Dus...:P
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:29 schreef bodpa09 het volgende:
Dankje Son, je begreep de hint
ik vind die groene ook erg leuk!
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:28 schreef Keshet het volgende:
Spewey, heb je al dino's in de bus gevonden?
Ik ben ziek. Ga nergens heen helaas dus iets later kan ook wel. Half twee?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:28 schreef Rixtje het volgende:
Chips moet dit topic vaker lezen ben pas half 1 thuis dus ik ga het niet redden.
Jij en ik delen dan wel weer ongeveer dezelfde smaakquote:Op donderdag 29 september 2011 16:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat blauw is mooi he Pessie!
Floris had dat shirt toen ie 2 maanden was ofzo en die stond m ook zo mooi![]()
En die jas vond ik ookzo leuk
aah wat lief!quote:Op donderdag 29 september 2011 14:04 schreef Lijnloos het volgende:
Ah Wolfen Puck
Echt, jullie kunnen die jongens zelfs een vuilniszak aandoen en ik zou het kopen
Das waarquote:Op donderdag 29 september 2011 16:36 schreef pessie het volgende:
[..]
Jij en ik delen dan wel weer ongeveer dezelfde smaak![]()
Ik ben echt blij met de jas, kon het eerst gewoon niet helemaal vinden en vond die van Zara wat te dun. Daarnaast zat daar geen capuchon op, dat is echt een must bij mij (veel op de fiets en aangezien Nathan weinig haar heeft zet ik hem bij een zuchtje wind al een capuchon op).
STOER!-shirt gekocht omdat ik dan geen verzendkosten haden hij is zo mooi
quote:Op donderdag 29 september 2011 17:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Mja kwa kleuren komen ze ook overeen. Hoewel floris meer haar heeft
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef pessie het volgende:
[..]Ach, die van mij is vast ergens binnenin zn hoofd heel mooi haar aan het kweken dat er straks in 1 keer uit komt
![]()
Eerlijk, hij krijgt steeds meer haar, en het wordt ook echt steeds langer. Op de foto is zn haar gewoon niet goed te zien.
Barba jammer van 4FF.
Puck zit over het algemeen ook in 74 hoor. Broeken zeker maar tuinbroeken hebben altijd korte pijpjes. Heb jij dat niet? Ik heb de klein vallende 80 truitjes wel al in de kast hangenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wtfpuck
![]()
Hij is een minibaby!
Floris heeft van broeken nog 74 en rompers echt pas net een maand ook maat 80
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wtfpuck
![]()
Hij is een minibaby!
Floris heeft van broeken nog 74 en rompers echt pas net een maand ook maat 80
dat meen je!!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef Orea het volgende:
[..]Leia zit al een tijdje in de 86/92 rompers van de Hema en die zitten goed
![]()
Mette past de 74/80 niet eens fatsoenlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef Orea het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Spewey had ik al verteld dat ik een bericht op het prikbord van FabricFlavours had achter gelaten over het feit dat ik teleurgesteld ben dat hun winter collectie geen longsleeves bevat? Ze hebben het bericht verwijderd![]()
Yep, mijn kleine dinoholic.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er zijn wat nieuwe t-shirts en rompers bij gekomen en dat is het.
En dino's is wat de klok slaat bij jullie thuis niet?![]()
Jelle ook!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef Orea het volgende:
![]()
1 dag & 1 cm minder hierquote:Op donderdag 29 september 2011 19:47 schreef Orea het volgende:
Ja dat meen ikze is 80 cm, maar best stevig.. (12 kilo
en 14 maanden) En vind de 86/92 niet heel veel verschillen van de 74/80...
groterdsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |