I know... Ik zal es kijekn, ik/we doen eigenlijk niks weg in de hoop dat het misschien nog voor een 2e kindje gebruikt kan worden (Stom nieuw contract, ik wil door met proberenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:55 schreef Keshet het volgende:
Lijnloos, ik ben op zoek naar 80/86
Voor de mama's van meisjes: Bij Zeeman heb je nu, vind ik, hele leuke jurkjes voor wehnag! Blauwe met witte stippen en roze met rode stippen. Er zit ook een legging bij!
was puur voor de sier dus 't kan er zo af. en drukknoopjes zijn geen probleem.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:47 schreef mignonne het volgende:
oh ja bij de hals zeker? nouja eraf slopen daar weer vaststikken moet kunnen toch? of was t een functioneel knoopje?
en vindt ze drukknoopjes dan niet erg?
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:00 schreef trui het volgende:
ik ook hoor pessie! maar de dochter in kwestie wil 'm dan niet aan. zonder dochter erin vind ik dat shirt ook ineens een stuk minder, vandaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu moet ik nog iets bedenken wat on topic is. Oh, Nathan moet een T-shirt aanhet is hier warm!
edit, nu snap ik het. Ik wist het niet, sorry.
doe s niet.. nu wil ik ook een meisjequote:Op woensdag 28 september 2011 13:41 schreef trui het volgende:
voor Cato had ik gisteren ook een leuk pakketje binnen van 4funkyflavours, met o.a.:
dit rokje:
[ afbeelding ]
http://www.4funkyflavours(...)xpress-yourself.html
dit shirt:
[ afbeelding ]
nog wat leuke shirtjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een mooie jas:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|