Ok, ik hou me in. Sowieso lukt het mij nooit iets leuks te vinden voor mijn ventje bij lindex. Het is misschien niet helemaal mijn ding ofzo, old navy vond ik wel echtquote:Op woensdag 28 september 2011 20:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga er vanuit dat er geen 23 bestellers gaan zijn deze keer
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als ik zie wat Nathan aan heeft is het denk ik inderdaad niet helemaal jouw smaak. Old Navy kon ik dan weer niks leuks vinden
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb de brandweer in het rood. Maat 104! Dus...:P
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:29 schreef bodpa09 het volgende:
Dankje Son, je begreep de hint
ik vind die groene ook erg leuk!
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:28 schreef Keshet het volgende:
Spewey, heb je al dino's in de bus gevonden?
Ik ben ziek. Ga nergens heen helaas dus iets later kan ook wel. Half twee?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:28 schreef Rixtje het volgende:
Chips moet dit topic vaker lezen ben pas half 1 thuis dus ik ga het niet redden.
Jij en ik delen dan wel weer ongeveer dezelfde smaakquote:Op donderdag 29 september 2011 16:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat blauw is mooi he Pessie!
Floris had dat shirt toen ie 2 maanden was ofzo en die stond m ook zo mooi![]()
En die jas vond ik ookzo leuk
aah wat lief!quote:Op donderdag 29 september 2011 14:04 schreef Lijnloos het volgende:
Ah Wolfen Puck
Echt, jullie kunnen die jongens zelfs een vuilniszak aandoen en ik zou het kopen
Das waarquote:Op donderdag 29 september 2011 16:36 schreef pessie het volgende:
[..]
Jij en ik delen dan wel weer ongeveer dezelfde smaak![]()
Ik ben echt blij met de jas, kon het eerst gewoon niet helemaal vinden en vond die van Zara wat te dun. Daarnaast zat daar geen capuchon op, dat is echt een must bij mij (veel op de fiets en aangezien Nathan weinig haar heeft zet ik hem bij een zuchtje wind al een capuchon op).
STOER!-shirt gekocht omdat ik dan geen verzendkosten haden hij is zo mooi
quote:Op donderdag 29 september 2011 17:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Mja kwa kleuren komen ze ook overeen. Hoewel floris meer haar heeft
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef pessie het volgende:
[..]Ach, die van mij is vast ergens binnenin zn hoofd heel mooi haar aan het kweken dat er straks in 1 keer uit komt
![]()
Eerlijk, hij krijgt steeds meer haar, en het wordt ook echt steeds langer. Op de foto is zn haar gewoon niet goed te zien.
Barba jammer van 4FF.
Puck zit over het algemeen ook in 74 hoor. Broeken zeker maar tuinbroeken hebben altijd korte pijpjes. Heb jij dat niet? Ik heb de klein vallende 80 truitjes wel al in de kast hangenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wtfpuck
![]()
Hij is een minibaby!
Floris heeft van broeken nog 74 en rompers echt pas net een maand ook maat 80
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wtfpuck
![]()
Hij is een minibaby!
Floris heeft van broeken nog 74 en rompers echt pas net een maand ook maat 80
dat meen je!!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef Orea het volgende:
[..]Leia zit al een tijdje in de 86/92 rompers van de Hema en die zitten goed
![]()
Mette past de 74/80 niet eens fatsoenlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef Orea het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Spewey had ik al verteld dat ik een bericht op het prikbord van FabricFlavours had achter gelaten over het feit dat ik teleurgesteld ben dat hun winter collectie geen longsleeves bevat? Ze hebben het bericht verwijderd![]()
Yep, mijn kleine dinoholic.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er zijn wat nieuwe t-shirts en rompers bij gekomen en dat is het.
En dino's is wat de klok slaat bij jullie thuis niet?![]()
Jelle ook!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef Orea het volgende:
![]()
1 dag & 1 cm minder hierquote:Op donderdag 29 september 2011 19:47 schreef Orea het volgende:
Ja dat meen ikze is 80 cm, maar best stevig.. (12 kilo
en 14 maanden) En vind de 86/92 niet heel veel verschillen van de 74/80...
groterdsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |