O nee! Dat heb ik echt niet in de gaten gehad inderdaad!quote:Op zondag 18 september 2011 21:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij had Karin niet door dat ze hem sloot
Doe ik ook, is toch leuk!quote:Op zondag 18 september 2011 22:27 schreef Poppejans het volgende:
veel volwassen mensen in truien e.d rondlopen met rendieren/kerstmannen/sneeuwpoppen erop![]()
je kan toch in de source kijken?quote:Op zondag 18 september 2011 23:15 schreef Reilain het volgende:
Waar komt die vandaan Spewey?Die kleur mist mijn maillotmandje idd nog
Nee, ik vind het inmiddels zeer interessant hoe ze steeds de datum verschuiven aangezien de bubs samen ooit voor 25 aug. stondquote:Op maandag 19 september 2011 09:56 schreef Keshet het volgende:
Vlindur, moet ik hier voor je kijken?
Owja duh.. Logisch!quote:Op maandag 19 september 2011 09:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je kan toch in de source kijken?
sokshop
en ik heb geen moeite met H&M maillots, de gele die ik heb is fantastisch en pilt niet!
Hoe vallen ze?? Twijfel over de maatquote:Op zondag 18 september 2011 21:46 schreef Spewey het volgende:
Jaaa die trui is ook ontzettend lief, zo jammer dat ik hem vandaag niet even live kon bewonderen.![]()
[ afbeelding ]
Zoë heeft deze, echt perfecte kleur en zolang ik hem inside-out blijf wassen ook pilvrij.
Trouwens, ik vind de kabelmaillots van H&M wel erg fijn.
Hmm, Zoë past ze nu goed en die is 87cm maar heeft geen hele lange pootjes.quote:Op maandag 19 september 2011 11:20 schreef Reilain het volgende:
[..]
Hoe vallen ze?? Twijfel over de maat
Hier een dame met broekmaat 74, en een enkele 80 past nu..
Dus valt er precies tussen qua keuze....
Ja die grijze moet ookquote:Op maandag 19 september 2011 12:57 schreef Keshet het volgende:
Vind je die grijze ook mooi dan?
Die Ranja!![]()
![]()
Ik PM vanavond ff!
Ooooh ja die laarsjesquote:Op maandag 19 september 2011 14:08 schreef lily het volgende:
Ik heb ook wat besteld voor Leah bij HM vanochtend (geinspireerd door mignonne)
het tuniekje met de 2 kattenkopjes
een zwart velours jurkje (incl zwarte en grijze maillot)
het salopet
bruine indianenlaarsjes
en een witte legging met katjes
foto's zijn leuker maar teveel werk![]()
en mignonne had er al een paar van geplaatst
Ja dat is overmacht, daar kun je niets aan doen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef octopussy het volgende:
Nu moet ik dus wel bij DPAM bestellen want ik wil NU een tuinbroek
Ach joh soms iets duurs mag best tochquote:Op maandag 19 september 2011 21:17 schreef NotTheSame het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaah, manlief en ik zijn een beetje flieft...
[ afbeelding ]
En voor degene die denkt: WAAROM? Manlief en ik zijn autocoureurs, dus die print is dan wel errug toepasselijk!
Alleen die prijs![]()
![]()
!
Haha, bij mij is het juist andersom... Ik ben eigenlijk heulemaal geen Molo-fan, ik mot eigenlijk niet zoveel hebben van die drukke en aanwezige prints, maar deze is gewoon zo toepasselijk, dattie eigenlijk toch in Draak's kledingkast hoort.quote:Op maandag 19 september 2011 21:40 schreef Spewey het volgende:
Leuk Octo!
Hehehe NTS, ik ben zwaar fan van Molo maar deze vinnik niet zo mooi, mijn lief springt uit vliegtuigen dus die heeft voor Ryan een Molo shirt met parachutes gekocht, ook niet helemaal mijn smaak.
Hoe lang geg je erop gewacht?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:30 schreef Poppejans het volgende:
Wat een leuke vondst KD! Juist echt wel voor een jongetje
Sonnetje, dankjewel voor het helpen bij de ebay slofjes, ze kwamen vanmorgen al binnen! De leeuwenslofjes zijn geleverd in de verkeerde maat, maar die leg ik wel weg voor een volgend kindje.
De schapenslofjes zijn nog wat aan de grote kant, maar echt leuk kan hij denk ik de hele winter wel mee doen! Erg blij mee
Hier echt supersnel binnen, de 12e zijn ze besteldquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:44 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Hoe lang geg je erop gewacht?
Heb ze morgen 2wkn geleden besteld.....hoop dat t goed is gegaan
De ene keer is t sneller dan de andere keer. Voor mn zus had k ze ook besteld en daar waren ze 1,5week later dan de.mijne.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:44 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Hoe lang geg je erop gewacht?
Heb ze morgen 2wkn geleden besteld.....hoop dat t goed is gegaan
74/80quote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef Keshet het volgende:
HEMA heeft ze ook!
Welke ga je bestellen Octo?
Welke maat is het jurkje EAN? Hij is echt zo tof!
Klinkt als een goede buit Lily!
Ik vind hem super! Waar kan ik die kopen?quote:Op maandag 19 september 2011 21:17 schreef NotTheSame het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaah, manlief en ik zijn een beetje flieft...
[ afbeelding ]
En voor degene die denkt: WAAROM? Manlief en ik zijn autocoureurs, dus die print is dan wel errug toepasselijk!
Alleen die prijs![]()
![]()
!
Ah thanks... dan gaat dat hem niet meer worden denk ik...quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:48 schreef pessie het volgende:
Lijnloos 12-18 maanden is maat 20-22 of 14 cm
Zie onderaan de pagina
Heb net kikker-slofjes besteld
Ohww die zijn echt wel leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:38 schreef Pvoesss het volgende:
Ik erger mij kapot aan hoe die site er uit ziet van ikenmijnkind.
De ebay uggs zijn er!! en ze zien er dus echt super uit. gewoon echt wat ik zocht
[ afbeelding ]
Wel redelijk groot dus ik denk er aan om een kleiner paar bij te kopen.
Ik heb een jongetjequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohww die zijn echt wel leuk.
Die kunnen toch ook wel voor een jongetje. Waar heb je die gekocht?
Thanks, nog nooit gekocht via e-bay eigenlijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:05 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb een jongetje![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net een kleiner paar bij gekocht![]()
ik had ze de 12e gekocht en vandaag waren ze er al![]()
Ze verzend als gift en geeft ook niet te hoge waarde op
Dat dus! Ik heb mijn moeder verteld dat ik Winny the Pooh best leuk vind. Op tv. Niet op kleertjes.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Awww![]()
Ik doe altijd alsof ik alles leuk vind en prop mijn kind rustig voor een foto even in het betreffende outfitje.
Alleen mijn moeder probeer ik wat duidelijker mijn smaak te leren want anders heb ik straks een doos vol spul dat ik niks vind
Euwh als ik die poncho van de buuf zie, dan heb ik meer de neiging om voor een "straatverbod" te gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:17 schreef Ssserpente het volgende:
Gossie, onze buurvrouw maakt zo af en toe eens een pakje voor Lente. De stijl is altijd vrij uitgesproken, maar ik kan er de lol wel van inzien.
Dit vorig jaar bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Vertelde ze dat ze een tijdje geleden een pakje heeft gemaakt voor de dochter van een vriendin van een jaar of drie. Zegt die dochter: "Dat wil ik niet, dat vind ik stom, ik draag alleen maar leggings." Waarom moeders tegen onze buuf zegt: "Je hoort het, neem het maar weer mee."
SPOILER: meestal dan... :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mutsje is ook een aardbeiquote:
Samen bestellen? ik heb al een ebay accountquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Thanks, nog nooit gekocht via e-bay eigenlijk![]()
Dus ik ga effe een account en paypall aanmaken.
Wat een gedoe voor een paar ugg-jes
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:31 schreef Ssserpente het volgende:
Een aardbei die uit een vliegtuig is gegooid.
Oh dat is heel erg liefquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
Samen bestellen? ik heb al een ebay account
Daar kwam ik toevallig ook vandaag achterquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De verzendkosten zijn bij de name it shop tegenwoordig ¤3,95 ipv ¤7,95
Precies!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef Pvoesss het volgende:
Wat erg van die moeder, mijn truus die kan ook wel eens ondankbaar overkomen doordat ze niet weet hoe te reageren, maar dan zeg je als moeder toch dankjewel
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Polle wordt het knapstgeklede ventje op fok!
jij bent toch die ene van die velourse zeeman pakjes met voetjes en beertjes enzo?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Euwh als ik die poncho van de buuf zie, dan heb ik meer de neiging om voor een "straatverbod" te gaan.
Haha wat lelijk vind ik het
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jij bent toch die ene van die velourse zeeman pakjes met voetjes en beertjes enzo?![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jij bent toch die ene van die velourse zeeman pakjes met voetjes en beertjes enzo?![]()
Ohw die ene die we allemaal van jou moesten kopenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ah fijn en wat liefquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef bitterend het volgende:
Ik bestel ze wel voor je joh, zet je adres daar gewoon en factuur adres naar mij en je maakt het over![]()
ik wil ze ook hebben! alleen weet niks van die maten!
Haha, nee, die doet weer andere dingen. elke dag met de hond wandelen bijv.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef Meimeltje het volgende:
Ssserpente, is die buuf de oma van B?
Wel sneu....
ecru of okergeel mag ookquote:Op woensdag 21 september 2011 12:45 schreef Twinkly het volgende:
Stom, vorig jaar hadden ze bruine rompers bij de H&M, nu alleen beige en bruin/wit gestreept. Maar dan zou ik er eerder wit onder doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah okequote:Op woensdag 21 september 2011 13:27 schreef Kleurdoos het volgende:
lief van je, maar ik wil m voor onder t tweede pakjeklein maatje
Ja ik twijfelde al maar er staat bij dat het gewatteerd is dus...quote:Op woensdag 21 september 2011 13:31 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind van niet hoor, ik heb zulks maar das veel te dun voor buiten
Smurfenhater...quote:Op woensdag 21 september 2011 13:44 schreef Kleurdoos het volgende:
elin is transparant, bij t kleinste windvlaagje heeft ze al blauwe lippenen ze lijkt t verder nooit koud te hebben
maargoed, ik houd niet van blauwe kinderen
Puck is hollands welvarenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck's zomerjas is maat68 en gaat bij zijn buikje nauwelijks meer dicht![]()
Ik heb een winterjas in maat74 liggen maar dat is echt zo'n mega dik ding. Ik ben dus op zoek naar iets voor nu.
Het zou mijn keuze ook niet zijn!quote:Op donderdag 22 september 2011 10:04 schreef Sorbootje het volgende:
Cathmar, die eerste die je laat zien vind ik héél erg lelijk. Die tweede wel leuk, maar niet wat ik zoek. Toch bedankt!
dat jasje dat elin had , die je voor ons hebt gekocht toen, zoiets? maar dan niet blauw?quote:Op donderdag 22 september 2011 10:24 schreef Sorbootje het volgende:
Die eerste vind ik ook wel leuk, maar (ja daar is de maar weer) ik vind de kleur niet zo. En het allerallerliefst wil ik van die bolle metalen knoopjes. <3
Ik ga me altijd afvragen of het wel bestaat wat ik zoek....
ohquote:Op donderdag 22 september 2011 11:25 schreef Sorbootje het volgende:
Haha die eerste van MP. In de titel staat 92, maar in de omschrijving een ruime 104... toch maar niet doen
op voorwaarde van gedeelde kinderkledingquote:Op donderdag 22 september 2011 11:24 schreef Sorbootje het volgende:
Wil je met me trouwen Mignonne?!
en ik heb iig een zwarte in mt 104 met koperen knoopjes waar ik verliefd op ben, die mag je wel hebben als elin er uit is, heb m uit de sale voor een tientje.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:17 schreef Sorbootje het volgende:
Ja eigenlijk precies het jasje dat ik voor Elin kocht, maar dan niet blauw. Dat klopt! Heb je er niet nog een foto van?!
En die met dat okergeel vind ik leuk, maar ja, niet effen. Okergeel zou trouwens ook een perfecte kleur zijn voor het jasje, maar da's al helemaal niet te vinden vrees ik.
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en ik heb iig een zwarte in mt 104 met koperen knoopjes waar ik verliefd op ben, die mag je wel hebben als elin er uit is, heb m uit de sale voor een tientje.
Ik wilde er al bij zeggen....die gaat ze vast niet naar het kdv aan krijgenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:11 schreef Reilain het volgende:
hahahaha Meimel....Ik vermoed dat deze lekker in de kast blijft hangen en ze in haar H&M-etje die kant op komt.... Kijk maar naar haar knietjes
Ergste is dat ik er straks dus 3 heb voor Oona....![]()
Wolfs winterjas (ook mt92) is ook nog een stuk te groot, maar voorlopig gaan we die toch nog niet gebruiken.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:58 schreef Meimeltje het volgende:
Wat een mooi jasje voor Oona!! Ik zie haar er straks al helemaal in lopen!![]()
Ik deed van de week de week Dyon z'n tussen/winterjas aan, maar hij is dus eigenlijk nog wat te groot. Ik kon niet tussen mt 86 en 92 kiezen, dus toch maar 92 gedaan aangezien hij er dan wel in zou groeien. Nu hoop ik dus ook dat hij snel een groeispurt gaat krijgen, want ook zijn andere winterjassen in mt 92 zijn nog te groot....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:55 schreef Keshet het volgende:
Ik weet, um, nog wel een klein paspopje voor je?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:00 schreef Reilain het volgende:
Nog even een sokkevraag!
Oona groeit nogal hard uit haar 12-18mnd sokjes... terwijl ze maar voetjes van een cm of 10 heeft (begreep maatje 17 ongeveer).... Ze hebben niet 18-24mnd... en als ik op zoek ga naar maatje 18/19/20 oid kan ik niets vinden (hema kon ik 23 zelfs alleen maar vinden?)... Tips?
Dat dus. Nou ja Floris heeft de 12-18 maanden geloof ik. maar vandaag had ie hema sokken 6-12 maanden en die passen ook nog prima.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef Keshet het volgende:
Echt? Emma zit in de 6-12 maanden en heeft maat 19/20.
En ze passen echt, 't is niet dat ze er als een gestopt worstje inzit ofzo!
Ben je dan wel zeker van de schoenmaat van Puck? De mijne gaan wel in de droger en Nathan past nog steeds de 12-18 maanden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De mijne gaan niet eens in de drogerdus dat kan het niet zijn hier.
Dat is uitgaande van het aantal centimeters dat zijn voeten nu zijn ongeveer. Hij is 7,5mnd dus het kind draagt nog geen schoenen, alleen slofjes af en toe.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef pessie het volgende:
[..]
Ben je dan wel zeker van de schoenmaat van Puck? De mijne gaan wel in de droger en Nathan past nog steeds de 12-18 maanden.
Ik heb nu van die fout-fluorescerend achtig blauwequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:26 schreef kaatjejannie het volgende:
volgens mij zijn ze op sommige stukken wat strakker dan de rest. Het zijn ook echt de enige die Sofie zelf totaal niet uit kan krijgen. Ik vind het jammer dat ze niet meer in leuke kleurtjes zijn.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:35 schreef Cooki het volgende:
Pessie, lekker is dat he, als je zo goed slaagt![]()
Van ruilen komt hier ook vaak nog een extra aankoopquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:15 schreef Meimeltje het volgende:
Ik was vanavond heel even naar het centrum om iets te ruilen, maar ben nog even de WE in gegaan en deze jas voor Kyllian gescoord (collectie van vorig jaar, van 49.95 voor 19.95Ik hou van koopjes!
Hij lijkt zwart, maar is antraciet.
[ afbeelding ]
Ik kwam voor niets, want de Dolcis waar ik iets moest ruilen was ene paar dagen dicht vanwege verhuizing. Zonde om voor niets te komen, dus dan moet ik echt iets anders kopen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:33 schreef Cooki het volgende:
[..]
Van ruilen komt hier ook vaak nog een extra aankoop![]()
Mooie jas voor Kyllian!
Die beige singlet is van die mama/kind van een paar maanden terug.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:31 schreef mignonne het volgende:
Mn meisjes hebben kleding gekregen van mn zusje!
Even showen hoor want ik ben er erg blij mee
Voor mn grote:
[ afbeelding ]
Een regen/sneeuwbroek zoals ik al had maar dan dus grotervan die andere hebben we veel plezier gehad. En die schoenen zijn zo fijn
[ afbeelding ]
Dikke wintersokkendie linker hebben van die anti-slipnoppen eronder.
[ afbeelding ]
jurkje <3 ook voor de feestdagen strakjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
topje, vestje met katjes en een dikke legging met knoopjes onderaan.
[ afbeelding ]
winterpyjamalekker hysterisch
![]()
en pleisters
En voor mn kleine:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
salopette <3 en mooi basis shirtje.
[ afbeelding ]van den wibra
quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:09 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb een lipfish jumpsuit en hoe vaker ik er naar kijk hoe lelijker ik m toch eigenlijk vind
dat moet dan deze zijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:09 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb een lipfish jumpsuit en hoe vaker ik er naar kijk hoe lelijker ik m toch eigenlijk vind
quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:10 schreef Cooki het volgende:
[..]
dat moet dan deze zijn![]()
[ afbeelding ]
hij staat je toch best goed
Nice!quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:10 schreef Cooki het volgende:
[..]
dat moet dan deze zijn![]()
[ afbeelding ]
hij staat je toch best goed
quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ben druk. en er komen steeds meer suffe saaie taartmoeders bij met suffe saaie taarthumor
zoiets? of is die sufquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:11 schreef Spewey het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik m'n boef met z'n bday moet aantrekken, lastig!!![]()
(z'n zusje is in februari jarig en haar jurk hangt al in de kast)
Kyllian maakt het allemaal niet zoveel uitquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:43 schreef Cooki het volgende:
vraagje: vanaf welke leeftijd laten jullie de eventuele (wan)smaak van je kind meetellen?![]()
![]()
Die had oudste ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:24 schreef Meimeltje het volgende:
Ow en vandaag wel iets gekocht waar hij helemaal bij straalde (want dan moest hij ook schminck of een masker op en dan zouden zijn juffen denken dat het de echte siderman was).
Voor het thema 'superhelden' op school:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2010/904 75653 45003 34 1780 0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:13 schreef Cooki het volgende:
[..]
![]()
[..]
zoiets? of is die suf![]()
Die heeft hij al. (met korte mouwen)
Ik heb een navy blue shirt voor hem laten drukken met al z'n Carsvriendjes en z'n naam en leeftijd erop (heb ik tot nu toe iedere verjaardag gedaan) maar daar over wil ik een leuk overhemd...
[ afbeelding ]
Wat grappig dat kinderen zo kunnen verschillen hequote:Op zaterdag 24 september 2011 21:29 schreef lily het volgende:
Dat monstershirt heeft David ook. Met hem heb ik iedere dag discussie over zijn kleding. Al sinds hij een jaar of twee was.
Hij weet precies wat hij wil en wat hij niet wil en dat strookt niet altijd met mijn mening/smaak.
Af en toe dring ik de mijne op (en dan baalt hij echt vreselijk) maar meestal laat ik hem toch maar zelf kiezen. Scheelt een hoop stress in de ochtend.
Hij is ook oprecht geinteresseerd in kleding en als er een doos H&M komt (of iets vergelijkbaars) dan is het al open nog voordat ik het kan doen. Alles wordt ook direct gepast.
Zijn broer van 10 boeit het helemaal niks. Hij wil nooit iets passen en vindt alles prima en noemt zijn broertje dan ook 'modepopje'
Oww, hier ga ik dus keihard van rammelen!quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:27 schreef Kleurdoos het volgende:
papa heeft van elin de slechterik gemaakt
dan gaan ze knokken en is hij superheld en Elin is de slechte Orkybor
en dan roept elin 'ORKYBOR GAAT JOU PAKKEN!'
en dan smelt ik
en t gaat altijd door tot elin huiltwant dat is nieuw, elin mag wel kietelen en knijpen in billen/wangen/ neuzen en oren. en dan pakt de superheld haar terug...
check!quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:29 schreef lily het volgende:
Hij weet precies wat hij wil en wat hij niet wil en dat strookt niet altijd met mijn mening/smaak.
.... maar meestal laat ik hem toch maar zelf kiezen. Scheelt een hoop stress in de ochtend.
deze dan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:30 schreef Spewey het volgende:
[..]
Die heeft hij al. (met korte mouwen)
Ik heb een navy blue shirt voor hem laten drukken met al z'n Carsvriendjes en z'n naam en leeftijd erop (heb ik tot nu toe iedere verjaardag gedaan) maar daar over wil ik een leuk overhemd...
quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:38 schreef Keshet het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds over kinderkleertjes aan 't lullen?![]()
Senna heeft ook al echt een mening over kleding, hoor. I had vanochtend voor het peuterdansen een harembroekje klaargelegd en schaap ging haar aankleden, hoor ik me toch ineens een drama op de slaapkamer. Ik erheen, ging het om het broekje, ze wilde dat broekje niet aan, boehoehoe. Simpele zwarte legging gepakt: is deze wel goed?quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:29 schreef lily het volgende:
Dat monstershirt heeft David ook. Met hem heb ik iedere dag discussie over zijn kleding. Al sinds hij een jaar of twee was.
Af en toe dring ik de mijne op (en dan baalt hij echt vreselijk) maar meestal laat ik hem toch maar zelf kiezen. Scheelt een hoop stress in de ochtend.
Hij is ook oprecht geinteresseerd in kleding en als er een doos H&M komt (of iets vergelijkbaars) dan is het al open nog voordat ik het kan doen. Alles wordt ook direct gepast.
Zijn broer van 10 boeit het helemaal niks. Hij wil nooit iets passen en vindt alles prima en noemt zijn broertje dan ook 'modepopje'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |