laatste pogingquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:21 schreef Spewey het volgende:
vandaar dat cars shirt..
(en ik vier dat ik 3 jaar mama ben)
dit! echtquote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef Reilain het volgende:
Geweldig Spewey!!! Hopelijk vind je de goede maat..
Waar issie van?
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Shoot! Ik kan de OP niet meer wijzigen.
En ik had nog wel ook de vergeten linkjes uit de vorige topics ook opgezocht![]()
Nou ja, ik plemp ze even hier neer. Dan moet de nieuwe TS dat maar even overnemen.
www.laulicious.nl
www.oldnavy.gap.com
www.4funkyflavours.eu
www.pompdelux.nl
Slofjes Ebay: http://stores.ebay.nl/rra(...)trksid=p4634.c0.m322
Wheeee, done!quote:Op maandag 26 september 2011 14:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Spewey, dit is een post van mij uit het vorige topic. Wil jij de linkjes nog even bijwerken in de OP?
[..]
Heb nog geen folder in de bus gehad grrrquote:Op maandag 26 september 2011 12:26 schreef Sandous het volgende:
hebben jullie de hema folder gezien <3
zoveel leuks gezien, lekker ouderwets in een nieuw jasje! love it
Tofquote:Op maandag 26 september 2011 19:47 schreef Spewey het volgende:
Ja heb nog wel wat gevonden, alleen geen tijd nog gehad om het op de foto te zetten, doe ik morgen.
Hier ook geen Hema folder in de bus gehad, maar wel via mail. Je kan hem op de website bekijkenquote:Op maandag 26 september 2011 19:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heb nog geen folder in de bus gehad grrr
maar was wel vandaag bij de Hema, ze hebben er een houten winkeltje (heb ik zelf al zoiets) en houten kassa en ouderwetse nep boodschapjes en weegschaal![]()
![]()
ga ik allemaal kopen v v Wolf als verjaardagskado, krijgt ie een heel winkeltje
sorry offtopic![]()
ontopic: ze hadden er ook toffe shirt t/m 110 ofzo met zo'n oud Hema logo erop
quote:Op maandag 26 september 2011 19:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik heb gewoon een shirt heeeeeel erg op de groei gekocht (lees:mt 140) omdat ik hem zo leuk vond.Bij de Wibra! grijze longsleeve met testbeeld erop
Kijk, jij begrijpt mequote:Op maandag 26 september 2011 20:06 schreef Spewey het volgende:
Site is toegevoegd Pessie.
[..]Over 5 jaar loopt Wolf er weer geweldig bij.
(Ryan heeft ook al 1 shirt maat 140, met olifantenkreeg hem er niet bij weg)
Ik krijg helaas van de online folder de afbeelding niet geknipt en geplakt, wou t even laten zien.quote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef bodpa09 het volgende:
Ja! dat kwam ik dus net melden Poppejans! Bij de Lidl!
zo beter?quote:Op maandag 26 september 2011 21:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Die pyama is echt heel leuk! Helaas niet echt mannelijk..
ik word er zo hebberig van!quote:Op maandag 26 september 2011 22:00 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
deze dan
http://www.kokkie.be/nl/winkel/artikel/i/44754
Ja duim maarquote:Op maandag 26 september 2011 23:15 schreef Meimeltje het volgende:
Haha Cooki, ik zal duimen terwijl ik mn eigen centen aan het verdienen ben
Ik geloof alleen dat het even niet naar kleding kan gaan, want Kyllian wil een DS voor zn verjaardag...
Ik ga de salarisonderhandelingen wel wat steviger in nu ik zie wat er op de markt wordt aangeboden aan "noodzakelijke kledingstukken"quote:Op maandag 26 september 2011 23:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik moet salariszie zoveel leuks...en dat terwijl.dreumes gewoon niks nodig heeft
mja kopen kan altijd
Nou ik weet nog niet op papa het er helemaal mee eens gaat zijn, die twijfelt nog geloof ik. Kyllian zit nu voornamelijk op de Ipad, maar spelletjes voor de DS zijn natuurlijk een stukkie duurder. Ook moet er nog ergens één liggen van papa, waarschijnlijk ergens in de overige verhuisdozen maar hij kan hm dus niet vinden.quote:Op maandag 26 september 2011 23:18 schreef Cooki het volgende:
[..]
Ja duim maar![]()
DS/DSI : daar gaat ie veel plezier van hebben(en mama en papa ook
)
Mmm.. dan weet ik wel hoe je de papa blij kunt maken: de Ipad inpakken voor Kyllian en papa een nieuwe Ipad?quote:Op maandag 26 september 2011 23:23 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nou ik weet nog niet op papa het er helemaal mee eens gaat zijn, die twijfelt nog geloof ik. Kyllian zit nu voornamelijk op de Ipad, maar spelletjes voor de DS zijn natuurlijk een stukkie duurder. Ook moet er nog ergens één liggen van papa, waarschijnlijk ergens in de overige verhuisdozen maar hij kan hm dus niet vinden.
Succes morgen, noem het er ook gewoon even bij hoor van de noodzakelijke kledingstukken. Wie weet nemen ze je juist daarom wel aan, want je bent een zorgzaam typetje (iig voor de kinderen)
volgende week maandag! Ik ga ook voor het blauwe shirt kijken.Ze zitten als ik het goed begrijp verpakt in een 2pack.quote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef bodpa09 het volgende:
Ik vind dat blauwe shirt met die wolf leuk en de sokken ook. Wanneer gaat het in eigenlijk?
Koop gewoon zo'n r4 kaartje, is ook makkelijker voor kindjes een spelletje op te starten ipv steeds nieuwe erin te doen.quote:Op maandag 26 september 2011 23:23 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nou ik weet nog niet op papa het er helemaal mee eens gaat zijn, die twijfelt nog geloof ik. Kyllian zit nu voornamelijk op de Ipad, maar spelletjes voor de DS zijn natuurlijk een stukkie duurder. Ook moet er nog ergens één liggen van papa, waarschijnlijk ergens in de overige verhuisdozen maar hij kan hm dus niet vinden.
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Koop gewoon zo'n r4 kaartje, is ook makkelijker voor kindjes een spelletje op te starten ipv steeds nieuwe erin te doen.
Hier heeft ze 2 DS-en versleten en volgende week komt er een DS-xl bij, de DSi is geen meerwaarde voor een kind
ooooooh die moet ik hebben voor een beeb2!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Deze is wel wat voor Rocka![]()
http://www.mumsmarket.nl/(...)abypakje-teckel.html
Stoere Minke! lief zeg!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef Lijnloos het volgende:
Wat een leuk jasje!!!
Minke's nieuwste pyjama aanwinst (uit Luxemburg, Aldi):
[ afbeelding ]
Bumba FTW!
Hij is alleen nog een beetje te groot (maatje 92, maar hij MOEST!!! aan)![]()
Ziet er niet heel warm uit...quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef TimeJumper het volgende:
Zou dit slaapzakje warm genoeg zijn voor de winter?
http://www.hummbee.com/baby/little-sheep-slaapzak-grijs.html
Ligt er aan hoe koud het in je huis wordt maar ik zou voor een gewatteerde gaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef TimeJumper het volgende:
Zou dit slaapzakje warm genoeg zijn voor de winter?
http://www.hummbee.com/baby/little-sheep-slaapzak-grijs.html
Ja van die slaapzak had ik de mouwen er ook afgehaaldquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:04 schreef Cooki het volgende:
Lucas heeft die dikke met auto's ook in de kast gehad, maar die zweet zijn bed uit als de mouwen er aan zitten, dus die slaapzak ligt al weer bij de kringloop... xcusi... vanaf nu bewaar ik "alles" voor fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |