quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef RAVW het volgende:
als er niemand wat vraagt dan heb ik er wel een........
Welke bekende filmsterren reden er met dit nummerboord: 537 ONN rond
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet wel een vraag:
In welke tv-serie kwam "De man in de witte regenjas" voor?
Origineel gevonden, Heks, maar niet goedquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
plus witte jas........
maar eerst mijn vraag.................
quote:
Die quiz ken ik niet. Heb je een linkje voor me?quote:Op zondag 25 september 2011 08:07 schreef miss_sly het volgende:
De Algemene Kennisquiz voor 40+, goed idee Kingstown
Misschien even de spelregels uit dat topic overnemen, en in de OP zetten, dan is meteen duidelijk wat de bedoeling is
MJ?quote:Op zondag 25 september 2011 02:38 schreef Toverheks het volgende:
Wie is mijn favoriete zanger...........wanneer geboren en helaas te vroeg overleden......wat vind ik zijn mooiste, zijn aller aller aller mooiste nummer ...........als je me een beetje gevolgd hebt leppel je het zo op......................![]()
Die punten boeien mij ook niet zo, maar als anderen dat wel graag willen ook goed, maar dan moet het ook allemaal bijgehouden gaan worden en dat ga ik iig niet doen.quote:Op zondag 25 september 2011 08:57 schreef miss_sly het volgende:
De basisregels dat vragen dikgedrukt moeten worden gesteld en dat er niet opgezocht wordt, ben ik het helemaal mee eens. Wat is er nou leuk aan om op te zoeken? Graaf dat geheugen maar eens helemaal uit
Punten bijhouden vind ik persoonlijk niet zo interessant, maar ik ben dan ook niet competetief ingesteld
Ik vind het zelf wel leuker als er pas een nieuwe vraag komt als de oude is beantwoord. Voor het overzicht, maar ook omdat het leuk is om te zien hoe lang een vraag open kan staan en wat voor antwoorden er dan op komen. En als het werkelijk te lang duurt, kunnen we natuurlijk bepalen dat de vragensteller het antwoord geeft en een nieuwe vraag stelt.
Er posten ook weleens jongeren op 40+ en met 38 behoor je natuurlijk gewoon tot de doelgroep!quote:Op zondag 25 september 2011 09:05 schreef _Joy_ het volgende:
Leuk idee!! Ik ben zelf 38 maar lurk veel bij jullie veertigers en de toon hier, en de onderwerpen, spreken mij wel aan.
Heb zelf geen flauw idee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet wel een vraag:
De onzichtbare man?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet wel een vraag:
Columbo?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet wel een vraag:
Mrs. Slocombe?quote:Op zondag 25 september 2011 10:19 schreef miss_sly het volgende:
Hoe heette de dame met de mooie roze coup in Are you being served?
Volgens mij is de serie echt oneindig vaak herhaald en heeft het origineel ook heel lang gelopen? (Jaartje of 10 toch zeker denk ik)quote:Op zondag 25 september 2011 11:47 schreef miss_sly het volgende:
Yep. Eigenlijk was ik te jong voor die serie, maar ach
quote:Op zondag 25 september 2011 12:13 schreef Toverheks het volgende:
Henk Blok ?? denk dat ik het fout heb
Donald de Marcas? Die was in de nacht van vrijdag op zaterdag trouwens live op de radio bij Nachtvluchten. Een nette man.quote:Op zondag 25 september 2011 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgens mij is de serie echt oneindig vaak herhaald en heeft het origineel ook heel lang gelopen? (Jaartje of 10 toch zeker denk ik)
Welke nieuwslezer (op de radio) weigerde live de files voor te lezen in het programma Ronflonflon (met Jacques Plafond), omdat Jacques Plafond hem steeds onderbrak?
Eigenlijk zijn er 2, maar 1 is heel bekend...de ander is uiteraard ook goed.
Nee....wel in die periode trouwens.quote:Op zondag 25 september 2011 12:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Donald de Marcas? Die was in de nacht van vrijdag op zaterdag trouwens live op de radio bij Nachtvluchten. Een nette man.
nou doe ik eens wat uit het blote bolletje, nou mis dusquote:Op zondag 25 september 2011 12:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Niet Henk Blok. (die naam kende ik zelf geeneens)
Zat toen Arend Langenberg niet nog op ANP nieuws? En was hij het?quote:Op zondag 25 september 2011 12:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee....wel in die periode trouwens.
Oh dan moet het Bode zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 12:18 schreef Kingstown het volgende:
Nee....wel in die periode trouwens.
Langenberg is fout. Weet zo niet of hij toen bij het ANP zat.quote:Op zondag 25 september 2011 12:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zat toen Arend Langenberg niet nog op ANP nieuws? En was hij het?
Jelles Bode is goed! Was wmb de moeilijkste van de 2....Marc van Amstel is de ander en die staat mij veel beter voor de geest. Your turn.quote:Op zondag 25 september 2011 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dan moet het Bode zijn.
Was zelf trouwens geen fan van Ronflonflon.
Nee helaas.quote:Op zondag 25 september 2011 12:58 schreef trabant het volgende:
'75 en '76?
Ik weet nog wel dat mijn vader (bj '22) mij met een heel ernstig gezicht inprentte dat het in NL heel eventjes oorlog was geweest.
1975 (Wijster) en 1977 (de Punt).quote:Op zondag 25 september 2011 12:35 schreef Disana het volgende:
Er waren twee treinkapingen. Wie weet ongezien de jaartallen nog?
Was een thuiswedstrijd vraag voor me.quote:
Idd Annie Borckinck. Ria Visser werd daar tweede ja. (1.500 mtr.)quote:Op zondag 25 september 2011 14:59 schreef tong80 het volgende:
Annie Borkinck ? En Ria Visser tweede of was dat 4 jaar eerder ?
Sarajevo 1984.quote:Op zondag 25 september 2011 15:48 schreef tong80 het volgende:
Op welke Olympische winterspelen van de laatste 40 jaar haalde Nederland 0 medailles ?
Veertig?quote:Op zondag 25 september 2011 16:02 schreef Kingstown het volgende:
Hou oud was Beatrix toen ze in 1980 koningin werd?
Ze zaten in dezelfde klas namelijkquote:Op zondag 25 september 2011 16:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Gewoon een getal geven Tong, geen wedervraag stellen.
Dat wist ik niet.quote:Op zondag 25 september 2011 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zaten in dezelfde klas namelijk
42 ?
Paul van Vliet?quote:Op zondag 25 september 2011 18:40 schreef tong80 het volgende:
Welke Cabaretier zat in de lift vast ?
Ander. Zelfde generatiequote:
Goeiemorgen. Even kijken.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wie de collega speelde die Gerard Thoolen onthoofd zag worden ?quote:Op maandag 26 september 2011 10:24 schreef Toverheks het volgende:
Gerard Thoolen is toch geen caberetier??? maar die zat met zijn hoofd tussen de schuifdeuren........
echt heb me vannacht rot gepiekerd en niet opgezocht maar kan me geen carberetier voor de geest halen.
quote:Op maandag 26 september 2011 10:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Pipo kan niet op zijn echte naam komenquote:Op maandag 26 september 2011 10:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wie de collega speelde die Gerard Thoolen onthoofd zag worden ?
Dat was de oom van Richard en Rob, Cor Witschge volgens mij was die toen al overleden.quote:Op maandag 26 september 2011 10:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pipo kan niet op zijn echte naam komenmaar zeker weten het was pipo
quote:Op maandag 26 september 2011 11:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was de oom van Richard en Rob, Cor Witschge volgens mij was die toen al overleden. Oh nee die had een rol in de Lift. Maar hij was het iig niet.
Je moet aan iemand van de laatste generatie denken. Hij werd bekend met 2 anderen. En het was om te lachen.
[..]
Ik had op invoeren gedrukt en wist dat er reactie op zou komen, maar had geen zin meer om het aan te passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik moest het ook opzoeken:quote:Op maandag 26 september 2011 11:31 schreef seasushi het volgende:
HUH?
Niet andre van duin die vast zat in de lift?
quote:Op maandag 26 september 2011 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had op invoeren gedrukt en wist dat er reactie op zou komen, maar had geen zin meer om het aan te passen
Dacht dat het van Geen Stijl kwam.quote:Op maandag 26 september 2011 11:38 schreef seasushi het volgende:
In welk televisie/radio programma werd dat gebruikt? "kom d'r maar in!"
(ben zelf nog aan het zoeken maar weet zeker dat het gebruikt werd)
Lingo?quote:Op maandag 26 september 2011 11:46 schreef seasushi het volgende:
een of ander spelprogramma. "JP kom d'r maar in"
[..]
