Ik heb nu van die fout-fluorescerend achtig blauwequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:26 schreef kaatjejannie het volgende:
volgens mij zijn ze op sommige stukken wat strakker dan de rest. Het zijn ook echt de enige die Sofie zelf totaal niet uit kan krijgen. Ik vind het jammer dat ze niet meer in leuke kleurtjes zijn.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:35 schreef Cooki het volgende:
Pessie, lekker is dat he, als je zo goed slaagt![]()
Van ruilen komt hier ook vaak nog een extra aankoopquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:15 schreef Meimeltje het volgende:
Ik was vanavond heel even naar het centrum om iets te ruilen, maar ben nog even de WE in gegaan en deze jas voor Kyllian gescoord (collectie van vorig jaar, van 49.95 voor 19.95Ik hou van koopjes!
Hij lijkt zwart, maar is antraciet.
[ afbeelding ]
Ik kwam voor niets, want de Dolcis waar ik iets moest ruilen was ene paar dagen dicht vanwege verhuizing. Zonde om voor niets te komen, dus dan moet ik echt iets anders kopen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:33 schreef Cooki het volgende:
[..]
Van ruilen komt hier ook vaak nog een extra aankoop![]()
Mooie jas voor Kyllian!
Die beige singlet is van die mama/kind van een paar maanden terug.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:31 schreef mignonne het volgende:
Mn meisjes hebben kleding gekregen van mn zusje!
Even showen hoor want ik ben er erg blij mee
Voor mn grote:
[ afbeelding ]
Een regen/sneeuwbroek zoals ik al had maar dan dus grotervan die andere hebben we veel plezier gehad. En die schoenen zijn zo fijn
[ afbeelding ]
Dikke wintersokkendie linker hebben van die anti-slipnoppen eronder.
[ afbeelding ]
jurkje <3 ook voor de feestdagen strakjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
topje, vestje met katjes en een dikke legging met knoopjes onderaan.
[ afbeelding ]
winterpyjamalekker hysterisch
![]()
en pleisters
En voor mn kleine:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
salopette <3 en mooi basis shirtje.
[ afbeelding ]van den wibra
quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:09 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb een lipfish jumpsuit en hoe vaker ik er naar kijk hoe lelijker ik m toch eigenlijk vind
dat moet dan deze zijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:09 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb een lipfish jumpsuit en hoe vaker ik er naar kijk hoe lelijker ik m toch eigenlijk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |