Dat dus! Ik heb mijn moeder verteld dat ik Winny the Pooh best leuk vind. Op tv. Niet op kleertjes.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Awww![]()
Ik doe altijd alsof ik alles leuk vind en prop mijn kind rustig voor een foto even in het betreffende outfitje.
Alleen mijn moeder probeer ik wat duidelijker mijn smaak te leren want anders heb ik straks een doos vol spul dat ik niks vind
Euwh als ik die poncho van de buuf zie, dan heb ik meer de neiging om voor een "straatverbod" te gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:17 schreef Ssserpente het volgende:
Gossie, onze buurvrouw maakt zo af en toe eens een pakje voor Lente. De stijl is altijd vrij uitgesproken, maar ik kan er de lol wel van inzien.
Dit vorig jaar bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Vertelde ze dat ze een tijdje geleden een pakje heeft gemaakt voor de dochter van een vriendin van een jaar of drie. Zegt die dochter: "Dat wil ik niet, dat vind ik stom, ik draag alleen maar leggings." Waarom moeders tegen onze buuf zegt: "Je hoort het, neem het maar weer mee."
SPOILER: meestal dan... :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mutsje is ook een aardbeiquote:
Samen bestellen? ik heb al een ebay accountquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Thanks, nog nooit gekocht via e-bay eigenlijk![]()
Dus ik ga effe een account en paypall aanmaken.
Wat een gedoe voor een paar ugg-jes
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:31 schreef Ssserpente het volgende:
Een aardbei die uit een vliegtuig is gegooid.
Oh dat is heel erg liefquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
Samen bestellen? ik heb al een ebay account
Daar kwam ik toevallig ook vandaag achterquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De verzendkosten zijn bij de name it shop tegenwoordig ¤3,95 ipv ¤7,95
Precies!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef Pvoesss het volgende:
Wat erg van die moeder, mijn truus die kan ook wel eens ondankbaar overkomen doordat ze niet weet hoe te reageren, maar dan zeg je als moeder toch dankjewel
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Polle wordt het knapstgeklede ventje op fok!
jij bent toch die ene van die velourse zeeman pakjes met voetjes en beertjes enzo?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Euwh als ik die poncho van de buuf zie, dan heb ik meer de neiging om voor een "straatverbod" te gaan.
Haha wat lelijk vind ik het
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jij bent toch die ene van die velourse zeeman pakjes met voetjes en beertjes enzo?![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jij bent toch die ene van die velourse zeeman pakjes met voetjes en beertjes enzo?![]()
Ohw die ene die we allemaal van jou moesten kopenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ah fijn en wat liefquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef bitterend het volgende:
Ik bestel ze wel voor je joh, zet je adres daar gewoon en factuur adres naar mij en je maakt het over![]()
ik wil ze ook hebben! alleen weet niks van die maten!
Haha, nee, die doet weer andere dingen. elke dag met de hond wandelen bijv.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef Meimeltje het volgende:
Ssserpente, is die buuf de oma van B?
Wel sneu....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |