Ow dan ken ik die maten toch wel, in Kyllian zn allstars staat ook zoiets geloof ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:38 schreef Spewey het volgende:
heheeh maat 28, soms is dat maat 9, soms 10 (uk size)
ha fijn! vorige keer zat ik "mis" , met dat overhemdje weetjenog (alle kleuren waren afgekeurd :squote:Op dinsdag 27 september 2011 23:40 schreef Spewey het volgende:
Bedankt Cooki! Ik zat bij sarenza.com en m'n frans is behoorlijk roestig.
Ik vind ze echt heel erg leuk.
dat vond ik zo makkelijk met sandaaltjes: je ziet de voetjes erin/uit groeien...quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:41 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ow dan ken ik die maten toch wel, in Kyllian zn allstars staat ook zoiets geloof ik
Hij heeft ook maat 28, bijna 29.
Wow, mijn grootpoot.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:41 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ow dan ken ik die maten toch wel, in Kyllian zn allstars staat ook zoiets geloof ik
Hij heeft ook maat 28, bijna 29.
Ik ben gewoon een zeikerd met overhemdjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:43 schreef Cooki het volgende:
[..]
ha fijn! vorige keer zat ik "mis" , met dat overhemdje weetjenog (alle kleuren waren afgekeurd :s) ), dus leuk dat het nu door de ballotage heen is hahaha
Dan is hij ook iets langer dan gemiddeld toch? Kyllian was bij 4 jaar 102,5 cm geloof ik en maat 28 schoenen (nu dus een jaar lang die maat gehad).quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:45 schreef Spewey het volgende:
.
[..]
Wow, mijn grootpoot.![]()
Volgende maand z'n 3jr bezoek bij het cb, ben benieuwd naar z'n lengte, ik gok op 105cm.
Vraag je mij tochquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:40 schreef Spewey het volgende:
Bedankt Cooki! Ik zat bij sarenza.com en m'n frans is behoorlijk roestig.
Ik vind ze echt heel erg leuk.
Ik zeg een dierentuinmeet binnenkort! Wij ehbben ook een abo voor A'foort!quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:35 schreef Spewey het volgende:
[..]
Jawel, pleisters bedekken ook.![]()
We gaan idd even naar Amersfoort, handig zo'n abonnement.
Hmm welke maat, ik twijfel tussen 9 en 10, hij had maat 7.
Wij ookquote:Op woensdag 28 september 2011 09:43 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik zeg een dierentuinmeet binnenkort! Wij ehbben ook een abo voor A'foort!
quote:
Verbaast me niets na die bunker sessie vorige week.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:56 schreef Keshet het volgende:
Nou, hup! Plannen met die hap!
Ontopic: Welke kleding kun je je kindje het beste aandoen als je naar de dierentuin gaat?![]()
Ik ben aan 't zoeken naar longsleeves en truien in maatje 80 of 80/86! 74 is ineens te klein!
Mag ik ook mee?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens mij heb ik niets voor Natrhan wat jullie ook hebben...
@Spewey:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keshet ik ben meteen maar voor 86 gegaan. 80 was hier ook te klein na 74. Van de Hema heeft Nathan zelfs een shirt 86/92.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet echt nodig Minke's kleding es gaan uitzoeken, er ligt een klein stapeltje met nog grote(re) maten klaar maar geen idee wat en er ligt momenteel ook best veel in de lade wat eigenlijk al wat te klein is (74-80-86)... tijd voor voorjaarsopruiming![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |