O nee! Dat heb ik echt niet in de gaten gehad inderdaad!quote:Op zondag 18 september 2011 21:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij had Karin niet door dat ze hem sloot
Doe ik ook, is toch leuk!quote:Op zondag 18 september 2011 22:27 schreef Poppejans het volgende:
veel volwassen mensen in truien e.d rondlopen met rendieren/kerstmannen/sneeuwpoppen erop![]()
je kan toch in de source kijken?quote:Op zondag 18 september 2011 23:15 schreef Reilain het volgende:
Waar komt die vandaan Spewey?Die kleur mist mijn maillotmandje idd nog
Nee, ik vind het inmiddels zeer interessant hoe ze steeds de datum verschuiven aangezien de bubs samen ooit voor 25 aug. stondquote:Op maandag 19 september 2011 09:56 schreef Keshet het volgende:
Vlindur, moet ik hier voor je kijken?
Owja duh.. Logisch!quote:Op maandag 19 september 2011 09:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je kan toch in de source kijken?
sokshop
en ik heb geen moeite met H&M maillots, de gele die ik heb is fantastisch en pilt niet!
Hoe vallen ze?? Twijfel over de maatquote:Op zondag 18 september 2011 21:46 schreef Spewey het volgende:
Jaaa die trui is ook ontzettend lief, zo jammer dat ik hem vandaag niet even live kon bewonderen.![]()
[ afbeelding ]
Zoë heeft deze, echt perfecte kleur en zolang ik hem inside-out blijf wassen ook pilvrij.
Trouwens, ik vind de kabelmaillots van H&M wel erg fijn.
Hmm, Zoë past ze nu goed en die is 87cm maar heeft geen hele lange pootjes.quote:Op maandag 19 september 2011 11:20 schreef Reilain het volgende:
[..]
Hoe vallen ze?? Twijfel over de maat
Hier een dame met broekmaat 74, en een enkele 80 past nu..
Dus valt er precies tussen qua keuze....
Ja die grijze moet ookquote:Op maandag 19 september 2011 12:57 schreef Keshet het volgende:
Vind je die grijze ook mooi dan?
Die Ranja!![]()
![]()
Ik PM vanavond ff!
Ooooh ja die laarsjesquote:Op maandag 19 september 2011 14:08 schreef lily het volgende:
Ik heb ook wat besteld voor Leah bij HM vanochtend (geinspireerd door mignonne)
het tuniekje met de 2 kattenkopjes
een zwart velours jurkje (incl zwarte en grijze maillot)
het salopet
bruine indianenlaarsjes
en een witte legging met katjes
foto's zijn leuker maar teveel werk![]()
en mignonne had er al een paar van geplaatst
Ja dat is overmacht, daar kun je niets aan doen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef octopussy het volgende:
Nu moet ik dus wel bij DPAM bestellen want ik wil NU een tuinbroek
Ach joh soms iets duurs mag best tochquote:Op maandag 19 september 2011 21:17 schreef NotTheSame het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaah, manlief en ik zijn een beetje flieft...
[ afbeelding ]
En voor degene die denkt: WAAROM? Manlief en ik zijn autocoureurs, dus die print is dan wel errug toepasselijk!
Alleen die prijs![]()
![]()
!
Haha, bij mij is het juist andersom... Ik ben eigenlijk heulemaal geen Molo-fan, ik mot eigenlijk niet zoveel hebben van die drukke en aanwezige prints, maar deze is gewoon zo toepasselijk, dattie eigenlijk toch in Draak's kledingkast hoort.quote:Op maandag 19 september 2011 21:40 schreef Spewey het volgende:
Leuk Octo!
Hehehe NTS, ik ben zwaar fan van Molo maar deze vinnik niet zo mooi, mijn lief springt uit vliegtuigen dus die heeft voor Ryan een Molo shirt met parachutes gekocht, ook niet helemaal mijn smaak.
Hoe lang geg je erop gewacht?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:30 schreef Poppejans het volgende:
Wat een leuke vondst KD! Juist echt wel voor een jongetje
Sonnetje, dankjewel voor het helpen bij de ebay slofjes, ze kwamen vanmorgen al binnen! De leeuwenslofjes zijn geleverd in de verkeerde maat, maar die leg ik wel weg voor een volgend kindje.
De schapenslofjes zijn nog wat aan de grote kant, maar echt leuk kan hij denk ik de hele winter wel mee doen! Erg blij mee
Hier echt supersnel binnen, de 12e zijn ze besteldquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:44 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Hoe lang geg je erop gewacht?
Heb ze morgen 2wkn geleden besteld.....hoop dat t goed is gegaan
De ene keer is t sneller dan de andere keer. Voor mn zus had k ze ook besteld en daar waren ze 1,5week later dan de.mijne.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:44 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Hoe lang geg je erop gewacht?
Heb ze morgen 2wkn geleden besteld.....hoop dat t goed is gegaan
74/80quote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef Keshet het volgende:
HEMA heeft ze ook!
Welke ga je bestellen Octo?
Welke maat is het jurkje EAN? Hij is echt zo tof!
Klinkt als een goede buit Lily!
Ik vind hem super! Waar kan ik die kopen?quote:Op maandag 19 september 2011 21:17 schreef NotTheSame het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaah, manlief en ik zijn een beetje flieft...
[ afbeelding ]
En voor degene die denkt: WAAROM? Manlief en ik zijn autocoureurs, dus die print is dan wel errug toepasselijk!
Alleen die prijs![]()
![]()
!
Ah thanks... dan gaat dat hem niet meer worden denk ik...quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:48 schreef pessie het volgende:
Lijnloos 12-18 maanden is maat 20-22 of 14 cm
Zie onderaan de pagina
Heb net kikker-slofjes besteld
Ohww die zijn echt wel leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:38 schreef Pvoesss het volgende:
Ik erger mij kapot aan hoe die site er uit ziet van ikenmijnkind.
De ebay uggs zijn er!! en ze zien er dus echt super uit. gewoon echt wat ik zocht
[ afbeelding ]
Wel redelijk groot dus ik denk er aan om een kleiner paar bij te kopen.
Ik heb een jongetjequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohww die zijn echt wel leuk.
Die kunnen toch ook wel voor een jongetje. Waar heb je die gekocht?
Thanks, nog nooit gekocht via e-bay eigenlijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:05 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb een jongetje![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net een kleiner paar bij gekocht![]()
ik had ze de 12e gekocht en vandaag waren ze er al![]()
Ze verzend als gift en geeft ook niet te hoge waarde op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |