laatste pogingquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:21 schreef Spewey het volgende:
vandaar dat cars shirt..
(en ik vier dat ik 3 jaar mama ben)
dit! echtquote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef Reilain het volgende:
Geweldig Spewey!!! Hopelijk vind je de goede maat..
Waar issie van?
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Shoot! Ik kan de OP niet meer wijzigen.
En ik had nog wel ook de vergeten linkjes uit de vorige topics ook opgezocht![]()
Nou ja, ik plemp ze even hier neer. Dan moet de nieuwe TS dat maar even overnemen.
www.laulicious.nl
www.oldnavy.gap.com
www.4funkyflavours.eu
www.pompdelux.nl
Slofjes Ebay: http://stores.ebay.nl/rra(...)trksid=p4634.c0.m322
Wheeee, done!quote:Op maandag 26 september 2011 14:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Spewey, dit is een post van mij uit het vorige topic. Wil jij de linkjes nog even bijwerken in de OP?
[..]
Heb nog geen folder in de bus gehad grrrquote:Op maandag 26 september 2011 12:26 schreef Sandous het volgende:
hebben jullie de hema folder gezien <3
zoveel leuks gezien, lekker ouderwets in een nieuw jasje! love it
Tofquote:Op maandag 26 september 2011 19:47 schreef Spewey het volgende:
Ja heb nog wel wat gevonden, alleen geen tijd nog gehad om het op de foto te zetten, doe ik morgen.
Hier ook geen Hema folder in de bus gehad, maar wel via mail. Je kan hem op de website bekijkenquote:Op maandag 26 september 2011 19:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heb nog geen folder in de bus gehad grrr
maar was wel vandaag bij de Hema, ze hebben er een houten winkeltje (heb ik zelf al zoiets) en houten kassa en ouderwetse nep boodschapjes en weegschaal![]()
![]()
ga ik allemaal kopen v v Wolf als verjaardagskado, krijgt ie een heel winkeltje
sorry offtopic![]()
ontopic: ze hadden er ook toffe shirt t/m 110 ofzo met zo'n oud Hema logo erop
quote:Op maandag 26 september 2011 19:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik heb gewoon een shirt heeeeeel erg op de groei gekocht (lees:mt 140) omdat ik hem zo leuk vond.Bij de Wibra! grijze longsleeve met testbeeld erop
Kijk, jij begrijpt mequote:Op maandag 26 september 2011 20:06 schreef Spewey het volgende:
Site is toegevoegd Pessie.
[..]Over 5 jaar loopt Wolf er weer geweldig bij.
(Ryan heeft ook al 1 shirt maat 140, met olifantenkreeg hem er niet bij weg)
Ik krijg helaas van de online folder de afbeelding niet geknipt en geplakt, wou t even laten zien.quote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef bodpa09 het volgende:
Ja! dat kwam ik dus net melden Poppejans! Bij de Lidl!
zo beter?quote:Op maandag 26 september 2011 21:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Die pyama is echt heel leuk! Helaas niet echt mannelijk..
ik word er zo hebberig van!quote:Op maandag 26 september 2011 22:00 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
deze dan
http://www.kokkie.be/nl/winkel/artikel/i/44754
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |