abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102448151
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102448205
quote:
ooooooh die moet ik hebben voor een beeb2!! O+ :9~
Wij hebben nl ook een teckel O+
*slaat site op* ik hoop dat die nog in de sale gaat
edit: oh de opbrengst gaat helemaal naar een goed doel wat je zelf kan kiezen.Wat tof!
ikwilhem!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_102448498
Leuk jasjes Asy en Cooki!

Gaaf pakje van die teckels!

DML, ik heb zojuist het geld overgemaakt van de babyleggings, sorry dat het zo lang duurde :*
29/10/'10 - 25/03/'13
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:52:09 #79
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102450311
Cooki, dat jasje is ook tof hoor!
een ander bekken zou tof zijn! Kun je die vrijdag niet meebrengen? ;)
pi_102451742
Wat een leuk jasje!!! O+

Minke's nieuwste pyjama aanwinst (uit Luxemburg, Aldi):

Bumba FTW! *O*
Hij is alleen nog een beetje te groot (maatje 92, maar hij MOEST!!! aan) :@
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:30:50 #81
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_102452585
Whaha! Ik vind 'm cool Lijnloos! :D
A grand adventure has begun.
pi_102452733
Ik vind vooral dat meisje erin heel cool! O+
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:31:08 #83
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102456091
Zou dit slaapzakje warm genoeg zijn voor de winter?
http://www.hummbee.com/baby/little-sheep-slaapzak-grijs.html
Rayen 2½ jaar!
pi_102456457
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef Lijnloos het volgende:
Wat een leuk jasje!!! O+

Minke's nieuwste pyjama aanwinst (uit Luxemburg, Aldi):

[ afbeelding ]
Bumba FTW! *O*
Hij is alleen nog een beetje te groot (maatje 92, maar hij MOEST!!! aan) :@
Stoere Minke! lief zeg! O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef TimeJumper het volgende:
Ziet er niet heel warm uit... :?
Hema heeft goeie basic slaapzakken, (zoals deze: je kent ze vast wel , maar ik vond m zo leuk, nieuwe collectie)
pi_102456515
TJ, van dat merk hadden wij ook een slaapzakje (ik sla meteen je link op, want ik kon het nergens vinden en ze zijn echt heel fijn) maar echt voor in de zomer. Het is heel dunne badstof, ideaal voor de zomer, maar niet voor de winter...

Oh en thanks voor de complimenten hoor :@
pi_102456577
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef TimeJumper het volgende:
Ligt er aan hoe koud het in je huis wordt maar ik zou voor een gewatteerde gaan.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102456895
Vind de nieuwe meidenversie van de hema niet zo leuk helaas... maar ze zijn zo fijn!
Heb echt die dikke met mouwen nodig van hema... koud kamertje in de winter (en bloedje bloedje in de zomer)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102457104
Ik vind die meidenvariant ook niks, maar gelukkig hebben we nog grote-passende liggen hier en ik denk dat ik haar toch niet meer in een slaapzak krijg. Moet maar es gaan kijken voor een dekbedje...
pi_102457244
Asy en Cooki, beiden leuke jassen! Ik zou ze zo gekocht kunnen hebben, maar zo'n jas als die van Harry heeft Kyllian al eens gehad (alleen dan zonder het bontje) :)

Wat een schatje is Minke toch!
Ik probeer Dyon geen Bumba fan te maken, omdat Kyllian z'n favoriete knuffel toen hij 1,5 was Bumba werd en zonder Bumba slaapt hij nu nog steeds niet. Dyon vindt Bumba ook leuk, maar hopelijk blijft het daarbij :D
pi_102457868
Oona is ook al zwaar bumba-fan... Hing vandaag ook weer aan mijn rokken om een glimp van haar idool op te vangen..

weet iemand nog een vergelijkbare slaapzak van die van de hema met de afritsbare mouwen? Denk dat de 68/80 te krap wordt (ga um toch maar eens testen morgen..)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102457982
Hebben ze niet gewoon witte nog?
Prenatal heeft ze volgens mij ook
pi_102458086
Reilain, ik zal eens kijken of we hier een slaapzak over hebben. Dyon zal niet heel lang meer slaapzakken gebruiken aangezien hij nu zijn ledikant uit klimt. We hopen snel over te kunnen naar een peuterbed en dan gebruikt hij toch geen slaapzak meer.
pi_102458139
Owja die witte van de Hema die Sonnetje noemt hebben we hier sowieso. Ook 1 met auto's, maar weet niet of Oona dat leuk vindt ;)
pi_102458246
Lucas heeft die dikke met auto's ook in de kast gehad, maar die zweet zijn bed uit als de mouwen er aan zitten, dus die slaapzak ligt al weer bij de kringloop... xcusi... vanaf nu bewaar ik "alles" voor fok O+
pi_102458361
Reilain, ik heb prenatal slaapzakken voor je met afritsbare mouwen, maat 90cm ?
pi_102458653
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:04 schreef Cooki het volgende:
Lucas heeft die dikke met auto's ook in de kast gehad, maar die zweet zijn bed uit als de mouwen er aan zitten, dus die slaapzak ligt al weer bij de kringloop... xcusi... vanaf nu bewaar ik "alles" voor fok O+
Ja van die slaapzak had ik de mouwen er ook afgehaald :D Die slaapzak lag trouwens op het kdv, dus die zal er deze winter ook wel weer naartoe gaan :P
De witte is iets dunner.
pi_102458747
Ja, die mouwen lagen sowieso los in de kast, maar ook zonder mouwen is ie voor lucas te dik...
hij ligt in zo'n hema zomer slaapzak, wel met pyjamaatje... O+
maar zo gauw hij twee is gaat ie onder een dekbed, zonder slaapzak .... is het te merken dat ik van "makkelijk" houd? >:)

Op het kdv ook een dunne, ik heb het idee dat het daar nog warmer is... :D
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:32:12 #98
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102459913
Meimel, dat bontje vind ik maar biks. De muts kan er gelukkig af. Misschien dat ik tzt nog eens het bontje eruit sloop en de boel weer aan elkaar naai...
pi_102460199
*Bounces around*
Ik was op zoek naar 'n dino pyjama voor m'n grote maar vond de roze uiltjes pyjama in de juiste maat! *O*
pi_102461276
waar? :9~

oeh en een foto van de dikke slaapzak... :@ met kind O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')