Ik had een leraar Engels die dat regelmatig zei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Joepie!quote:
Dit is een speciale bonusvraag?quote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik had een leraar Engels die dat regelmatig zei.
Zou niet helemaal eerlijk zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 11:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is een speciale bonusvraag?
Kees Prinsquote:Op maandag 26 september 2011 10:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wie de collega speelde die Gerard Thoolen onthoofd zag worden ?
En sla je slag!quote:Op maandag 26 september 2011 12:06 schreef Lienekien het volgende:
Wordt het misschien verward met 'kom maar naar beneden'?
Ja!quote:
Hamelen!quote:Op maandag 26 september 2011 13:48 schreef tong80 het volgende:
Voor Ren je Rot zat Martin Brozius in een kinderserie. Welke serie ?
Ik vrees dat het die was en dat mijn geheugen wat te wensen begint over te latenquote:
Correct. Je mag de nieuwe vraag stellenquote:Op maandag 26 september 2011 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen?
Mjin vader zei het altijd, maar die bedoel jij vast nietquote:Op maandag 26 september 2011 13:58 schreef Lienekien het volgende:
Van wie kwam dat zijn leuke dingen voor de mensen?
Wim Kan?quote:Op maandag 26 september 2011 13:58 schreef Lienekien het volgende:
Mijn moeder zei/zegt het ook vaak.quote:Op maandag 26 september 2011 13:59 schreef Deisyy het volgende:
Mjin vader zei het altijd, maar die bedoel jij vast niet![]()
Mijn raderen draaien.
Paul van Vliet ?quote:Op maandag 26 september 2011 13:58 schreef Lienekien het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
quote:Op maandag 26 september 2011 14:11 schreef seasushi het volgende:
moest eerst het woord caberaties opzoeken......
Leer eerst eens met hoofdletters een zin beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dat doe ik consequent. Wil je dan misschien voor mij vertalen wat je met caberaties bedoelt?quote:Op maandag 26 september 2011 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leer eerst eens met hoofdletters een zin beginnen.
Kut zeikwijven. Vroeger zei ik kuthoeren maar daar doe ik de hoeren mee te kort. En kun je een ban krijgen.quote:Op maandag 26 september 2011 14:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat doe ik consequent. Wil je dan misschien voor mij vertalen wat je met caberaties bedoelt?
quote:Op maandag 26 september 2011 14:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut zeikwijven. Vroeger zei ik kuthoeren maar daar doe ik de hoeren mee te kort. En kun je een ban krijgen.
Succes verder.
Ik ben niet kwaad. Geniet hier van.quote:
quote:
Ik bied mijn excuses aan. Ik reageerde te vel. Ik wil je niet wegsturen. Kusje erop ?quote:
Nee, ik vind het echt flink te ver gaan om mij uit te schelden.quote:
Drie caburatiers die iets met Sinterklaas hebben gehad.quote:Op maandag 26 september 2011 14:35 schreef seasushi het volgende:
Ik stelde overigens een serieuze vraag. Wist en weet nog steeds niet wat het woord is. Kunnen 3 sketches zijn of 1 sketch waarin 3 cabaretieres aan meedoen.
Ik schold niet. Dacht dat je het wel kon hebben. Nogmaals excuses.quote:Op maandag 26 september 2011 14:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik vind het echt flink te ver gaan om mij uit te schelden.
Hans Teeuwen, Toon Hermans en Paul van Vliet?quote:Op maandag 26 september 2011 14:37 schreef tong80 het volgende:
Drie caburatiers die iets met Sinterklaas hebben gehad.
Ik zoek één van de grote drie. De populairste van de huidige generatie en iemand die het over Sinterklaahaas had.quote:Op maandag 26 september 2011 14:43 schreef seasushi het volgende:
de 3 carborateurs zijn Kees Prins, Michiel Romeyn en Herman Koch
Ik ben net zo min kwaad als jij, maar 'kut zeikwijven' noem ik wel schelden.quote:Op maandag 26 september 2011 14:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schold niet. Dacht dat je het wel kon hebben. Nogmaals excuses.
quote:Op maandag 26 september 2011 14:45 schreef Eska het volgende:
[..]
Hans Teeuwen, Toon Hermans en Paul van Vliet?
Dat zei ik omdat je postte dat je niet wilde zeiken.quote:Op maandag 26 september 2011 14:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben net zo min kwaad als jij, maar 'kut zeikwijven' noem ik wel schelden.
Dank!quote:
Youri (Joeri?) Gagarin in 1961.quote:Op maandag 26 september 2011 15:41 schreef rennecke het volgende:
wanneer en door wie werd de eerste bemande ruimtevlucht uitgevoerd (jaartal en Naam)
quote:Op maandag 26 september 2011 15:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Youri (Joeri?) Gagarin in 1961.
quote:Op maandag 26 september 2011 16:06 schreef rennecke het volgende:
shit dan was het toch
tsjernenko (of zoiets)
Leuk he als je nog kan zeggen dat je in Berlijn geweest bent mét de muur.quote:Op maandag 26 september 2011 18:27 schreef Soury het volgende:
Shit nooit van gehoord, film liefhebber als ik ben. Ik wil wel eens winnen, ik heb best een leuke vraag
Btw. Ik was in Berlijn toen de Reichstag was ingepakt.Ik was er al eerder met school toen de muur er nog stond
De trambanen die verbroken werden. Ik was met de bus (Checkpoint Charlie) Later was er niks van over, maar beter. Sorry slowchat.Waar is de volgende vraagquote:Op maandag 26 september 2011 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuk he als je nog kan zeggen dat je in Berlijn geweest bent mét de muur.![]()
En dan met de U-bahn naar Oost-Berlijn via dat verlaten stationnetje wat dan de grens was.
Verdammtquote:Op maandag 26 september 2011 18:37 schreef tong80 het volgende:
Welke acteur was de hoofdrolspeler in 'Himmel über Berlin' ?
Je mag ook de Amerikaanse bij-rol speler noemen.quote:
Nu mag ik niet meer meedoen zie editquote:Op maandag 26 september 2011 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je mag ook de Amerikaanse bij-rol speler noemen.
Het zijn twee grote namen.
Bekende namen hè ?quote:Op maandag 26 september 2011 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu mag ik niet meer meedoen zie edit
Eéntje sprong er wel uit van WTFquote:
Agree.quote:Op maandag 26 september 2011 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind een beetje slow chat wel kunnen in dit topic
Denk aan Hitler en en Amerikaanse detective seriequote:Op maandag 26 september 2011 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Agree.![]()
Geen flauw idee wie de acteur is trouwens. Ben niet zo goed in de categorie film.
Tom Selleck?quote:Op maandag 26 september 2011 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk aan Hitler en en Amerikaanse detective serie
Die had een bijrol een maakte een koppie theequote:
Ik kon het niet verdragen dat ik niet op de naam kon komen en ik heb ernaar gezocht. De Duitsers hebben een paar fenomenale Schauspieler die aan het anglofiele Nederland ontgaan zijn, en dit is er eentje van.quote:Op maandag 26 september 2011 18:37 schreef tong80 het volgende:
Welke acteur was de hoofdrolspeler in 'Himmel über Berlin' ?
Mooi verwoord. De grootste schurk ooit volgens velenquote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef trabant het volgende:
[..]
Ik kon het niet verdragen dat ik niet op de naam kon komen en ik hem ernaar gezocht. De Duitsers hebben een paar fenomenale Schauspieler die aan het anglofiele Nederland ontgaan zijn, en dit is er eentje van.
Deze man kan je sympathie laten voelen wanneer hij een absolute schurk speelt.
Het is niet een doorsnee film. Ik denk dat er meer tips nodig zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi verwoord. De grootste schurk ooit volgens velen
Was het niet een halve nederlanderquote:Op maandag 26 september 2011 19:45 schreef miep63 het volgende:
Heeft hij ook ooit in een Nederlandse film gespeeld?
Toon Hermans.....met de afruk van de asbak op het tafelkleed die Sinterklaas als mantel droegquote:Op maandag 26 september 2011 14:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zoek één van de grote drie. De populairste van de huidige generatie en iemand die het over Sinterklaahaas had.
Ga vooral je gang!quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe vraag.
Coronation Street?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:23 schreef Lienekien het volgende:
De NCRV zond deze televisieserie uit onder de titel 'De familie Bellamy'. Wat was de oorspronkelijke Engelse titel?
Hè, jammerquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Yep.
Ach het gaat toch niet om punten
Nick Cave!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:45 schreef rennecke het volgende:
Wiens zangcarrière werd uit het slop gehaald dankzij de film From here to eternity
Frank Sinatra?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:45 schreef rennecke het volgende:
Wiens zangcarrière werd uit het slop gehaald dankzij de film From here to eternity
Ja daarom schakelde hij de mafia in.....The Godfather die zanger is geinspireerd op Sinatraquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:19 schreef Lienekien het volgende:
Was die carrière ooit in het slop, dan?
zou leuk zijn als iedereen kort een verhaaltje eronder zet......bv Mia Farrow is bij Woody Alen weggegaan omdat hij hun adoptiedochter van 19 jaar toen aan het *bewerken* was............quote:
Moet dat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou leuk zijn als iedereen kort een verhaaltje eronder zet......bv Mia Farrow is bij Woody Alen weggegaan omdat hij hun adoptiedochter van 19 jaar toen aan het *bewerken* was............
huh deze snap ik niet, ik zoek heel veel mensen niet hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:28 schreef miss_sly het volgende:
Nog meer? Wie is/zijn degenen die.je.niet.zoekt?
zeg niet dat het moet maar is wel leuk gewoon korte omschrijving.............leest zo lekker weg beetje achtergrond informatiequote:
ze is negen jaar getrouwd geweest 1970 tot 1979quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:28 schreef rennecke het volgende:
ook met andre Previn
maar dat was voor woody allen
Woody regiseerde een film met haar in de hoofdrol en ja verliefd op de werkvloer........weet niet of hij Rosemary`s baby heeft gemaakt vraag ik me nu afquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:30 schreef rennecke het volgende:
[..]
ze is negen jaar getrouwd geweest 1970 tot 1979
3 kinderen gekregen
waarom ze gescheiden is weet ik niet
Nee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Woody regiseerde een film met haar in de hoofdrol en ja verliefd op de werkvloer........weet niet of hij Rosemary`s baby heeft gemaakt vraag ik me nu af
maar wat is nu het goeie antwoordquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:26 schreef Toverheks het volgende:
Met wie is Mia Farrow nog meer getrouwd geweest
Maria de Lourdes Villiers-Farrowquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:33 schreef rennecke het volgende:
[..]
maar wat is nu het goeie antwoord
Andre van duin /Kievon of met een C geloof ik van achterenquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:38 schreef rennecke het volgende:
nou hier nog een vraag dan
welke bekende nederlander zag op 20 februari 1947 het levenslicht in rotterdam
maar ik wil wel zijn echte naam
+1quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:42 schreef Lienekien het volgende:
Sorry, maar ik vind die lappen tekst een beetje irritant.
ik voldoe alleen aan de vraagquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou leuk zijn als iedereen kort een verhaaltje eronder zet......bv Mia Farrow is bij Woody Alen weggegaan omdat hij hun adoptiedochter van 19 jaar toen aan het *bewerken* was............
dan scroll je er toch gewoon over heen.......quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:42 schreef Lienekien het volgende:
Sorry, maar ik vind die lappen tekst een beetje irritant.
Je kunt ook alleen de link plaatsen voor de geinteresseerden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:44 schreef rennecke het volgende:
sommige wilde graag meer info
[..]
ik voldoe alleen aan de vraag
Het is een kwis, laten we het een kwis houden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan scroll je er toch gewoon over heen.......
maar het was de bedoeling juist niet te gogelen maar het antwoord uit het blote bolletje op te lepelen, en als daarna een vraag goed is oke dan kan degene een verhaaltje erbij zetten, ik vind het leuk iets over de vraag en daarna achtergrond informatiequote:
mee eensquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:48 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
ben al weer weg wat een gezeik lijkt wel de ballebak dit mag niet dat mag niet aju met de bezemsteel
en die woont in de hemel en dat heb ik niet opgezochtquote:
Cor van Hout....en 1 van de andere 2 is ooit opgespoord door Peter R ergens in Z-Amerika.quote:
Frans Meijer! Dat was die gozer in Z-Amerika. Boellaard had ik echt niet meer geweten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:32 schreef rene29 het volgende:
Ik vind 2 van de vier eigenlijk wel voldoende, anders duurt t te lang.
Kingston, kom maar met de nieuwe vraag.
Ps: de overigen waren Frans Meijer en Jan Boellaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |