enne meimel: nee joh, die heeft ie de hele dag aan, anders loopt ie zo snel wegquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:07 schreef Meimeltje het volgende:
Dat is idd de slaapzak...met een net wakkere Lucas?
De fronsquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:25 schreef Cooki het volgende:
Hele leuke kleertjes jazeker, zo'n lief koppie heeft ie
![]()
leuk rimpelhoofdik zie ze niet
Ow. haha... daar heeft mijn kapper "the pony" voor geïntroduceerdquote:
Jawel, pleisters bedekken ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:32 schreef Meimeltje het volgende:
Dinobos in dierentuin Afoort?
Ik wilde misschien morgen met ze naar Ouwehands gaan, maar denk dat we dat zaterdag maar doen.
Vandaag toevallig ook iets in dino sfeer gekocht, dino pleisters
Geen kleding gekocht, dus ik hoor hier nu niet he
je bent toch als adviseur beschikbaar hier?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:32 schreef Meimeltje het volgende:
Geen kleding gekocht, dus ik hoor hier nu niet he
schoenmaat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:35 schreef Spewey het volgende:
Hmm welke maat, ik twijfel tussen 9 en 10, hij had maat 7.
had ik je bijna weer gerapporteerdquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:37 schreef Meimeltje het volgende:
Die maten zeggen mij niets dus kan geen adviseur spelen
Ow dan ken ik die maten toch wel, in Kyllian zn allstars staat ook zoiets geloof ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:38 schreef Spewey het volgende:
heheeh maat 28, soms is dat maat 9, soms 10 (uk size)
ha fijn! vorige keer zat ik "mis" , met dat overhemdje weetjenog (alle kleuren waren afgekeurd :squote:Op dinsdag 27 september 2011 23:40 schreef Spewey het volgende:
Bedankt Cooki! Ik zat bij sarenza.com en m'n frans is behoorlijk roestig.
Ik vind ze echt heel erg leuk.
dat vond ik zo makkelijk met sandaaltjes: je ziet de voetjes erin/uit groeien...quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:41 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ow dan ken ik die maten toch wel, in Kyllian zn allstars staat ook zoiets geloof ik
Hij heeft ook maat 28, bijna 29.
Wow, mijn grootpoot.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:41 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ow dan ken ik die maten toch wel, in Kyllian zn allstars staat ook zoiets geloof ik
Hij heeft ook maat 28, bijna 29.
Ik ben gewoon een zeikerd met overhemdjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:43 schreef Cooki het volgende:
[..]
ha fijn! vorige keer zat ik "mis" , met dat overhemdje weetjenog (alle kleuren waren afgekeurd :s) ), dus leuk dat het nu door de ballotage heen is hahaha
Dan is hij ook iets langer dan gemiddeld toch? Kyllian was bij 4 jaar 102,5 cm geloof ik en maat 28 schoenen (nu dus een jaar lang die maat gehad).quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:45 schreef Spewey het volgende:
.
[..]
Wow, mijn grootpoot.![]()
Volgende maand z'n 3jr bezoek bij het cb, ben benieuwd naar z'n lengte, ik gok op 105cm.
Vraag je mij tochquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:40 schreef Spewey het volgende:
Bedankt Cooki! Ik zat bij sarenza.com en m'n frans is behoorlijk roestig.
Ik vind ze echt heel erg leuk.
Ik zeg een dierentuinmeet binnenkort! Wij ehbben ook een abo voor A'foort!quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:35 schreef Spewey het volgende:
[..]
Jawel, pleisters bedekken ook.![]()
We gaan idd even naar Amersfoort, handig zo'n abonnement.
Hmm welke maat, ik twijfel tussen 9 en 10, hij had maat 7.
Wij ookquote:Op woensdag 28 september 2011 09:43 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik zeg een dierentuinmeet binnenkort! Wij ehbben ook een abo voor A'foort!
quote:
Verbaast me niets na die bunker sessie vorige week.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:56 schreef Keshet het volgende:
Nou, hup! Plannen met die hap!
Ontopic: Welke kleding kun je je kindje het beste aandoen als je naar de dierentuin gaat?![]()
Ik ben aan 't zoeken naar longsleeves en truien in maatje 80 of 80/86! 74 is ineens te klein!
Mag ik ook mee?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens mij heb ik niets voor Natrhan wat jullie ook hebben...
@Spewey:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keshet ik ben meteen maar voor 86 gegaan. 80 was hier ook te klein na 74. Van de Hema heeft Nathan zelfs een shirt 86/92.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet echt nodig Minke's kleding es gaan uitzoeken, er ligt een klein stapeltje met nog grote(re) maten klaar maar geen idee wat en er ligt momenteel ook best veel in de lade wat eigenlijk al wat te klein is (74-80-86)... tijd voor voorjaarsopruiming![]()
I know... Ik zal es kijekn, ik/we doen eigenlijk niks weg in de hoop dat het misschien nog voor een 2e kindje gebruikt kan worden (Stom nieuw contract, ik wil door met proberenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:55 schreef Keshet het volgende:
Lijnloos, ik ben op zoek naar 80/86
Voor de mama's van meisjes: Bij Zeeman heb je nu, vind ik, hele leuke jurkjes voor wehnag! Blauwe met witte stippen en roze met rode stippen. Er zit ook een legging bij!
was puur voor de sier dus 't kan er zo af. en drukknoopjes zijn geen probleem.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:47 schreef mignonne het volgende:
oh ja bij de hals zeker? nouja eraf slopen daar weer vaststikken moet kunnen toch? of was t een functioneel knoopje?
en vindt ze drukknoopjes dan niet erg?
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:00 schreef trui het volgende:
ik ook hoor pessie! maar de dochter in kwestie wil 'm dan niet aan. zonder dochter erin vind ik dat shirt ook ineens een stuk minder, vandaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu moet ik nog iets bedenken wat on topic is. Oh, Nathan moet een T-shirt aanhet is hier warm!
edit, nu snap ik het. Ik wist het niet, sorry.
doe s niet.. nu wil ik ook een meisjequote:Op woensdag 28 september 2011 13:41 schreef trui het volgende:
voor Cato had ik gisteren ook een leuk pakketje binnen van 4funkyflavours, met o.a.:
dit rokje:
[ afbeelding ]
http://www.4funkyflavours(...)xpress-yourself.html
dit shirt:
[ afbeelding ]
nog wat leuke shirtjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een mooie jas:
[ afbeelding ]
kwestie van goed ophijsen.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:36 schreef Reilain het volgende:
Leuk Keshet!
Ik kreeg eens een legging/rok combinatie cadeau van iemand.. maar dan was het kruis van de legging een stuk lager dan het rokje? Helemaal verkeerd qua verhouding.. is dat bij deze wel goed dus??
Ik! en wil jullie wel eens ontmoeten hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 12:02 schreef Meimeltje het volgende:
Tsss zijn er geen abo houders van Ouwehands??
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:57 schreef octopussy het volgende:
Woohoo, er komt een Primark in Almere
Woei, mijn zus woont in Almere, nog meer reden om vaker langs te gaan: hihaa primarkquote:Op woensdag 28 september 2011 19:57 schreef octopussy het volgende:
Woohoo, er komt een Primark in Almere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |