Volgens mij is de serie echt oneindig vaak herhaald en heeft het origineel ook heel lang gelopen? (Jaartje of 10 toch zeker denk ik)quote:Op zondag 25 september 2011 11:47 schreef miss_sly het volgende:
Yep. Eigenlijk was ik te jong voor die serie, maar ach
quote:Op zondag 25 september 2011 12:13 schreef Toverheks het volgende:
Henk Blok ?? denk dat ik het fout heb
Donald de Marcas? Die was in de nacht van vrijdag op zaterdag trouwens live op de radio bij Nachtvluchten. Een nette man.quote:Op zondag 25 september 2011 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgens mij is de serie echt oneindig vaak herhaald en heeft het origineel ook heel lang gelopen? (Jaartje of 10 toch zeker denk ik)
Welke nieuwslezer (op de radio) weigerde live de files voor te lezen in het programma Ronflonflon (met Jacques Plafond), omdat Jacques Plafond hem steeds onderbrak?
Eigenlijk zijn er 2, maar 1 is heel bekend...de ander is uiteraard ook goed.
Nee....wel in die periode trouwens.quote:Op zondag 25 september 2011 12:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Donald de Marcas? Die was in de nacht van vrijdag op zaterdag trouwens live op de radio bij Nachtvluchten. Een nette man.
nou doe ik eens wat uit het blote bolletje, nou mis dusquote:Op zondag 25 september 2011 12:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Niet Henk Blok. (die naam kende ik zelf geeneens)
Zat toen Arend Langenberg niet nog op ANP nieuws? En was hij het?quote:Op zondag 25 september 2011 12:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee....wel in die periode trouwens.
Oh dan moet het Bode zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 12:18 schreef Kingstown het volgende:
Nee....wel in die periode trouwens.
Langenberg is fout. Weet zo niet of hij toen bij het ANP zat.quote:Op zondag 25 september 2011 12:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zat toen Arend Langenberg niet nog op ANP nieuws? En was hij het?
Jelles Bode is goed! Was wmb de moeilijkste van de 2....Marc van Amstel is de ander en die staat mij veel beter voor de geest. Your turn.quote:Op zondag 25 september 2011 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dan moet het Bode zijn.
Was zelf trouwens geen fan van Ronflonflon.
Nee helaas.quote:Op zondag 25 september 2011 12:58 schreef trabant het volgende:
'75 en '76?
Ik weet nog wel dat mijn vader (bj '22) mij met een heel ernstig gezicht inprentte dat het in NL heel eventjes oorlog was geweest.
1975 (Wijster) en 1977 (de Punt).quote:Op zondag 25 september 2011 12:35 schreef Disana het volgende:
Er waren twee treinkapingen. Wie weet ongezien de jaartallen nog?
Was een thuiswedstrijd vraag voor me.quote:
Idd Annie Borckinck. Ria Visser werd daar tweede ja. (1.500 mtr.)quote:Op zondag 25 september 2011 14:59 schreef tong80 het volgende:
Annie Borkinck ? En Ria Visser tweede of was dat 4 jaar eerder ?
Sarajevo 1984.quote:Op zondag 25 september 2011 15:48 schreef tong80 het volgende:
Op welke Olympische winterspelen van de laatste 40 jaar haalde Nederland 0 medailles ?
Veertig?quote:Op zondag 25 september 2011 16:02 schreef Kingstown het volgende:
Hou oud was Beatrix toen ze in 1980 koningin werd?
Ze zaten in dezelfde klas namelijkquote:Op zondag 25 september 2011 16:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Gewoon een getal geven Tong, geen wedervraag stellen.
Dat wist ik niet.quote:Op zondag 25 september 2011 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zaten in dezelfde klas namelijk
42 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |